Ise mootoritööde tegemine?

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

tooko
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: L Sept 19, 2015 7:55 pm

Ise mootoritööde tegemine?

PostitusPostitas tooko » R Mär 25, 2016 8:11 pm

2000. aasta Galant tahaks, et tal igasugu asju välja vahetataks: karteripõhja tihend, plokikaane tihend, plokikaane poldid, klapikambrikaane tihend, väntvõlli simmer, nukkvõlli simmer, balansiirvõlli simmer, hammasrihma komplekt, veepump.

Töökojas läheks tööhind päris krõbedaks ja seega mõtlen vaikselt, et äkki saaks ise hakkama. Kas nende juppide vahetuseks on palju oskusi ja teadmisi vaja? Kas on erilisi tööriistu vaja? Kas selleks on kanalit vaja? Algajalikud küsimused, sest olengi algaja.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Ise mootoritööde tegemine?

PostitusPostitas Aap » R Mär 25, 2016 9:03 pm

Karteri saab alt, kui lasta pikitala lahti (4 polti), simmerite vahetus pole eriti keeruline, saab talupoja mõistusega hakkama. Hammasrihma vahetuseks on vaja selgeks teha, kuidas splintida ära silikoonpinguti või siis ka see välja vahetada nagu soovituslik on. Veepumba vahetus käib hammasrihma vahetuse juurde, kuigi ei jookse hammasrihma pealt. Rihmaseibi poltide lahti saamine võib väga algaja korral keeruliseks osutuda, kuna pump tahab ringi käia. Selleks saab panna näiteks suurema kruvika kahe poldi peade vahele ja nii kinni hoida. Miks muidu plokikaant maha tahad võtta, niisama naljalt tihendit ära ei löö. Kaane maha võtmine pole raske, tiheda hambaga 10 padrunit vaja, kaante kontroll-lihvimist ise teha ei saa, tagasi pannes tarvis vaja väga täpselt kaane poldid pingutada, kõik pinnad puhastada.

Üldkokkuvõttes, kui huvi ja tahtmist ning tööriistu on, siis kusagilt tuleb ju alustada ja hea oleks, kui keegi kõrval muidugi näpunäiteid või mingeid abisõnu oskaks anda. Kus kandis muidu asud?

tooko
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: L Sept 19, 2015 7:55 pm

Re: Ise mootoritööde tegemine?

PostitusPostitas tooko » R Mär 25, 2016 9:26 pm

Miks ma neid asju vahetada tahan on sellepärast, et läksin õlilekke kohta töökotta uurima. Vaatasid asja üle ja ütlesid karmi tõe, et need asjad on vaja ära teha :D. Asun muidu Tartus ja Rakveres üldiselt.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Ise mootoritööde tegemine?

PostitusPostitas Aap » R Mär 25, 2016 9:28 pm

Tegema hakkaksid Tartus?

tooko
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: L Sept 19, 2015 7:55 pm

Re: Ise mootoritööde tegemine?

PostitusPostitas tooko » R Mär 25, 2016 9:36 pm

Üldiselt pole vahet, kuna tööriistad peaksin ka nagunii kuskilt hankima veel ja siis vaatama, kus seda operatsiooni ette võtta saaks üldse. Tartus olen suurema osa ajast, mõni nv käin ka Rakveres. Neid loetletud juppe pole mul veel ostetud, mõtlesin, et uurin targematelt, kas üldse on võimalik kodustes tingimustes miskit ette võtta.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ise mootoritööde tegemine?

PostitusPostitas Sander147 » L Mär 26, 2016 9:09 am

Ainuke asi mida sa kodustes tingimustes saavutad, on veel enam pekkis mootor. Ilma igasuguse teadmise ja oskuseta joosta mootorit tegema..... :roll:
Väga kahtlane et üldse plokikaane tihend lekib. Kui sul nimekirjas on klapikambrikaane tihend ka, siis pigem lekib just see. Pese mootor puhtaks, sõida paar päeva, ja lase teisel töökojal hinnang anda, mis reaalselt lekib.

Hammasrihma ja kaane tihendi vahetuse mehi on siit foorumist eelnevalt ka läbi käinud, lõpptulemusena ei meenu küll, et mõni neist ka õnnestunud oleks ja masin sõidaks.
Pigem las iga mees jääb oma liistu juurde ja teeb seda mida ta oskab.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 71 külalist