No täitsa jama kohe... Pole sellise asjaga varem kokku puutunud ja Mitsubishi on ka esimest korda.
Alguses hakkas kuhugi kaduma jahutusvedelik. Mitte palju, aga paar tilka oli alati peale pikemat sõitu auto all. Suure hädaga sai probleem tuvastatud: Lekkis termostaadi korpus. See plastikust krempel, mis kinnitub mootori külge. Lekkis siis paari tilga kaupa täpselt mootori ja plastikorpuse vahelt. Keegi tark teadis väita, et asi pidi olema antud mootoril tavaline probleem. Nimelt pidi antud tüüpi mootoril pragunema seesamune plastikust termostaadi korpus ja siis vaikselt lekkima hakkama. Mootoriks siis F8QT 1.9 td 66kW 2000. aasta väljalase. Sõiduk ise uuema kerega Carisma, aga vanem Renault mootor.
Igasugune leke igasugusel mootoril on muidugi paha, aga kuna kõik halb ikka korraga tuleb, nimelt jäin natuke aega tagasi töötuks, siis eelpool arvaja pakkus, et sedasi peaks natukene pidama küll. Remondiks raha kogumise eesmärgil sai lihtsalt jälgima jäädud, et ikka jahutusvedelikku juurde valada ja mitte mootorit ülekuumutada. See kuramuse plastik jubin koos juurde kuuluvada on vaid esinduse teema. Pealegi on vaja veel see kellelgi pädeval ära ka lasta vahetada. Aga... Jama on nüüd käes!!!
Täna jahutuse juurde lisamisel nägin, et jahutusvedeliku paak on seest musta õli täis. Ilmselt tegu mootori õliga.
KUST KURAT SEE SINNA SAI JA MIS NÜÜD EDASI SAAB!!!
P A L U N, Kas keegi oskaks aidata!!!
Sõiduk on pere ainus auto. Elame maal ja naine ning lapsed kõik linnas, kes lasteaias, kes koolis. Ma ei teagi mida teha... Kas sellega üldse sõita võib? Kas keegi oskaks soovitada mõnda remondikohta Tartumaal? On mõni pädev inimene ehk siin foorumis Tartust päri ja oleks nõus asja üle vaatama? Kahjuks pole ise eriline mehaanik, ja pole ka eriti kohta kus teha midagi... Ühesõnaga - S(eis)O(n)S(itt)
Olen tänulik ka lihtsalt elementaarsegi info eest!