outlander mootorituli

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

tungla
Uus Kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: E Nov 27, 2017 9:33 pm

outlander mootorituli

PostitusPostitas tungla » R Juul 10, 2020 6:38 pm

Outlander 2008a 2,2DiD 115kw viskab mootori häiresse,diagnostika näitas suurt kütuseleket(kütust maha ei jookse) ja kütuselati madalat survet.Kas on võimalik et latil on ülesurveklapp mis laseb kütuse tagasi ja ei hoia survet.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: outlander mootorituli

PostitusPostitas Zafari » P Juul 19, 2020 12:03 pm

nii palju kui mina diislitega kokku olen puutunud siis on lati otsas jah surve regulaatorklapp,
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: outlander mootorituli

PostitusPostitas Sander147 » P Juul 19, 2020 12:47 pm

Ei ole sellel surve regulaatorklappi latis. See on ainult rõhuandur.
Kütusereguleerklapp on kõrgsurve pumba küljes.
Googelda PSA diesel high pressure pump SCV.

Madal kütuserõhk vb olla tingitud ka rikkis pihustitest(pihustite tagasivool ületab lubatud piiri), paagisisese pumba viga, kütusetrassis viga (imeb õhku vahele), kütusefiltri plastkorpus katki(tihend kehvasti, võtab õhku), kõrgsurvepumba SCV klapp kiilub, või pump ise läbi.

Alusta pädevast diagnostikast, mitte pelgalt veakoodide lugemisest.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist