Pihustitele tuleb + vool juba süüte sisse keerates.
ECU juhib neid - vooluga. Proovi see ära mõõta.
Samuti on suur tüüpviga nende eas ja nende mootoriga masinatel viga jagajas. Jagaja sees on väntvõlli asendiandur.
Eeldan, et sul ikka OHC 8V ja jagaja on risti mootoriga-nukkvõlli otsas, juhipool.
Sellisel juhul saad juba siit foorumist kasutatud pärast kasutaja Kopajuht käest. Ta lammutab hetkel oma Galanti. Uuri, mitme klemmiga pistik jagajal sul ja mitmega tal.
Samuti võid juba enne jagaja lahti võtta ja sees olema rootori laagrid üle kontrollida. Vb poob kinni ning väntvõlli andur ei loegi mootori pöördeid. Ja üksiti vaata, aks hammasratas, mis jagaja otsast läheb nukkvõlli külge, kas see on terve, korras ja ega too kinni ei poo. Pm võta jagaja maha ja laiali
Muidugi võid mootoriaju ka juba küsida Kopajuhilt.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli