Mitsubishi Galant 2,5 120 kw 1999 a

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

mitsubishij
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: N Sept 26, 2013 8:14 pm

Mitsubishi Galant 2,5 120 kw 1999 a

PostitusPostitas mitsubishij » P Okt 13, 2013 8:02 am

tere mul oleks teie abi vaja mure siis selles et tahtsin mitsul tosooli vahetada lasin vana radikast välja ja vahetasin termostaadi ära ning selgus ennem oli roheline sees ning valasin sinise radikase ja tosool on ikka roheline tahaksin teada kuidas saab mootori plokkist tosooli kätte ootan teie pakkumisi

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

Re: Mitsubishi Galant 2,5 120 kw 1999 a

PostitusPostitas Henry » P Okt 13, 2013 1:16 pm

Sel V6 mootoril peaks vähemalt ühe remondijuhendi järgi olema kaks punni mootoriploki küljes, ees ja taga. Taga suht keskel, ees vasakul.

- - -

R4 mootoril mina ei leidnud üldse, kuigi juhend väidab, et on...
3000GT VR4, Honda, Mersu

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2,5 120 kw 1999 a

PostitusPostitas Sander147 » P Okt 13, 2013 1:54 pm

Kirjavahemärke üldse ei tunne w???? Võimatu on lugeda su postitusi.

Roheline ja sinine on üks ja see sama, ainult värvi vahe. Mingit punni pole ploki küljes. Üks variant on korraks käima panna, veepump pumpab ülejäägi radikasse. Kõike ei saagi kunagi kätte. C 7 liitrit on ette nähtud, veepumba vahetusega saab c 5l kätte. Niisama aga kuni 3l.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist

cron