Galandi kütusekulu

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

sven186
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: R Veebr 10, 2012 1:19 pm

Galandi kütusekulu

PostitusPostitas sven186 » P Veebr 12, 2012 9:13 pm

Soetasin äsja 2001 aasta universaal galandi, millel 2,0 100kw mootor. Mure selline, et kütusekulu tundub pisut suur. Linnasõidul tuli kütusekulu 13l/100km ja maanteel ca 9,5l/100km. Palju teil praegustes tingimustes, samasugusel autol, mõistliku sõidustiili juures kütusekulu on?

Kasutaja avatar
Wolf123
Tösine huviline
Postitusi: 161
Liitunud: R Apr 09, 2010 6:40 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas Wolf123 » P Veebr 12, 2012 11:10 pm

Kui lühikesi otsi ja külma mootoriga vurad, siis normaalne. Kui mootor saavutab töötemperatuuri 90+ kraadi ning pikemad otsad, siis ebanormaalne. Tee siit omad järeldused!
Enda vana Galant võttis lühikestel otsadel talvel 16 liitrit ja pikkadel 10 liitrit, suvel lühikesed 10 ja pikad 7-8 liitrit.
(Müüdud) Mitsubishi Galant 1,8l 63kW 1988.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas SiimS » E Veebr 13, 2012 1:24 pm

sven186 kirjutas:Soetasin äsja 2001 aasta universaal galandi, millel 2,0 100kw mootor. Mure selline, et kütusekulu tundub pisut suur. Linnasõidul tuli kütusekulu 13l/100km ja maanteel ca 9,5l/100km. Palju teil praegustes tingimustes, samasugusel autol, mõistliku sõidustiili juures kütusekulu on?



Kui automaatkast siis kulu OK, midagi ei ole parata! Manuaal oluliselt ökonoomsem.

sven186
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: R Veebr 10, 2012 1:19 pm

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas sven186 » E Veebr 13, 2012 1:49 pm

Kahjuks on mul manuaalkast ja ka sõidud on sooja mootoriga ca 25 kilomeetrised otsad. Seega on vist kuskil midagi mäda...

rainer210
huviline
Postitusi: 57
Liitunud: R Sept 03, 2010 5:51 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas rainer210 » E Veebr 13, 2012 8:05 pm

Enne kui "remontima" hakkad vaata seda!
Siin üks väga hea leht http://www.carplanner.eu/kataloog/mitsubishi/galant/readmore/20660/ kus on autodel vägagi reaalsed kütusekulud pandud. Tehase ja müügikuulutustese märgitud andmeid ei saa uskuda. Antud leht väidab ,et selle auto kütusekulu manuaal kastiga linnas on 12,4 l \ 100 le. Kui panna veel juurde lumi ja külm ilm siis kütusekulu vägagi reaalne
Space Wagon 2,4 gdi 2001 AT 110 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas Sander147 » E Veebr 13, 2012 8:44 pm

Kõik ju oleneb, kuidas sõita. Mõni ei saa 7.0 sajale hakkama maanteel. Teine suudab linnas 8.5-ga hakkama saada.

Lisaks on seal faktilisi vigu sees. Päris tõepähe ka kõike ei tasu võtta.
Ise olen sõitnud sellise 2.0 ja manuaaliga suvel c 6.5 sajale. Linnas 8)
Maanteel aga 7.5.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas SiimS » E Veebr 13, 2012 9:56 pm

sven186 kirjutas:Kahjuks on mul manuaalkast ja ka sõidud on sooja mootoriga ca 25 kilomeetrised otsad. Seega on vist kuskil midagi mäda...


Kasuta otsingut siin räägitud ka 2.0 küttekulust. Suurenenud küttekulu põhjustajaid saad alati alustada lihtsate asjade kontrollimisest :)

sven186
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: R Veebr 10, 2012 1:19 pm

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas sven186 » T Veebr 14, 2012 11:33 pm

Otsingust kahjuks midagi head ei leidnud peale selle, et kütusekulu peaks ikkagi madalam olema.
Tõenäoliselt on mõni andur õhtal või ajab vist segast, sest just oli tühikäigupööretega probleem, ning sai trosselklapi andurist see enamvähem paika aetud(nii palju, kui see tahhomeetri järgi võimalik).
Imelik on samas see, et mootori tuli ei põle. Isegi süüdet sisse keerates ei lähe põlema. Samas teistel autodel, mis meelde tulevad on mootori tule vähemalt süüte sisse keerates korra põlema löönud.
Siit siis küsimus, et kas galandil lööb ka süüte sisse keerates tule kontrolliks põlema, või mitte?

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas belmondoke » T Veebr 14, 2012 11:59 pm

Mootori tuli peab süüte sissekeeramisel korraks süttima.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

sven186
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: R Veebr 10, 2012 1:19 pm

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas sven186 » K Veebr 15, 2012 9:01 am

Siis on järelikult mõni eelmine omanik tulelt juhtme tagant tõmmanud ja suure tõenäosusega on auto arvutis mõni veateade ja see võib ka suure kütusekulu põhjus olla. Eks peab siis arvuti taha orgunnima...

sven186
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: R Veebr 10, 2012 1:19 pm

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas sven186 » N Veebr 16, 2012 11:04 pm

Ja oligi mootori tule pirn välja korjatud.
Kui kiiresti muidu mootori tuli ära kustub? Minul on nii, et kui süüde on sees, siis ei kustu, vaid kustub alles 3 sekundit pärast käivitumist. On see normaalne, või tähendab see, et midagi on valesti?

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas Laas » R Veebr 17, 2012 8:41 am

Peaks normaalne olema. Tavaliselt tiritakse ikka siis pistik küljest kui põlema jääb :mrgreen:
Mitsubishi Galant 1998, 2.0 100kw, manuaal, bensiin

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galandi kütusekulu

PostitusPostitas Zafari » R Veebr 17, 2012 9:10 am

umbes 3 sek on okei. lambda andurit võib alati kontrollida kütusekulu osas.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 83 külalist