õlirõngad galandile

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jax
huviline
Postitusi: 61
Liitunud: T Juul 27, 2004 2:37 pm
Asukoht: Rapla
Kontakt:

õlirõngad galandile

PostitusPostitas jax » T Juul 27, 2004 2:39 pm

galant( 93a. 2.0 16v) saksast ostetud, algul ei esinenud mingeid probleeme aga peale õlivahetust( panin valvoline poolsündi üle 100000 mootorile) läks õlikulu meeletuks. enne oli autol sees mingi veedoil'i õli. vahetasin siis klapisääretihendid ja ikka võtab õli, just pikkadel otsadel, kodus panen õlitaseme normi ja peale 150 km akkab juba tuld vilgutama. õlileket pole täheldanud. eks siis tuleb nyyd mõelda õlirõngastele, küsisin remondimeestelt, need ütsidki et mitsu mootorid õrnad ja õlirõngad pidid tihti läbi minema.
algul küsisin helkamast, need tahtsid 3800 saada, vaatsin siis poest olid 700.- , aga ega see 100% pole et needki sobivad, et on kellegil kogemusi õlirõngastega, kas tasub need 700 sed panna(kui sobivad). helkama jorss ütles et kontrolligu päritolu, brasiilia omad pidid mingi 100km kestma. sry et liiga pikk mula tekkis aga äkki jagate kogemusi

Kasutaja avatar
jax
huviline
Postitusi: 61
Liitunud: T Juul 27, 2004 2:37 pm
Asukoht: Rapla
Kontakt:

õlirõngad

PostitusPostitas jax » R Juul 30, 2004 9:32 pm

kas tõesti keegi pole oma autul õlirõngaid vahetanud, krt. kas keegi aidata ei oska siis...

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » R Juul 30, 2004 10:30 pm

Enda omal vahetanud ei ole aga plaanis on küll :D Aga minul küll nii metsikult õli ei vöta (8000 ja siis hakkab vilkuma!)
Sul peaks selline sinine tagant väljas olema :? Max normist kuni vilkumiseni on umbes üks liiter öli ja sul kulub see 150km :?
Ei ole varem kuulnud, et üks mootor öliröngaste kulumise läbi nii palju öli vötab.
Edu sulle uurimisel ja anna teada kui viga selgub :)
galant 94

Kasutaja avatar
jax
huviline
Postitusi: 61
Liitunud: T Juul 27, 2004 2:37 pm
Asukoht: Rapla
Kontakt:

jax

PostitusPostitas jax » K Okt 13, 2004 6:17 pm

nuh viga selgus, ühes kolvis oli auk sees... :?

Kasutaja avatar
tom52
Tösine huviline
Postitusi: 209
Liitunud: P Mai 09, 2004 6:31 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas tom52 » R Okt 15, 2004 2:46 am

eks see õlikulu ole individuaalne aga õlit uld küll vilkuma ei tohiks lasta, pigem peadpidi rohkem kapoti all õlivarrast kotrollidamas kui kokkujooksnud mootor....
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience;To become old and wise you must first be young and stupid! Vaese mehe veojõukontroll on lahja mootor.

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » R Okt 15, 2004 3:25 am

Oleneb ölitulest :? Üks ju ongi möeldud selleks, et teavitada öli vähenemisest! a kui läheb juba ölisurve tuli pölema siis on pahasti :?
galant 94

renx
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: K Sept 29, 2004 10:21 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas renx » R Nov 05, 2004 7:20 pm

see olikulu oli jahh vähe utoopiline, et õlirõngaid süüks pidada...
aga Brasiilia rõngaid ei soovita kindlasti kohe...see jutt pidi jahh tõele vastama, et need vähe kestavad.
Aga veel niipalju rõngaste vahetusest, et ainult õlirõngaid nüüd küll vahetada ei tasuks...pigem juba siis kogu komplekt juba. Enne peaks muidugi silindrid ka kindlasti ära hoonima!
"After sex Mitsubishi is the Best"


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist