2,4l 110kw GDI

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kopajuht
Tegija
Postitusi: 568
Liitunud: E Veebr 27, 2012 12:09 am
Asukoht: Läänemaa

2,4l 110kw GDI

PostitusPostitas Kopajuht » N Jaan 19, 2017 10:59 pm

kuna on enda universaalile ( mis seisab juba liiga kaua ) plaanis ikkagi sedaanist vennas juurde tuua, siis tahaks mitsudel olevast 2,4 liitrisest GDI mootorist väheke rohkem teada. siiani olen kuulnud vaid halba sellest konkreetsest mootorist. Siit nüüd üleskutse, kõikidele kellel on olnud ja on siiani kogemusi konkreetse mootoriga isenditest: kas tasub üldse mõelda selle mootoriga masinale või peaks kauge kaarega mööda käima. silmapiiril on siis ikka 8 gen galant :)
Mitsubishi galant 92a. 1,8B jupitamisel
Ford mondeo 97a. 1,8B rauas
Volvo V40 98a. 1,8B müüdud
Opel Vectra 95a. 2,0B mahakandmisele
Mitsubishi Galant 97a, 2,0 B universaal (müüdud)
Honda Accord 94a, 2,0B Rauas
Volvo V40 00a 1,8B

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

Re: 2,4l 110kw GDI

PostitusPostitas Nusta » T Veebr 07, 2017 10:44 pm

Tere,

Jagan siis enda isiklikku kogemust GDI ehk pikemalt öeldes otsepritsega bensiini mootoriga Galandi kohta. Tegelikult on sellise tööpõhimõttega mootoreid ka teistel markidel ning probleemid on sarnased.
GDI mootor on kasulik ainult pikematel sõitudel kus ta suudab saavutada kütuse kokkuhoidu märgatavalt. Kuna kütuse pihustamine toimub otse silindrisse siis tekib sellest suur põlemistahma jääk. Sellest siis määrdub mootoriõli kaks kuni kolm korda kiiremini kui tavalisel bensiinimootoril. Kindlasti tuleb GDI mootoris kasutada 98 oktaaniarvuga bensiini.
Kui rääkida konkreetsest mootorist siis minu arust on mõistlikult võimekas ja samuti remondi kulud pole ka kolossaalsed.
Seega kui sinu igapäevased sõidud on ühe käivitamisega 30km pluss siis on mõistlik GDI mootoriga sõita. Kui aga sõidad 10 kilomeetriseid sõite siis hoia kaarega mööda:) Ise olen omanud juba üle kahe aasta GDI-d ja olen rahul. Mootori õli vahetan iga 3000km järel.

Kopajuht
Tegija
Postitusi: 568
Liitunud: E Veebr 27, 2012 12:09 am
Asukoht: Läänemaa

Re: 2,4l 110kw GDI

PostitusPostitas Kopajuht » K Veebr 08, 2017 11:37 pm

no jah, minu sõidud on pikadaga tulevase mitsuomaniku sõidud ei ole. aga iga kuu õli vahetada ei raatsiks, seega vist peaks ikkagi konkreetset mootorit omavast galandist kauge kaarega mööda minema. aitähh tagasiside eest. ootan veel mõned ajad teiste arvamust. aga vist jääb siiski see, et GDI d ära soovita isegi vaenlasele
Mitsubishi galant 92a. 1,8B jupitamisel
Ford mondeo 97a. 1,8B rauas
Volvo V40 98a. 1,8B müüdud
Opel Vectra 95a. 2,0B mahakandmisele
Mitsubishi Galant 97a, 2,0 B universaal (müüdud)
Honda Accord 94a, 2,0B Rauas
Volvo V40 00a 1,8B

Marekviljat
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: K Nov 18, 2015 12:51 pm

Re: 2,4l 110kw GDI

PostitusPostitas Marekviljat » L Sept 30, 2017 1:27 pm

Ise olen selle mootoriga probleemideta sõitnud umbes kolm aastat, millest viimased kaks aastat Tallinnas 5 kilomeetriseid otsi enamus ajast (95 bensiiniga) .. Mootoriga pole rohkem probleeme olnud kui kergemad õlilekked. Tõsi, täna pidi küll mootorit lammutama hakkama kuna mingi metalli kolin tekkis sisse. Ehk on kerge viga, ehk mitte, kuid kolme aasta peale pole väga hullu, lugedes et head selle mootori kohta just palju ei räägita .. Ma arvan :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist