1. leht 1-st

Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: K Sept 19, 2018 8:11 pm
Postitas arx1980
Kas oskab keegi aidata ?
Probleem on mul esinenud paar 3 korda. Külmastpeast käivitan läheb kenasti käima sõidan kilomeetri kaks ja enam käima ei lähe ? Kas on kellegil veel samasugust brobleemi esinenud ? Ja üks probleem veel mootor vahest puterdab soojast peast kui käivitan?

Re: Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: N Sept 20, 2018 4:00 pm
Postitas jaan mmc
Esimene küsimus GDI probleemide puhul, kas mikro filter, kõrgsurvepumbas on puhas ?

Re: Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: R Sept 21, 2018 6:10 am
Postitas arx1980
:| arvatavasti ei ole ma usun.

Re: Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: R Sept 21, 2018 7:42 am
Postitas jaan mmc
Siis alusta selle puhastamisest või vahetamisest. Mõnikord piisab filtrit välja võtmata, selle avasse suruõhu laskmisest, et sodi välja lendaks. Kindlam muidugi väljavõtta (mida on filtrit kahjustamata raske teha) ja see vahetada. Filter on analoogne pihustites kasutatavatega ja esindustes saadaval.

Re: Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: R Sept 21, 2018 8:36 pm
Postitas arx1980
Ega ma olen galandi kohapealt päris loll alles aasta see mul olnud ega ma täpselt tea kus see asubki ja kuidas sinna ligi pääseb? Äkki mingeid juhendeid?

Re: Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: T Sept 25, 2018 7:33 pm
Postitas jaan mmc

Re: Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: T Sept 25, 2018 7:57 pm
Postitas arx1980
Suured tänud pilt selge nüüd .arvan et ostan uue see vanapuhastamine pole ikka see õige .kui tekib veel mõni küsimus siis kirjutan.

Re: Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: K Okt 03, 2018 7:44 pm
Postitas arx1980
Ja saigi see peen filter kenasti vahetatud, vana filter oli krussi keeratud lihtsalt. 2.4 mootor peaks ju päris hästi liikuma aga kuidagi hing on kinni ei jõua nagu minna ? Ja üks küsimus veel võtsin siis paagilt kaane maha , paaki läheb kolm toru üks jämedam ja kaks peeniksemat , jämedal torul on pime ees kas see on norm või milleks see ültse vajalik on et seal kolm toru on ???

Re: Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: R Okt 05, 2018 6:33 pm
Postitas jaan mmc
Järgmine asi mis GDI-l kontrollida on gaasiklapi ja sisselaske kollektori võimalik tahmumine. Kui see meenutab seestpoolt korstent, tuleb maha võtta ja puhastada. Halvemal juhul tuleb ka sisselaske kanalid, plokikaanes puhastada.

Re: Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: L Okt 06, 2018 5:31 pm
Postitas Henry
arx1980 kirjutas:paaki läheb kolm toru üks jämedam ja kaks peeniksemat , jämedal torul on pime ees kas see on norm või milleks see ültse vajalik on et seal kolm toru on ???


Ma ei tea kas see GDI kohta käib, aga tavaliselt on pealevool, tagasivool ja kütuseaurude toru, mis juhitakse läbi sõefiltri potsiku sisselaskesse. Tagasivool jämedam kui pealevool.

Re: Galant 2.4gdi 2001a

Postitatud: P Okt 07, 2018 2:44 pm
Postitas parm
Kõrgsurve pumpa ja pihusetid saad ise remontida, need väikesed filtrid on mul olemas Tallinnas, kui on vaja:

https://www.youtube.com/watch?v=rqIf2UT0oE0

https://www.youtube.com/watch?v=nTR0uBNjidg

Ja kui keegi ütleb sulle, et GDI mootorid on saast - siis ära kuula. Ta lihtsalt ei tea neist midagi. 2.4GDI on täiesti lollikindel mootor.