Kui sidur katki oleks, siis ei tohiks ka kiirus kasvada spidokal.
Kiirus saab kasvada ainult siis, kui kogu mootorist tulev jõud jõuab esidifrini, kus on spidomeetri andur. Kuna kiirus kasvab, siis saab eeldada, et ka differ käib ringi, kuid sealt ratastele jõudu edasi ei kanta.
Veotelge saad lihtsalt kontrollida- tungi ühekaupa ühepoole ratas üles, ning vaata visuaalselt, kas telg on kuskilt pooleks. Võib ka ratta poolne poolassi ots katki olla.
Võid kellegi appi võtta, kes siis autos käike lülitab, et vedu järel oleks.
Muidugi võib sul seal veel mis iganes olla, neti teel suht raske autot remontida
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli