Mure radikaga

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Janek1233

Mure radikaga

PostitusPostitas Janek1233 » P Juun 30, 2013 1:01 pm

Selline probleem on, et 2.0 Tdi mootoriga 1997.a Galandil kaob vesi radikast kuhugi ära.
Ise olen juba kontrollinud lekkeid, ning ei avastanud midagi. Milles võib jama olla ?

Kopajuht
Tegija
Postitusi: 568
Liitunud: E Veebr 27, 2012 12:09 am
Asukoht: Läänemaa

Re: Mure radikaga

PostitusPostitas Kopajuht » P Juun 30, 2013 1:13 pm

kuidas on õli tasemega lood, ega pole juurde tekkinud?
jahutus vedelik saab kaduda kas:
lekkides mootorist välja = peaks olema näha
lekkides silindrisse = aurustub ja peaks suitsema
lekkides mootorisse õli hulka = õli tase peaks tõusma

esimesel juhul kunagi aitas sinepipulber, kas aga tänapäevastesse mootoritesse on mõistlik lisada, ei oska soovitada (tõenäoliselt on mingeid aineid mis sulgevad lekked

teisel ja kolmandal juhul, kergema vea puhul ainult plokikaane tihendi vahetus, halvemal juhul ploki ja/või kaane lihvimine lisaks plokikaane tihendi vahetusele

kui oled tallinnas võta ühendust kasutajaga Sander147, usun et ta oskab sind kindlasti aidata

p.s. targemad inimesed siin, kui ma nüüd enda soovitustega väga puusse panin siis tehke kohe kisa :D tean et siis järgmine kord selliseid soovitusi ei jaga :)
Mitsubishi galant 92a. 1,8B jupitamisel
Ford mondeo 97a. 1,8B rauas
Volvo V40 98a. 1,8B müüdud
Opel Vectra 95a. 2,0B mahakandmisele
Mitsubishi Galant 97a, 2,0 B universaal (müüdud)
Honda Accord 94a, 2,0B Rauas
Volvo V40 00a 1,8B

Janek1233

Re: Mure radikaga

PostitusPostitas Janek1233 » P Juun 30, 2013 9:39 pm

Ei ole tähele küll pannud, et õlitase oleks tõusnud. Kuskilt nagu ei suitse ka.
Ise kahtlustan ka seda plokikaane tihendit, aga ei ole päris kindel, kuid tuleb loota et tolles on viga.

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Mure radikaga

PostitusPostitas erku » P Juul 07, 2013 11:42 pm

Kui plokis leke seoses veesärgiga, siis reeglina tekib radikasse survet (eeldusel et õlitase ei tõuse).
Kui radikas täis ja mootor käib, siis ei tohiks alt mulle tulla.
Kui mootor soe, keerates korgi radikalt, peale tagasi ja siis uuesti eemaldades ta ei tohiks radikas enam rõhu all olla.
Või pista radika korgi asemele korgiava otsa õhupall ja sulge ülevoolutoru ots; siis on näha kas ja kuipalju rõhku tekib, kui tekib.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mure radikaga

PostitusPostitas Aap » N Juul 11, 2013 6:21 pm

Salongi kuuma õhku tuleb?
Jahutussärgis oleva surve võiks üle vaadata küll, et kas on või mitte...
Lekkepeatajatest hoia nii kaugele, kui saad, sest olen võtnud lahti mootori, mis oli seda täis ja jooksis kokku, kuna sai kuuma just seetõttu, et lisaks leketele peatas see hull savi ka jahutuse.

Janek1233

Re: Mure radikaga

PostitusPostitas Janek1233 » R Juul 12, 2013 11:19 am

Tänud vastuste eest, kuid veaks osutus just veepump.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist

cron