Galant 89a 2,0 80kw õlimure

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » T Veebr 21, 2012 8:13 am

Sander147 kirjutas:Kui pool viltu, siis sealt ta lekkiski.
Pool viltu ta VÕIB uuena hoida natuke aega.

aga mingi põhjus või loogiline seletus peaks olema miks ta nüüd järsku hakkas lekkima ning miks ta asendit muutnud oli.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » T Veebr 21, 2012 3:28 pm

Ei tea.

Kindel, et simmer on täiesti terve? Ka sisemine kummi osa??
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » T Veebr 21, 2012 10:34 pm

Sander147 kirjutas:Ei tea.

Kindel, et simmer on täiesti terve? Ka sisemine kummi osa??

visuaalsel jälgimisel küll aga see kummi osa on nagu plastik minu meelest peaks ta väheke pehmem olema või mitte?
igaljuhul tuleb nüüd uued jubinad soetada ja vaadata mis järgneb kui kokku tagasi laduda.
annaksid ehk mõne soovituse kuidas väntvõlli käbi lahti saaksin ilma suruõhu võtmeta?

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas jackpuuk » T Veebr 21, 2012 11:01 pm

Rallymees, pöördu Pärnu tuttavate poole ja saad elektrilist laenata :wink:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » T Veebr 21, 2012 11:08 pm

simmeri mootori poolne osa: Pilt

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas jackpuuk » T Veebr 21, 2012 11:12 pm

Pilt on natu kehvakene, sisemise ringi ümber peaks olema selline traatjas vedrurõngas, on selline asi seal? Peaks olema kergelt soones sees.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » T Veebr 21, 2012 11:15 pm

jackpuuk kirjutas:Pilt on natu kehvakene, sisemise ringi ümber peaks olema selline traatjas vedrurõngas, on selline asi seal? Peaks olema kergelt soones sees.

nii kuna tundus siin arvuti taga et ehk pole seda spiraal vedru sees siis sai väikeste pintsettidega urvitsetud ja vaadata mis karul kõhus on:d leidsin prao ja muidugi see vedru on kah olemas.

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas jackpuuk » T Veebr 21, 2012 11:41 pm

Noh, ju siis on vanus oma töö teinud, ega nad igavesed pole. Temperatuur ja aeg teevad oma töö, nii nad vaikselt plastmassiks muutuvadki, vedru kah väsib ega suuda seda plastmassi enam piisavalt tihedalt kokku vedada. Kui käbi lahti laskma hakkab, siis uudistame kogu seda kompotti lähemalt.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » K Veebr 22, 2012 8:05 am

Üks paha tegur võib ka see möödunud suur külm olla.
Sa ei ole esimene, kellel simmereid ja õlifiltreid lendab. Liiga paks õli ja kuskilt peab järgi andma.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » K Veebr 22, 2012 8:42 am

Sander147 kirjutas:Üks paha tegur võib ka see möödunud suur külm olla.
Sa ei ole esimene, kellel simmereid ja õlifiltreid lendab. Liiga paks õli ja kuskilt peab järgi andma.

ise arutasin kah jackpuuk-iga seda külma asja aga samas toimus kogu nali pärast külmasid.
saaks aru kui oleks veel mootorile pähe tagunud et õli paks ning kohe sõitma aga ei alati lasnud mootori soojaks ja siis sõitu alustanud.
eelmine aasta külmadega oli filtriga mul selline nali aga jah nüüd siis lendas see simmer:d
Vaatab ehk saab kusagilt raha kokku et saaks selle masian sõitma. vaikselt hakkab juba teine masin koppa ette loopima aja viiteks oleks hea galandiga tümmitada ja kaapsu teha:D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 75 külalist