Galant 89a 2,0 80kw õlimure

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » K Veebr 15, 2012 10:20 pm

Nimelt siis minu autol tekkis mingi jube kahtlane viga külge ehk kellegil on kah juhtunud või oskab oletada kust pärit viga.
Täna siis sõitsin rõõmsalt oma galandiga ringi üks hetk töölt tulles kuulsin et mootoril hüdrotõukurite tiks juures, valasin õli juurde ja minujaoks oli nagu esialgu mure lahendatud (klapisõõre tihendid on läbi ehk sisi aegajalt valan peale õli) aga võta nõpust ala 50km sõitu ja korra vilkus õlituli keerasin muusika kinni kuulsin et jube tihe tiks kapotiall, nagu oleks õmblusmasin "singer" mootori asemel. olin kodule suht ligidal sõitsin koduni välja kodus vaadates õlivarrast selgus tõsi asi mida pole pole õli eriti. alla miinimumi. laotasin teki maha piilusin taskulambiga alal ja mida nägin alt kõik õline proovisin filtrit keerata kinni, tundub nagu oleks tulnud sellest kobakast kus õlifilter on aga äkki hoopis vända simmer läbi või võib ka karteri tihendi vahelt tulla? omal juhe koos. äkki keegi oskab nõu and amis võib viga olla ja kuidas parandada.
Rallymees

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » K Veebr 15, 2012 10:26 pm

Mis õli kasutad?

Kõige parem, kui peseksid brake cleaneriga kõik sealt puhtaks. Ning siis ajaksid soojaks mootori. Kohe näha, kust enne lekkima hakkab.Vb peaksid max koguse sisse panema, karterikaane tihend lekib siis, kui sõidad ja õli loksub sees.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Zafari » K Veebr 15, 2012 10:42 pm

õlifiltri tihend võib ka olla.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » K Veebr 15, 2012 10:44 pm

Sander147 kirjutas:Mis õli kasutad?

Kõige parem, kui peseksid brake cleaneriga kõik sealt puhtaks. Ning siis ajaksid soojaks mootori. Kohe näha, kust enne lekkima hakkab.Vb peaksid max koguse sisse panema, karterikaane tihend lekib siis, kui sõidad ja õli loksub sees.

10w40 pool sünt addinoli oma. Üritan kui jääb kuidagi vaba aega tööst üle, kui ei siis nv saab juba estakale lükata ja siis saab ajusid ragistada.
Sander kui raske oleks vända simmerit vahetada? juhul kui nüüd see peaks läbi olema?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » K Veebr 15, 2012 10:48 pm

Juba see Addinol pani asjale punkti.
Addinol on rohkem kui lugematu arv mootoreid kotti lasknud. Väga hea pintslite pesuvahend on.

Omal kogemus, kus just Addinol lasi mootori kotti. Pesi õlikanalid ilusti puhtaks ning ummistas sellega plokikaanes olevad kanalid suurte tükkidega.

Vända esimese simmeri vahetuseks tuleb hammasrihma pool lahti kakkuda. Rihm ka maha.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » K Veebr 15, 2012 10:53 pm

Sander147 kirjutas:Juba see Addinol pani asjale punkti.
Addinol on rohkem kui lugematu arv mootoreid kotti lasknud. Väga hea pintslite pesuvahend on.

Omal kogemus, kus just Addinol lasi mootori kotti. Pesi õlikanalid ilusti puhtaks ning ummistas sellega plokikaanes olevad kanalid suurte tükkidega.

Vända esimese simmeri vahetuseks tuleb hammasrihma pool lahti kakkuda. Rihm ka maha.

ehk siis minuseisukohast targem ka kohe rihmad rullid ühes vahetada ning kui juba tegemiseks läheb tuleks ka klapisääred ära vahetada, mis arvate?
kusjuures mõned sajad km olid filtri ja õli vahetuseni aega...

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » K Veebr 15, 2012 11:20 pm

Eks ta muidugi asjakohasem ole, rihmad ja kogu mant korraga vahetada. Sinu asemel ma sellele esialgu raha ei kulutaks.

Saa oma õli murele lahendus. Siis vaata edasi. Lihtsalt kurvem variant ongi see, et need on viimased kilomeetrid su mootorile. Ära astu samasse ämbrisse, kuhu mina !!

Tee õlivahetus. Valvoline MaxLife näiteks, sõida mootor soojaks ( võimalikult pikalt soojalt, kodu lähedal) -pesed ja ka õlitad teda seest. Siis uuesti õlivahetus.

Õlivannitihend niisama lekkima ei hakka. Kui säärekad totaalselt läbi, siis peaks taga ka korralik sinine vine olema. Aga kuna õli on just rihmapool- vända simmer, siis võib just viimane olla kurja juur.

Igatahes, kuluta võimalikult vähe, kuid mõistlikult. Võid seda raha uue mootori-auto jaoks vajada. :|

Jutt on tingitud ADDINOL õli kasutamisest !
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » P Veebr 19, 2012 9:32 pm

nii sai masin nüüd aetud garrazi kus ka kanal ja sai mootor õli sisse pandud kõik kohad brake cleaneriga puhtaks ja siis veidikeseks käima sai lekke koha teada. aga ei tea selle täppset nimetust ehk sander jagab mida üritan rääkida.
Pm mis hammas ratas on galandil veepumba ja alumise pingutus rulliku vahel?
Kas mingi õlipumba nukk vms? igaljuhul sealt seda õli tulebki.
kuidas oleks kõige loogilisem seda viga parandada jne ning vb on kellegil joonist kuis asuvad 2,0 80kw rihma märgid.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » P Veebr 19, 2012 9:41 pm

Siin pildil kõik olemas kirjelduseks.
Mõtled seda, kust käib väike hammasrihm üle? Kõige vasakpoolsem hammakas?
See on balansvõlli oma. Seal all ka simmer olemas.

Lisaks on pildi peal ilusti näha, kus kohas rihma märgid olema peavad.

http://www.b2600turbo.com/images/IM003217.JPG
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » P Veebr 19, 2012 9:46 pm

Sander147 kirjutas:Siin pildil kõik olemas kirjelduseks.
Mõtled seda, kust käib väike hammasrihm üle? Kõige vasakpoolsem hammakas?
See on balansvõlli oma. Seal all ka simmer olemas.

Lisaks on pildi peal ilusti näha, kus kohas rihma märgid olema peavad.

http://www.b2600turbo.com/images/IM003217.JPG

Seal balansvõlli hammaks alt tuleb jah.
mis otstarve tal on ning kuidas seal seda simmerit kätte saab?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » P Veebr 19, 2012 9:50 pm

Lased väikese rihma lõdvaks rullikust. Lased püssiga hammaka poldi lahti, võttad hammaka eest ära, peaks lihtsalt kergelt tõmmates tulema. Simmeri võtad simmeri eemaldus tööriistadega ära, või keerad kruvi sisse, uus asemele. Küik tagurpidi järjekorras kokku ja kõik.

Samas võiksid juba kõik 3 simmerit seal pool ära vahetada.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » P Veebr 19, 2012 9:54 pm

Sander147 kirjutas:Lased väikese rihma lõdvaks rullikust. Lased püssiga hammaka poldi lahti, võttad hammaka eest ära, peaks lihtsalt kergelt tõmmates tulema. Simmeri võtad simmeri eemaldus tööriistadega ära, või keerad kruvi sisse, uus asemele. Küik tagurpidi järjekorras kokku ja kõik.

Samas võiksid juba kõik 3 simmerit seal pool ära vahetada.

Aga kui pole nt suruõhu püssi ning simmeri eemaldud komplekti siis pm peaks saama ka tavaliste tööriistadega hakkama juu?
mis 3-me simmerit sa mõttled?
vända simmer? ja balansi simmer ning ülevalt nuka ratta simmer?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » P Veebr 19, 2012 9:58 pm

Simmeri eemaldus komplekt on tööriistamarketis olemas 8 euriga. Kuid kruvi ja peenike kruvikas teevad ka töö ära.
Millegagi pead hammakat kinni hoidma. Polt niisama lahti ei tule. Pärast ilusti ka kinni keerama.

Mõtlesin 3-e alumist. See balansvõlli oma, vändasimmer ja õlipumba hammaka tagune (kõige parempoolsem). Teiste jaoks tuleb suur hammasrihm maha võtta. Nuka oma võiskid ka siis juba töökäigus vahetada :D
Soovituslik fikseerida õlipumba balansvõll. Kogemused :wink:

Kui juba üks lekib, siis hakkavad ka teised lekkima mingi aeg.
Simmer ei ole kallis. Töö nende vahetuseks on kulukam.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas ökosohver » E Veebr 20, 2012 1:25 am

ei ole sellel adinolil midagi häda, sander ära seleta... :mrgreen: kui neil midagi t6sist ikka viga oleks seda asja ei myydakski.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » E Veebr 20, 2012 8:08 am

Sander147 kirjutas:Soovituslik fikseerida õlipumba balansvõll. Kogemused :wink:

ehk jagad kogenematule natuke õpetus sõnu kuidas ja millega?
Muide mäletad sainder mingi aeg sai räägitud nendest sääre tihenditest kui palju sa võtkas kui ära vahetaksid need?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » E Veebr 20, 2012 8:10 am

ökosohver kirjutas:ei ole sellel adinolil midagi häda, sander ära seleta... :mrgreen: kui neil midagi t6sist ikka viga oleks seda asja ei myydakski.


On küll.
Addinol on üks igavesti si** õli. Palju õnne sulle, kui tahad sellega sõita. Tühikäigul maanteel töristades ei saa jah aru, et midagi viga oleks. Inimese moodi sõites saad.

Ma ei keela, aga mootoriõli pealt küll kokku ei tasu hoida. "sain hea hinnaga" . Räägi seda saalesid vahetades või kaant remontides.

Õli ei jõua osta, siis ei ole vaja sõita ka. Sama kehtib rehvide ja kõige muu kohta.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
bass wagon
Uus Kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: P Okt 04, 2009 5:52 pm

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas bass wagon » E Veebr 20, 2012 4:04 pm

Täna hakkame pusima rallymehega arvatavasti garaažis ja kus kohast seda simmeri remontimis komplektikest osta saab???japanparts või on mõjal kah???
+1 minupoolt,et autos peab olema korralik õli,rehvid,tulede pirnid jne elementaarsed asjad mille pealt kokku hoides sa lõppkokkuvõttes nagunii ei võida ju!!!! :lol:
!!Tasa sõuad kaugele ei jõua!!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » E Veebr 20, 2012 7:19 pm

Tööriistamarketis on olema. 8 euri. 4 tki on komplektis.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Rallymees
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: E Aug 16, 2010 12:52 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Rallymees » E Veebr 20, 2012 10:24 pm

nii täna sai siis jälle natuke garaažis mõllatud muidugi sain ka simmeri kätte omast lollusest lõhkusin ka selle pisema rihma ära...
Imelik asi oli see et kui selle hammasratta pealt kätte sain avanes selline pilt et simmer oli kuidagi pool viltu natuke peenikese kruvikaga aidata ja välja ta kukkuski. visuaalselt vaadates nagu uus.
Pilt

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89a 2,0 80kw õlimure

PostitusPostitas Sander147 » T Veebr 21, 2012 8:11 am

Kui pool viltu, siis sealt ta lekkiski.
Pool viltu ta VÕIB uuena hoida natuke aega.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 81 külalist