Pajero 3,2 mootoriprobleem (118 - 123 kw)

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Pajero 3,2 mootoriprobleem (118 - 123 kw)

PostitusPostitas jaan mmc » N Apr 11, 2019 8:35 am

Kirjutan Pajero, mudelitähisega V6, ehk Pajero 3. mudeli, mootori (3,2 L 118 ja/või 123 KW) toodetud aastatel 2000-2006, mootorite ebanormaalsest töötamisest. Nt. ebaühtlased pöörded ja väljasuremine tühikäigul (enamasti sooja mootoriga), ebaühtlane töötamine, jõuetus, suitsemine, jms. probleemid.
Need, erinevad, mootoritööga väljenduvad probleemid on enamasti põhjustatud kõrgsurvepumba riketest. Mis omakorda tuleneb, halvast kütuse kvaliteedist, mille põhjuseks on läbi roostetanud kütusevalamistrassi, paaki sattuv vesi aga ka turul liikuv, nn. pestud kütus või muul põhjusel kvaliteedinõuetele mittevastav kütus. Muuhulgas põhjustab see nt. AT kastide, käiguvahetusega venitamist või ebaühtlasi käiguvahetusi, jms. Sest kui mootor on jõuetu või selle töö, muul viisil ebanormaalne, kannatab paratamatult ka käigude vahetus.

Tegelen nende Pajerode diagnostika ja remondiga. Keskmine kõrgsurvapumba veaga Pajero remondi hind on keskmiselt 870.- EUR, millele vajadusel lisandub kütusepaagi valamistrasside remont (asendamine voolikutega) keskmiselt 150.- EUR. Esinenud on ka kütusepaakide läbiroostetamisi või seest roostetamisi aga nende probleemide lahendamise, keskmist hinda on keeruline väljatuua ja see selgub peale ülevaatamist.

Tel. 5178647
Jaan
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist

cron