Sander147 kirjutas:Mis õli kasutad?
Kõige parem, kui peseksid brake cleaneriga kõik sealt puhtaks. Ning siis ajaksid soojaks mootori. Kohe näha, kust enne lekkima hakkab.Vb peaksid max koguse sisse panema, karterikaane tihend lekib siis, kui sõidad ja õli loksub sees.
Sander147 kirjutas:Juba see Addinol pani asjale punkti.
Addinol on rohkem kui lugematu arv mootoreid kotti lasknud. Väga hea pintslite pesuvahend on.
Omal kogemus, kus just Addinol lasi mootori kotti. Pesi õlikanalid ilusti puhtaks ning ummistas sellega plokikaanes olevad kanalid suurte tükkidega.
Vända esimese simmeri vahetuseks tuleb hammasrihma pool lahti kakkuda. Rihm ka maha.
Sander147 kirjutas:Siin pildil kõik olemas kirjelduseks.
Mõtled seda, kust käib väike hammasrihm üle? Kõige vasakpoolsem hammakas?
See on balansvõlli oma. Seal all ka simmer olemas.
Lisaks on pildi peal ilusti näha, kus kohas rihma märgid olema peavad.
http://www.b2600turbo.com/images/IM003217.JPG
Sander147 kirjutas:Lased väikese rihma lõdvaks rullikust. Lased püssiga hammaka poldi lahti, võttad hammaka eest ära, peaks lihtsalt kergelt tõmmates tulema. Simmeri võtad simmeri eemaldus tööriistadega ära, või keerad kruvi sisse, uus asemele. Küik tagurpidi järjekorras kokku ja kõik.
Samas võiksid juba kõik 3 simmerit seal pool ära vahetada.
Sander147 kirjutas:Soovituslik fikseerida õlipumba balansvõll. Kogemused
ökosohver kirjutas:ei ole sellel adinolil midagi häda, sander ära seleta... kui neil midagi t6sist ikka viga oleks seda asja ei myydakski.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 93 külalist