Outlander 2,4 mootor

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Outlander118
Uus Kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: E Dets 16, 2013 10:02 pm

Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas Outlander118 » E Dets 16, 2013 10:17 pm

Tere, Minu mure on siis sihuke. Mootor ei taha tühipööretel korralikult töötada. Käib kuidagi raskelt.
Vahepeal jääb ka seisma. Diagnostika näitab, et kõik on korras. Üks arvamus oli, et gaasisiiber.
See on vahetatud aga ikka paremaks ei muutunud. Tühikäigul pöörded kõiguvad.
Auto on 2004 aasta 2,4 118kw
Oskab keegi arvata, mis võiks viga olla või on kellelgi sama asi olnud?

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas erku » E Dets 30, 2013 10:31 pm

Outlander118 kirjutas:..Tühikäigul pöörded kõiguvad...

Tähendab aju ei suuda seda mootorit hoida stabiilsena sissetuleva valeinfo põhjal või on aju enda softi/riistvara viga.
Võib olla ka kütusesüsteemi ummistus või alarõhk.

Alustaks gaasisiibri anduri ja gaasianduri korrasoleku ja asendite kontrollist. Kõik kütusefiltrid korda ja korralik puhastusaine dopingulaks paaki.
Kui ei aita, siis tuleb korralikum diagnostika kusagil teha, kus asjad ükshaaval reaalajas üle mõõta.

Ja uus gaasisiiber tuli kuskohast ja kas garantiiga, et korras?

Outlander118
Uus Kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: E Dets 16, 2013 10:02 pm

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas Outlander118 » E Dets 30, 2013 11:06 pm

Gaasisiibreid olen vahetanud 2. Ühe tellisin USA-st teise kohapealt. Kõik käituvad täpselt ühtemoodi. ka see mis autoküljes oli. Puhastusaine valasin paaki. Soovitati sõita 100km, kui siis ei muutu kutsus elektrik tagasi. Sõitsin kogu paagi tühjaks ja mitte mingit vahet pole. Lubas rohkem lammutada ja uurida. Aasta alguses vaatan viin sinna, äkki leiab midagi. Diagnostikas käisin ka Silberautos. Arvuti näitab, et kõik on ideaalses korras aga auto ei tööta. Teine elektrik ütles sama. Tema ütles, et gaasisiibris kindlasti viga ei ole. Kütusefilter on vahetamata aga ülejäänud kõik on vahetatud. Lasen kütusefiltri ka vahetada. Käin elektriku juures uuesti ära ja siis kirjutan tulemustest.

laf1247
Uus Kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: E Sept 02, 2013 9:29 pm

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas laf1247 » T Dets 31, 2013 10:16 am

Outlander118 kirjutas:Gaasisiibreid olen vahetanud 2. Ühe tellisin USA-st teise kohapealt. Kõik käituvad täpselt ühtemoodi. ka see mis autoküljes oli. Puhastusaine valasin paaki. Soovitati sõita 100km, kui siis ei muutu kutsus elektrik tagasi. Sõitsin kogu paagi tühjaks ja mitte mingit vahet pole. Lubas rohkem lammutada ja uurida. Aasta alguses vaatan viin sinna, äkki leiab midagi. Diagnostikas käisin ka Silberautos. Arvuti näitab, et kõik on ideaalses korras aga auto ei tööta. Teine elektrik ütles sama. Tema ütles, et gaasisiibris kindlasti viga ei ole. Kütusefilter on vahetamata aga ülejäänud kõik on vahetatud. Lasen kütusefiltri ka vahetada. Käin elektriku juures uuesti ära ja siis kirjutan tulemustest.


Kas tühikäiku õpetanud oled?

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas erku » K Jaan 01, 2014 1:44 am

Puhastusaine (näiteks: KLEEN FLO väikese musta pudeli) valad paaki tanklas, kui bensiinituluke armatuuris põleb ja siis tangid sinna ca 20l peale. Väljud tanklast ja üritad paar korda gaasi anda ja järsemalt pidurdada (segad paaki) ja siis tuld..
Tuld.., ma mõtlen seejuures, et sõidad teise ja kolmanda käiguga 3000rpm tahhokasse ja siis vajutad pedaali mõneks sekundiks põhja ja annad vaikselt tagasi, mis peaks pihustid korrati tegema täislahti ("tule" all ei mõtle siinjuures kindlasti kohalt ketsi andmist ja kiiruseületamist jms masina lõhkumist). Hea kui saad trassil pikalt sõita selle seguga.

Kui kõike läbi ei sõida, ja tsipa kangem puhastus-segu jääb paaki, siis teadjamehed ei soovita masinat sellega pikemaks ajaks seisma jätta, vaid tankida värsket lisaks peale.

Küünlad vaata üle või vajadusel vaheta. Piibud jms puhasta tahmast ja muust sodist (puhas kalts+ piduripuhastusaine või kontaktispray või seebiveelapp; olenevalt nõgist mis sul seal olla võib).
Küünlad peavad olema puhtakspõlenud ja korralikud (mitte musta tahmaga kaetud ja mitte olematuks põlenud keskelektroodiga). Väldi uute küünalde ostul kõiksugu "Super" ja "Hypet titan" jms sodi.
Kui tundub et küünlamark on vale, siis võid vaadata tsehhi või prantsuse foorumeid; seal on asjalikke soovitusi, kus mõnel on spidokal pool milli ees ja teab millest räägib.

Aga muidu, viga ise võib olla ka näiteks omapärane. Mälujärgi, on ka katalüsaatori sõelad old sees lahti ja puseriti summiavas takistamas.

Edu kordategemistes.

Outlander118
Uus Kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: E Dets 16, 2013 10:02 pm

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas Outlander118 » E Jaan 06, 2014 11:48 pm

Käisin elektriku juures ära ja seis endiselt sama. Elektrik tõstis käed püsti ja ütles, et tema ei oska seda parandada. Kontrollis kõik üle mis võimalik oli ja seis endine. Kui nullis kõik vead ära ja auto tühipööretel käis mingi aja näitas, et gaasisiibris viga. Jättis auto seisma 10 min kui käivitas oli gaasisiiber taas korras. Esimesed küünlad ostsin Silberist, õigemini nemad vahetasid, arvan, et nemad panid ikka õiged. Kui 40000 sõidetud (platina küünlad. peavad kestma 90000) vahetasin ära, et äkki ikka küünaldes viga. Küünlad olid ilusad ja puhtad. Uues ostsin Automaailmast auto järgi valiti sel korral iriidium peaks ka õiged olema. Peale vahetust mingit vahet polnud. Täna vaadati piibud suisa mikroskoobiga üle, et ega mikromõrasid pole, ei olnud.
Elektrik arvas veel, et võibolla on klapid ära põlenud ja lasevad tühikäigul lihtsalt läbi. Aga see jälle suur töö, et igaks juhuks plokikaan maha võtta ja kontrollida. Vist saab kuidagi survet mõõta ka, justkui kusagilt meelde jäänud. Kas on nii? Või elab aju oma elu ja seda taas ei saa kontrollida.
Igal juhul on seis peale elektriku päevast tööd muutusteta ja miskit paremaks ei saanud.

Kõike juhtub aga miks just minuga.....

enkei
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: T Mär 07, 2006 12:58 pm

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas enkei » K Jaan 08, 2014 10:19 pm

Proovi maf ära puhastada, võib ka tühikäigu probleeme tekitada, tavaliselt viskab ka veakoodi muidugi. CRC toodang oli 6 euri purk spets puhastusaine. Lase esinduses soft üle kirjutada

Outlander118
Uus Kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: E Dets 16, 2013 10:02 pm

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas Outlander118 » R Jaan 10, 2014 8:29 pm

Mis see maf eesti keeles olla võiks? Mootori hooldus tule lööb aegajald põlema aga see kaob ka samas ise ära. Silberautost käisin täna küsimas, kas saab tarkvara üle kirjutada või vahetada. Öeldi, et sellel automargil ei saa.

enkei
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: T Mär 07, 2006 12:58 pm

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas enkei » L Jaan 11, 2014 8:59 pm

maf-mass air flow sensor eesti keeles peaks olema siis õhukulu lugeja

Outlander118
Uus Kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: E Dets 16, 2013 10:02 pm

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas Outlander118 » L Veebr 01, 2014 3:46 pm

Nüüd on surveastmed ka mõõdetud. Üks silinder oli teistest pisut nõrgem. Esimene, teine ja neljas silinder oli 15 ja kolmas oli 14,5.
Ma ei tea kas see on selle auto jaoks suur kõikumine ja mõjutab tühi pöördeid.
Oskab keegi kommenteerida?

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas erku » N Veebr 27, 2014 9:45 pm

Selline survekõikumine teda välja ei sureta ja vaevalt et sõitmisel/kohapeal aru saakski, et üks on pisut erinev (kui on).

Outlander118
Uus Kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: E Dets 16, 2013 10:02 pm

Re: Outlander 2,4 mootor

PostitusPostitas Outlander118 » L Aug 29, 2015 8:12 pm

Aega võttis aga asja sai. Nüüd sellest küll mõni kuu möödas aga otsustasin siia ka tulemuse kirjutada.
Asi oli väga lihtne. Klapid reguleeriti korralikult paika ja mootor töötab nagu peab.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist

cron