Pihustid

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Tacc
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 09, 2008 7:45 pm
Asukoht: FIN

Pihustid

PostitusPostitas Tacc » T Veebr 26, 2013 9:47 pm

Tere!

Probleem siis selline, et hommikul jäi auto lihtsalt ristmikul seisma ning ei tahtnud enam käima minna. Lubas paar korda ja sellega asi piirdus. Esimese asjana kontrollisin sädet ja et kas kütusepump lööb, need olid korras. Küünalt maha keerates avastasin, et peale pikka käivitamist oid küünlad ikka veel kuivad. Seega eeldan, et viga pihustites või nende impulsis. Selle koha peal sai mõistus otsa ja kõik näpunäited oleks teretulnud, et kust ja kuidas viga otsida.

Autoks siis 4x4 lancer 1,8l 71kw ja aastaks on 1990.

Ette tänades

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Pihustid

PostitusPostitas duelle » K Veebr 27, 2013 7:01 am

kontrolli bensiini rõhk et ka ikka pump töötab nii kui peab...Äkki filter täis...
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid

PostitusPostitas Sander147 » K Veebr 27, 2013 8:32 am

Kindalaeka all, on metallraami küljes suure korpusega relee. Vaheta see ära- see on ECU ja kütusepumba relee.
Omal oli täpselt sama teema külmal talvepäeval.

Kontrolliks- kas süüte sisse keeramisel käib kindalaeka juures klõps, ja kui süüte välja keerad, kas c 10 seki pärast ka klõps käib?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Tacc
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 09, 2008 7:45 pm
Asukoht: FIN

Re: Pihustid

PostitusPostitas Tacc » P Mär 03, 2013 5:05 pm

Tere taas!

Nüüdseks olen siis kontrollinud eelpoolmainitud releed ning küttepumba survet.
Relee peks korras olema, sest kuulen klõpsu j samuti saavad pihustid voolu, ning seda ka hetkel, kui auto välja sureb. Otse torust survet mõõtes sain tulemuseks 10 bari(mis on imelikult palju, äkki mõõdik vigane) Proovin veel kuidagi koos pihustiriviga survet mõõta. Kaldun ikkagi arvama, et viga võib olla pumbas, kuna auto jäi mingi hetk käima, aga gaasi vajutada ei saanud, kuna suri kohe välja, tühikäigul tiksus enam vähem ilusti. Kust kaudu ma bensupumbale ligi pääsen?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid

PostitusPostitas Sander147 » P Mär 03, 2013 5:36 pm

Kuna sul nelivedune, siis pagasnikust.
Eraldi kaaneke selle jaoks.

Pihustitele tuleb + peale pm otse akult.
Pihusteid juhitakse ECU poolt miinusega.

10 bari on palju. 2.7-3.2 bari oleks reaalsem. Kui pump läbi, siis alla 2.7 tühikäigul. Ntx 2.0.
Äkki oli 10 Psi-d?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Tacc
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 09, 2008 7:45 pm
Asukoht: FIN

Re: Pihustid

PostitusPostitas Tacc » P Mär 03, 2013 6:51 pm

Miinusega tõesti lülitatakse pihusteid, seda tean. Vot see on hea tähelepanek, et äkki oli 10 psi-d kontrollin varsti järgi, kui auto juurde lähen. Mõõtsin seda pimedas ja õhtul, et see ig võib reaalne olla küll. :)

Tacc
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 09, 2008 7:45 pm
Asukoht: FIN

Re: Pihustid

PostitusPostitas Tacc » P Mär 03, 2013 9:59 pm

Jah, kontrollisin ja see mõõteriist näitas tõesti 10 psi-d, mis peaks olema umbes 0,7 bar (eksimine on inimlik :lol: ). Homme vahetan ära küttefiltri ja proovin uuesti. Selline huvitav tähelepanek veel, et kui nüüd autot käima proovisin, siis tiksus tühikäigul ikka ilusasti, aga gaasi vajutades nagu detoneeris väljalaskes ja sellel hetkel hakkas "check engine" tuli põlema. Gaasi vabastamisel see kustus ja auto tiksus jälle ilusti. Kas viga võiks olla näiteks hallianduris, mis mingitel pööretel valeinfot annab? Tühikäigul "stroboga" kontrollides olid süütemärgid paigas.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid

PostitusPostitas Sander147 » P Mär 03, 2013 10:05 pm

Pigem ikka kütuse puuduses asi. Lahja seguga hakkabki detoneerima.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Pihustid

PostitusPostitas duelle » E Mär 04, 2013 7:04 am

0,7 bar ikka vähe minumeelest...
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

