Alustaks siis kõigepealt sellest, et tee pisuke regulling. Seda siis nii, et sõida masin kanalile/tõstukile, nii et masin jääks sirgelt sinna. Sisesta tagurdus käik (kontrolli, et ikka sai), sureta mootor välja, võta 2x nbr 13 võtit ja sukeldu auto alla. Võimalusel jäta meelde kasti juures oleval käigu lülitil see asukoht, juhuks kui peaks mingil äpardusel tagurduskäik välja tulema. Sellel pikal hooval, mis tuleb kangist kastini on kastipoolses otsas selline poldiga rõngasklamber, katsu see polt sealt lahti saada, nii et klamber vabastab pinge. Kui rooste väga hullu tööd seal teinud pole, siis peaks seal liites toimuma nüüd vabalt liikumine. Palu sõbral näiteks salongis kang neutraali korraks panna ja siis taas tagurduse peale, sina katsu masina all hoida seda kasti poolset asja paigas. Kui sõber saab salongist kangi taas tagurdus asendisse, siis las ta hoiab kangil väikest survet peal(st. et hoiab kangi paigal) ja sina pinguta klamber. See peaks tooma käigud nüüd kohtadele tagasi, kui ei too, siis mina pole süüdi, oma Carismal tegin oma korda küll seda operatsiooni ja kõik korrad toimisid.
Kui nüüd asi ei parane, siis küsimus selline, et kus ja mis kulissi see rem.mees vahetas? Kuliss on kastis sees ja seda poole tunniga ei vaheta.
Veel selline küsimus, et kui käega kangi sõidu ajal viienda peal hoida, kas on tunda sellist õrna nagu käigu välja viskamis effekti?
Viies käik on kasti otsas, välja ulatuva plekk kopsiku taga, eraldi kahvli ja sünkkariga. Kehva sisse minemise võib põhjustada vedava võlli laagri kehv olukord, kus võll jääb õrnalt kahvlile kandma. Minu masinal algas see nii, et esmalt hakkas viiendat välja lükkama sõidu ajal, siis ei läinud viies enam summagi sisse ja punkti pani kohutav rogin kastis.
Kui plaanid kasti remontima hakkata, siis seal sees on 5 laagrit, soovitav oleks kõik siis juba vahetada. Kui leian üles, siis 2 suuremat ja kallimat laagrit (uut) saaksid minu käest, samas on mul pakkuda ka kahe kasti jagu komplektseid sisusid (võllid, kahvlid, sünkronisaatorid, diffrid), aa vabanda, seal diffri kojas on ka laagrid, aga ma ei jõudnud nendeni
. Samas ise, kui pole just kõige kodusem sel alal, ei soovita kasti poolitama hakata, kuna sellest krdima kulissist pudenevad igasugu peenikesed vedrud ja kuulid välja, nii et hiljem suht tüütu neid tagasi sobitada