lancer2009 kirjutas:Mootori pöörded kõiguvad jälle. Kütusekulu on üle mõistuse suur. Diagnost mingit viga ei näita. "check engine service" tuli põles ennem sellepärast, et andis märku et õlivahetuse aeg on käes. Seega olen tagasi alguses. Minek ei ole ka see mis peaks. Oskab keegi öelda, kas asi võib olla ka küünaldes ? Sest kui mõni andur jamaks, siis oleks pidanud diagnost ju näitama ? Niipalju veel, et pöörded kõiguvad ka sõites. Kui maanteel panen püsikiiruse hoidja peale, siis tahokas ikka mängleb.
Huvitav, et aju midagi ei näidanud. Kui see kõrvale jätta, et ajust veakoodi ei leidnud, siis ütleks küll, et diagnossi tehes kustutas veakoodi ära ja siis käis mõnda aega ilusti kuni mingi andur või asi uuesti vea tekkitas.
Küünalde vahetus pole paha mõtte, kui need vanad. Aga üldiselt tavaliselt tühikäigu probleemid ei tekki küünaldest (kui varem käis ilusti). kehvade küünaldega on üldiselt probleeme siis kui on koormus järel. Samas kui ütled, et kiirendus ka kehva ja jõudu pole, siis võib ikkagi küünaldes ka probleem olla.
Muidugi ikkagi paneb imestama, et aju midagi ei näidanud, selle ajastu ajud üldiselt registreerivad juba väiksemeidki tõrkeid. Kui sõidu ajal tahokas hüppab/väreleb, siis tõenäoliselt ikka mõni andur vigane.
Aga edu vea leidmisega