Tacc
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 09, 2008 7:45 pm
Asukoht: FIN

Re: Pihustid

PostitusPostitas Tacc » L Mär 23, 2013 2:24 pm

Tere taas,

Olen vahetanud ära kütusepumba, ning surveklapi pihustirivi lõpus ning olen veendunud, et survelatis on rõhk piisav pihustite tööks. Probleem siis nimelt selles, et pihustid lihtsalt ei tööta. Vahel hakkavad tööle, ning siis mingi hetk lõpetavad töö ning auto ei käivitu enam. Olen vahetanud ka armatuuri all peidus olnud relee (kood: E8T06975), mis peaks siis aju lülitama. Kas viga võib oola surnud ajus või ehk hoopis hallianduris? Säde on autol ilus ning pikalt käiates küünlad kuivad. Mida võiksin järgmisena kontrollida? Endal mõistus otsas juba

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid

PostitusPostitas Sander147 » L Mär 23, 2013 2:43 pm

Oled sa aju kaane maha võtnud?

Seal üks selline geel-silm, kui see must, siis aju pool-küpse. Kui ilus, siis peaks ikka töötama.
Kui sõitvaid ajusid, millel silm must, on pool Eestit täis.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Tacc
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 09, 2008 7:45 pm
Asukoht: FIN

Re: Pihustid

PostitusPostitas Tacc » T Mär 26, 2013 10:43 am

Kontrollisin ajus selle silma ära ja see musta värvi :S
Kontrollisin ka, et kas pihustitesse pluss vool tuleb peale ja ka sellega oli asi korras

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid

PostitusPostitas Sander147 » T Mär 26, 2013 10:57 am

Pihustitele tuleb + vool juba süüte sisse keerates.
ECU juhib neid - vooluga. Proovi see ära mõõta.

Samuti on suur tüüpviga nende eas ja nende mootoriga masinatel viga jagajas. Jagaja sees on väntvõlli asendiandur.
Eeldan, et sul ikka OHC 8V ja jagaja on risti mootoriga-nukkvõlli otsas, juhipool.

Sellisel juhul saad juba siit foorumist kasutatud pärast kasutaja Kopajuht käest. Ta lammutab hetkel oma Galanti. Uuri, mitme klemmiga pistik jagajal sul ja mitmega tal.

Samuti võid juba enne jagaja lahti võtta ja sees olema rootori laagrid üle kontrollida. Vb poob kinni ning väntvõlli andur ei loegi mootori pöördeid. Ja üksiti vaata, aks hammasratas, mis jagaja otsast läheb nukkvõlli külge, kas see on terve, korras ja ega too kinni ei poo. Pm võta jagaja maha ja laiali :D

Muidugi võid mootoriaju ka juba küsida Kopajuhilt.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Tacc
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 09, 2008 7:45 pm
Asukoht: FIN

Re: Pihustid

PostitusPostitas Tacc » T Mär 26, 2013 4:04 pm

Jagaja näeb igatahes "Kopajuhil" teistsugune välja, aga ehk saan asja, kui võtan aju ka temalt :S

Tacc
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 09, 2008 7:45 pm
Asukoht: FIN

Re: Pihustid

PostitusPostitas Tacc » K Mär 27, 2013 11:14 am

Külmalt käivitades ainult hetkeks lubab ja sellega asi piirdub. Mõõtsin pinget pihustijuhtmetest ja lugu järgmine. 12 V tuleb süüte sisse keeramisel ilusti pihustitele peale(kui võtan samal hetkel massi mootorist), kui ma aga testri teise otsa ühendan miins klemmiga, mida aju peaks lülitama, siis näitab tester koguaeg 2,3 V pinget. Et kas see on normaalne? Minu arust sellel hetkel, kui pihusti ei pihusta, ei tohiks miinust üldse olla ja pinge peaks puuduma.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid

PostitusPostitas Sander147 » K Mär 27, 2013 11:50 am

Kas sa nii ka proovisid, et võtsid miinuse pihustilt ja plussi akult?

Igatahes esimese variandiga on pihusti koguaeg voolu all, võiks olla isegi pidevas avatud olekus, nn kuseb sisselaskesse ning kütuse aur muutub piisavaks, et auto korraks käivitub. Teoreetiliselt, kuid pinge on siiski natuke liiga madal, et pihustit avada.

Jagaja võtsid lahti?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Tacc
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 09, 2008 7:45 pm
Asukoht: FIN

Re: Pihustid

PostitusPostitas Tacc » K Mär 27, 2013 12:39 pm

Jagajat olen lahti võtnud küll, aga see pole mulle tulemust andnud, kuna visuaalsel hinnangul on kõik korras.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist