Sai ostetud 75 000km l/s, Silberis hooldatud, 2007a outlander (1 gen.) 2,4 automaat
ca 6 kuud tagasi, teeninud probleemivabalt, peagi kellal 90 000 km ja ees nn. suur hooldus (rihmavahetus jne)
mõtlesin et võiks lisaks mootoriõlile kõik teised vedelikud ka ''üle käia'' (sild, käimar, jahutus, roolivõim, pidurivedelik... samuti soovitav vahetada 90 000 l/s-ga)
laseks selle töö ära teha mitteametlikus esinduses, aga autoteeninduses mille püsiklient olen juba 10a olnud ja kohas mida usaldan
silma on jäänud foorumitest et automaadis kasutada vaid originaalõli, siit loen et valvoline õlivalikus (kodulehel) olemas analoogid igale poole, kas usaldada seda infot? või parem lasta endale üks korralik 1500eurone arve teha ja sisuliselt 3ndiku auto hinnast hooldusele alla panna (silberis)?
ega eriti seda autovalikut ei kiida, dünaamika tavapärane (vabalthingava suhteliselt emotsioonitu R4 bensumootori ja 4 käigulise käimari kohta) jama et pole külglibisemise vastast seadet ja et bensiinipaaki mahub alla 60euri eest kütet mis kaob 400-450km-ga
sai jäägiga renti võetud see pisikese raha eest 3a peale, vb tasuks välja hoopis osta ja ära müüa.. mis arvate? jääkväärtus jäi 1000euri, mis see outlander ikka 3a pärast maksab 2000?