Mure Carisma pööretega

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Krusti
Uus Kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: N Okt 23, 2014 8:11 pm

Mure Carisma pööretega

PostitusPostitas Krusti » N Okt 23, 2014 9:21 pm

Auto aastast 1999, mootor 1,6 ja 73 kw. Külma mootoriga tühikäigu pöörded 1200-1300 , sooja mootoriga 1900-2000 püsivalt. Sai uuritud õhuvoolikuid ja vahetatud tühikäigumootor aga ikka sama jama. Millele veel võiks tähelepanu pöörata,või oleks Pärnu kandis keegi kes suudaks vea leida. Tel. 5183536

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mure Carisma pööretega

PostitusPostitas Aap » N Okt 23, 2014 10:00 pm

Temperatuuri andur ja gaasiklapp on korras?

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Mure Carisma pööretega

PostitusPostitas jaan mmc » R Okt 31, 2014 8:50 pm

Kui sellel on toru kollektor siis neisse tekivad mõnikord praod, kohta, kus 4 on 1-heks kokku viidud. See omakorda ajab segadusse lamdaanduri.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mure Carisma pööretega

PostitusPostitas Aap » R Okt 31, 2014 9:41 pm

Olen ise hädas nüüd hoopis.... Mõistus otsas ja enam edasi minna ei oska... Carisma hakkas kakuma ja jõnksutama ning lõpuks oli võimatu sõita. Kahtlustasin nii kütust kui süüüdet, aga pump lööb kenasti, pihustid on korras, rõhuklapp ka. Vahetasin laitmatult töötava mootori pealt ümber veel gaasiklapi, õhulugeja ja jagaja koos juhtmetega, sisse läksid uued küünlad. Asi läks paremaks, kuid ikkagi oli auto jõuetu. Ainus pöörete vahemik, kus auto normaalselt toimib hetkel on 2000-3000, üle selle kaob jõud ära. Ja siis saabus veateade, milleks oli lambda andur. Vahetasin selle ka toimiva vastu, kuid ei midagi. Lisaks tahab vabakäigule lükates välja surra ja laseb pöörded sinna 500 kanti. Ehk on kellelgi ideid, mida veel kontrollida?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mure Carisma pööretega

PostitusPostitas Sander147 » L Nov 01, 2014 9:10 am

Hammasrihma märgid? Vaakumvoolik -lisaõhk? Aju ?
Kas juhtus üleöö??
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mure Carisma pööretega

PostitusPostitas Aap » L Nov 01, 2014 9:59 am

põhimõtteliselt üleöö asi algas, aga kas pärast rihmavahetust, ei mäleta, kuna rihm vahetati viis aastat tagasi... Ise kahtlustasin ka, et üks hammas mööda pandud, sest näiteks kui keerata jagajast süüde maksimaalselt varajaseks, hakkab masin kenasti käima, kuid sisse tekib metalne tirin järsemal kiirendamisel. Lisaõhku ei tohiks saada, käisin nagu terve sisselaske töötava mootoriga eetriga üle ja pöördeid ei tõstnud selle peale. Muidugi üks mõte oli veel EGR. Aju pole ka proovinud veel.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mure Carisma pööretega

PostitusPostitas Sander147 » L Nov 01, 2014 10:26 am

Tahmunud klapid teevad ka jante sisse. Kontrolli rihm üle ning mine too purk brake cleanerit. Töötava mootoriga lase jao kaupa sisselaskesse.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mure Carisma pööretega

PostitusPostitas Aap » T Nov 04, 2014 11:38 pm

Rihm üle vaadatud, märgid paigas, lasin mootorist purgi Liqui Moly Brake Cleanerit läbi. Korraks läks paremaks, aga nüüd veel hullemaks.... Vaatasin ka aju üle ja seal paistab kõik ilus (kondekad on lamedad, midagi ei haise, transistorid toimivad). Kas EGR võib veel sellist lollust teha kuidagipidi?

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Mure Carisma pööretega

PostitusPostitas jaan mmc » K Dets 31, 2014 9:34 pm

Lambda viga... äkki saab kuskilt lisa õhku. 1,8 mootoril oli kunagi sisselaske tihendi alt serv katki ja spreyga kontrollil seda nt. ei avastanud. Kas lambda näit on ka lahja ja ei muutu eriti? Ka väljalaske võiks kollektorist andurini üle vaadata.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mure Carisma pööretega

PostitusPostitas Aap » K Dets 31, 2014 10:58 pm

Sain kätte et asi oli õhulugeja ja küünlajuhtmete koostöö mootori töö häirimises


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist

cron