1. leht 1-st

Outlander 2.0 103kw D-Di

Postitatud: E Apr 22, 2019 8:29 pm
Postitas Jazec
Tere.Küsimus kas seda mootorit saab ja on kasulik remontida?Viga selles, et mootori hammasrihm jäi ilma hammastest: :D sai uus rihm koos rullikute ja veepumbaga aga ikka selline "pobin"mootoris.Oskab ehk keegi hea infoga aidata.
:cry:

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

Postitatud: L Mai 04, 2019 10:32 pm
Postitas Zafari
Kõlab nagu klapid peas olukord. Plokikaane remont terendab.

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

Postitatud: L Mai 04, 2019 10:36 pm
Postitas Jazec
Tere.Tehti remont ära.kaks nookurit oli katki,pumppihusti otsad vahetati ära.Nüüdseks on sõitnud pea 3t.km ja seda "pobinat"enam pole aga ex peab hakkama vist ikka uut mootorit vaatama.

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

Postitatud: E Mai 06, 2019 5:33 pm
Postitas Zafari
Kui mootor nüüdseks korras, siis mis sa sellest uuest otsid?

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

Postitatud: E Mai 06, 2019 7:29 pm
Postitas Jazec
Selles mõttes,et klappe kui selliseid ei vahetatud,kas see tähendab,et need jäid terveks?Aga kui ta jah siiani töötab laitmatult siis ei otsi mootorit .suured tänud info eest.

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

Postitatud: E Mai 06, 2019 8:54 pm
Postitas Zafari
küllap vahetati ikka seda mida vaja. Muretuid kilomeetreid edaspidiseks 8)

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

Postitatud: E Mai 06, 2019 9:01 pm
Postitas Sander147
Selle mootori positiivne eripära on see, et kui hammasrihm käib üle/katkeb, siis klapid jäävad terveks. Klapp asetseb täpselt püstises asendis ja kolviga kohtumisel murdub hoopis nookur.
Tuleb uued nookurid panna, uus hammasrihm, vb ka hüdrokad ja sõidab jälle.

Sellepärast nüüd küll teist mootorit pole vaja otsida.
Pigem on see õppetunni koht neile,kes hammasrihma vahetusega üleliia venitavad. Rihmakomplekt maksab täna 5-10% sellest, mis mootori remont maksa läheb.

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

Postitatud: T Mai 07, 2019 10:43 am
Postitas Jazec
Suured tänud info eest veel kord.