Mismõttes nagu. Suhtumine on korrektne, kus kasutatakse määrdeid mis erinevalt paljudest on just selleks otsatarveks ette nähtud (loe spetsifikatsiooni). Ka on mootor ju paar aastat tagasi täiesti tipp-topp korda tehtud. Ju on siis ka alust süüdistada.
Mis on tipp-topp korras? Tegid kap remondi? Mis võiks olla põhjuseks, et õli haiseb ja on must? Järelikult ei ole kõik korras mootori süsteemis. Õli läheb mustaks ka vanast õlist, mis on pesemata mootoris(kui tegid kap remondi, siis mitte) ja ka kuumusest, koormusest ning EGR kaudu, kui mootorisisu uus pole(hõre). Samaks otstarbeks on ka mis tahes muu õli ettenähtud. Olen poolt, kõik on kinni ka rooli-istme vahelises tihendis, ning keegi ei sunni õli varem vahetama. Rõhutan veel kord: kui täheldasid, et hais üleval ja õli must, miks siis ära ei vaheta?? Siinkohal oled kinni oma 15k km reeglis ja "ei näe vajadust".
Kas näed pildil kusagil tagi, roostet vms?
Mäletamist mööda oled kuskil kirjutanud antud gaasisiibri pesust ja puhastamisest, sellest ka hetkel see tagi puudub.
Nagu ka kunagi eelnevalt mainisin, siis ca 350 töötundi, olenevalt masinast, on normaalne õlivahetusvälp. Kui see on väiiksem, siis on see kinni kas masinas või õlis või mõlemas; mõnel üksikul juhul ka tooli-rooli vahelises tihendis. Minu jaoks on palju, kui näiteks käia pikka vahemaad tööle ja vahetada õli 7x aastas (naerukoht).
Suur vahe on ka töötunnil ja töötunnil. Ühel juhul on külm mootor ja linna otsad-töötund, teisel juhul jäetakse auto seisma ainult tankimiseks. Kus maalt hakkab pikk ots? Mul samuti igapäev 30km tööle ja 30km tagasi, lisaks sama õhtu veel 5-10km ringi. Ehk siis 1000-1500km kuus tööl käiguks, lisaks muud otsad, teeb 2500km min kuus. Olenemata sellest on õlivahetus 10k km ning lõpuks saab ta ikka mustaks, kus võib eristada mootoritöö ebamäärasusi. Suuresti kahtlen, et aastas 50-70k km aastas läbi sõelud.
Küsimus: kas õlivahetus(ka filtrid) ja koormust saavate kulumite eest järjepidevalt hooldamine on nii suur töö, mis võtab tüki küljest? Talvel hakkate startereid remontima, ei käivitu, akud surnud, käigud ei lähe sisse, pidurid kinni jne.
Jah on.
Mitmel GDI mootoril see puruks läinud on? Kas ütled ka kindla põhjuse, miks too murdub? Kas suudad tõestada Mitsubishi tehase praagi? Ühest pildist antud juhul on vähe. Mida saaks paremini teha?
Mitte et norimine, vaid lihtsalt küsin: kas kiirmeetodil liimine ja kokkuladumine on kvaliteet töö või suhtumine: ahh si''a kah, mul homme tööle vaja minna, küll kestab?"
Kahjuks või õnneks ma ei leia ja ei suuda vastu võtta ühtegi adekvaatset ütlust või põhjendust, miks jätta auto korraliselt ja korralikult hooldamata, suhtumisega: aga ta ju sõidab. Ning pärast alatasa kurta autotootja kehva kvaliteedi üle.
Tahad 24/7 sõita ning mitte tee ääres autot remontida, siis kanna ta eest ka hoolt.
Üks OT anekdoot.
Mees võttis naise, andis talle kõike mida too soovis, auto, kuldehted, kallis maja, luksmööbel jne jne. Kuid ei pühandanud aega naisele. Aastaid abielus.
Üks päev tuleb mees töölt koju, võõrad kingad ukse taga. Selge: naisel keegi teine. Aeg minna.
Mees võtab uue naise, täpselt sama moodi, kuldehted kallis maja, auto, karusnahad jne jne. Jälle niiöelda õnnelikult aastaid abielus.
Tuleb töölt koju, võõrad kingad ukse taga. Selge, jälle keegi teine. Aeg minna.
Võtab kolmanda naise. Jälle kõik sama moodi jne jne.
Loo moraal: võta aega ja pühendumist naisele, siis pühendab ta ennast ka sulle. Asjadega õnne ei osta.
Auto pole küll naine (vb mõnele on) tahab samamoodi aega ja hooldamist, siis ei jäta ta sind ka tee äärde. Siis on põhjust nõuda, et too liiguks igal ajal, igas kohas ja vastupidavalt.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli