PostitusPostitas Sander147 » L Dets 26, 2015 4:16 pm
Kui soojast pärast muid anomaaliaid tühikäiguga ei ole, siis pakuks et külmkäivituse reguleerklapi termostaat on tuksis. See siis reguleerib külmalt, kui palju lisaõhku mootorile antakse. Mootori soojenedes hakkab termostaat seda klappi sulgema, millega siis lisaõhku vähem antakse. Kuid ka tühikäigumootoripea võib olla tahmane ning tänu sellele ei liigutata teda piisavalt. Võta maha, pese Brake Cleaneriga kõik puhtaks.
Asub drosselklapi all. Remontida ei saa, otsi kasutatud.
Muidugi tühikäigu mootori mähiste mõõtmine ei tee ka paha. See on kõige levinum viga.
Kogu drosseli ajam käib 4 poldiga lahti. 12mm padrun. Lihtsam siis laua peal detaile lahata.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli