Mitsubishi pajero MURE suur küttekulu

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

eegrit

Mitsubishi pajero MURE suur küttekulu

PostitusPostitas eegrit » R Mär 23, 2012 6:09 pm

Mure
Mitsubishi Pajero 2,8 TD 95 aasta, võtab natukene palju kütust, nii umbes 20 l sajale. Viisin auto parandusse ja öeldi et on kõrgsurve pumba viga. olen paljudelt tuttavatelt uurinud ja kõik väidavad, et kui oleks pumba viga siis auto ei töötaks. Auto töötab ja mingit erilist suitsemist ei ole. Samuti ei ole kusagi all loiku. Kui enne pihustite vahetamist võttis 16 l siis peale seda rohkem. olen käinud kõike kontrollimas kuid ainuke viga mida öeldud, et pump. Kas see on võimalik või tahetaxe lihtsalt uut pumpa pähe määrida. Olen autoga kõik võimalikud kohad läbi käinud. Mõtlesin, et äkki siin keegi oskab midagi tarka öelda.
Tänades!

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas taavik » R Mär 23, 2012 7:22 pm

Pumba viga küll, kuid mis täpsemalt? Mis tähendab, et erilist suitsemist ei ole? Seega ikkagi suitseb? Mis värvi suits on? Must, sinine või valge?
Pidurid ei ole peal sõidu ajal?
Kuidas sõites see kulu selline on? Pajeroga haagist vedades olen saanud kuluks ka 25 sajale ja mõnikord rohkemgi.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas jyrgen72 » L Mär 24, 2012 11:07 am

Aga kas keegi sul turbo laadimis survet on mõõtnud?
(Lihtsalt üks väike vihje, kuna seisab mul siin kodu juures parklas üks Pesukaru 1,9tdi, millel kadus millegipärast ära turbo surve ja peale seda tõusis kütuse kulu 7-lt liitrilt 12-le, ei suitse ei tossa ja edasi liigub kah nagu vana Mosse)
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

eegrit

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas eegrit » L Mär 24, 2012 11:18 am

selles mõttes erilist suitsemist ei ole, kuna kõik tavaline nagu olema peab. Turbot käisin kontrollimas ja öeldi, et nata kulunud kyll kuid mitte midagi hullu. Kõigi jaoks on see arusaamatu. Auto sõidab korralikult ainuke viga ongi kütusekulu. Olen vahetanud pihustid kõik võimalikud filtrid jne. ilma raskuseta. Kui auto ostsin siis võttis 16l sajale kuid nüüd umes pool aastat hiljem 20-nd sajale. rohkem hakkas ta võtma peale pihustite vahetamist, lasin pihustid uuesti kontrollida, et äkki mingid asjad paigast ära kuid kõik ok. Auto praegu Karli autos ja ühe pumba olen juba sinna viinud ka, kuid nad ütlesid, et ei töötand sellega korralikult. Nüüd esmaspäeval viin uue, ex näis mis saab. Mõtlesin lihtsalt, et kellegil siin äkki sama probleem olnud.
Tänan vaeva eest :)

eegrit

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas eegrit » L Mär 24, 2012 11:20 am

pidurid peal ei ole ja erilist raskust sellega tassinud ei ole.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas jyrgen72 » L Mär 24, 2012 11:24 am

Ma ei tea mis kandi inimene oled, aga kui peale Karlat autol midagi ei muutu, siis võiksid ära käia kas Türi-Allikul või Oisus ja Tallinnas on üks hea paik veel lennujaama kandis Diislikeskus. Kunagi oli Carismal üks jama ja näiteks Türi-Alliku vana ütles praktiliselt kõrvaga kuulates ära, et pumba viga, mida kinnitas peale väikest diagnostikat ka Oisu poiste punt.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

eegrit

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas eegrit » L Mär 24, 2012 11:41 am

auto ongi seal lennujaama juures kes tegelevad pumpadega. Vaatan mis seal tehaxe. Kuid lihtsalt tuttavatega rääkides kõik ütlevad, et kui pump katki siis auto ei tohiks töötada ja keegi ei tea juhust et pumba pärast hakkax auto rohkem kütust võtma. kuid erand kinnitab reeglit, nagu öeldaxe.

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas belmondoke » L Mär 24, 2012 11:58 am

Äkki kolvid rõngad kulunud?See võiks ka kulu suurendada.Isegi 16 on sellel mootoril palju mis palju.Linnas üle 13 ei tohiks minna,kui just koguaeg gaas põhjas ei kiirenda.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas jyrgen72 » L Mär 24, 2012 12:01 pm

eegrit kirjutas:auto ongi seal lennujaama juures kes tegelevad pumpadega. Vaatan mis seal tehaxe. Kuid lihtsalt tuttavatega rääkides kõik ütlevad, et kui pump katki siis auto ei tohiks töötada ja keegi ei tea juhust et pumba pärast hakkax auto rohkem kütust võtma. kuid erand kinnitab reeglit, nagu öeldaxe.


No päris nii nüüd see ka ikka ei ole, et kui pumb tuksis, siis ei toimi masin üldsegi. Oleneb kus paigas see viga pumbas on. Näiteks aitab kui juba ühe silindri dosaator paneb villast, siis kulu suureneb aga suitsu veel ei tule korstnast nii palju, et tagant mustaks võtaks. Aga et just peale pihustiotste vahetust kulu suurenes ja mootori tööhäältes muudatusi ei tulnud, siis see on küll huvitav nähtus. Aga anna siis hiljem lühikokkuvõte kah asjale, kui midagi sul selgub :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas jyrgen72 » L Mär 24, 2012 12:04 pm

belmondoke kirjutas:Äkki kolvid rõngad kulunud?See võiks ka kulu suurendada.Isegi 16 on sellel mootoril palju mis palju.Linnas üle 13 ei tohiks minna,kui just koguaeg gaas põhjas ei kiirenda.


Tead kui 2,8-sel rõngad kulunud, siis on surve selline karteris, et kui kapotti peal ei oleks mootoril, siis näeksid kus õlivarras lendab nagu rakett taeva poole :D, kui vähegi turbo täis laadimisele vajutad, ehk siis gaas põhja sõidu ajal.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas belmondoke » L Mär 24, 2012 12:14 pm

jyrgen72 kirjutas:
belmondoke kirjutas:Äkki kolvid rõngad kulunud?See võiks ka kulu suurendada.Isegi 16 on sellel mootoril palju mis palju.Linnas üle 13 ei tohiks minna,kui just koguaeg gaas põhjas ei kiirenda.


Tead kui 2,8-sel rõngad kulunud, siis on surve selline karteris, et kui kapotti peal ei oleks mootoril, siis näeksid kus õlivarras lendab nagu rakett taeva poole :D, kui vähegi turbo täis laadimisele vajutad, ehk siis gaas põhja sõidu ajal.

olen nõus,aga kütuse kulu 16 ikka suur mu meelest.Mu 2,8 moto keskmine 10.maantee 9 linn kuskil 11 norm sõiduga.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

eegrit

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas eegrit » L Mär 24, 2012 1:56 pm

kindlasti annan teada mis asjast sai. kuid huvitav on ta tõesti. seda autot on metsikult vaadatud ja igasugused jupid vahetatud mis vähegi võivad küttekulu mõjutada, pump on jäänud. ex näis :)

eegrit

Re: Mitsubishi pajero MURE

PostitusPostitas eegrit » L Mär 24, 2012 1:56 pm

kindlasti annan teada mis asjast sai. kuid huvitav on ta tõesti. seda autot on metsikult vaadatud ja igasugused jupid vahetatud mis vähegi võivad küttekulu mõjutada, pump on jäänud. ex näis :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 80 külalist