eegrit kirjutas:auto ongi seal lennujaama juures kes tegelevad pumpadega. Vaatan mis seal tehaxe. Kuid lihtsalt tuttavatega rääkides kõik ütlevad, et kui pump katki siis auto ei tohiks töötada ja keegi ei tea juhust et pumba pärast hakkax auto rohkem kütust võtma. kuid erand kinnitab reeglit, nagu öeldaxe.
belmondoke kirjutas:Äkki kolvid rõngad kulunud?See võiks ka kulu suurendada.Isegi 16 on sellel mootoril palju mis palju.Linnas üle 13 ei tohiks minna,kui just koguaeg gaas põhjas ei kiirenda.
jyrgen72 kirjutas:belmondoke kirjutas:Äkki kolvid rõngad kulunud?See võiks ka kulu suurendada.Isegi 16 on sellel mootoril palju mis palju.Linnas üle 13 ei tohiks minna,kui just koguaeg gaas põhjas ei kiirenda.
Tead kui 2,8-sel rõngad kulunud, siis on surve selline karteris, et kui kapotti peal ei oleks mootoril, siis näeksid kus õlivarras lendab nagu rakett taeva poole , kui vähegi turbo täis laadimisele vajutad, ehk siis gaas põhja sõidu ajal.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 80 külalist