PostitusPostitas jyrgen72 » E Veebr 13, 2012 7:28 pm
Kui külmunud siis saab olla aind jahutusvedelik mootoris ja see hoiab ka nn. veepumpa kinni ja sellest siis võib tulla ka selline tunne, et mingi rihmaseib ei pöörle kaasa. Siis võib ka generaator olla kinni kiilunud ja samuti ei pöörle rihmaseib kaasa. Roolivõimu õli mingil moel vesi sees ja nüüd see pumpa ära külmunud, samuti rihmaseib ei pöörle kaasa. Vat kui masinat ei näe, siis suht raske mõistada. Aga kui starterit andes nagu ragiseb, siis oleneb raginast, kas ei haaku pendiks korralikult hoorattaga või puudub starteril korralik voolu ühendus ja veab katkendlikult, pekstes vahepeal tõmbekat tagant ära.
Aga kui vedades ka ei käivitu, siis võib ka hammasrihm üle visanud olla ja lihtsalt istub kolb vastu klappi ja siis loogiline, et starter ei jõua mootorit vedada ja ka lükates ei õnnestu.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw