Galant 2,4 GDI kõrgsurvepump.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Rentsel15
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Okt 13, 2013 11:12 am

Galant 2,4 GDI kõrgsurvepump.

PostitusPostitas Rentsel15 » P Okt 13, 2013 11:29 am

Tere!


Küsimus: Kas keegi jagaks infot kuhu oleks võimalik viia kõrgsurvepump Tartus kontrolli?

Mingi aeg hakka auto mootoril jõud ära kaduma ja üha enam võttis käivitamine rohkem aega ning kuuaja pärast ei läinud enam käimagi. Küünlad on vahetatud ja bensiini filter ning pump kontrollitud, diagnostika sai tehtud kuid see ei näidanud viga ja nüüd siis võtsin kõrgsurvepumba pealt maha kuna pole võimalik tervet autot remondimehe juurde viia.

Masina andmed: Tootmis aasta: 1998
mootor: 2,4 GDI 110kW

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Galant 2,4 GDI kõrgsurvepump.

PostitusPostitas SiimS » P Okt 13, 2013 4:07 pm

Miks arvad et selle viga?

Rentsel15
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Okt 13, 2013 11:12 am

Re: Galant 2,4 GDI kõrgsurvepump.

PostitusPostitas Rentsel15 » P Okt 13, 2013 6:31 pm

Sellepärast, et paar tutavat mehhaanikut soovitasid seda testida peale seda kui olin ära seletanud kuidas on masin käitunud algusest kuni seismajäämiseni ning rääkinud mis asjad järgi kontrollitud.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Galant 2,4 GDI kõrgsurvepump.

PostitusPostitas SiimS » P Okt 13, 2013 7:13 pm

Vb aitab siis diislispetside poole pöördumine. http://www.1181.ee/company/48704/Karla- ... kus-Tartus või http://www.diagnostika.ee/new/index.php/kontakt


Võiksid pärast ka siia tagasisidet anda nii vea kui selle parandamise kohta.

Rentsel15
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Okt 13, 2013 11:12 am

Re: Galant 2,4 GDI kõrgsurvepump.

PostitusPostitas Rentsel15 » E Okt 14, 2013 6:35 pm

Tänud soovituste eest! Eks ikka panen tulemuse siia kirja.

Rentsel15
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Okt 13, 2013 11:12 am

Re: Galant 2,4 GDI kõrgsurvepump.

PostitusPostitas Rentsel15 » T Okt 22, 2013 8:30 pm

Nii lugu siis selle mootoriga hulga selgemaks saanud, nagu lubatud sai siis kirjutan siia mis autol viga ja mida teha tuleb.
Sain teise kõrgsurvepumba ja proovisin järgi, ei olnud selle viga, muidugi paljude soovitustel sai igast muid asju puhastatud ja proovitud kuid tulutult. Tegelik viga selgus siis kui sai kompressiooni mõõturit kasutatud, sellega tuli välja, et kõikides silndrites on rõhk varieeruvalt neli baari, seega on klapid läbi põlenud ja tuleb saata mootori blokk remonti. :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist