Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » N Mär 28, 2013 12:58 pm

Krt. Ma vist viskasin pakendi minema. Aga see filter on toru taga mis tuleb paagist mootori juurde, kõrgsurvepumpa. Kaks polti keerad lahti 10 võtmega ja kui sinna sisse vaadata siis on näha vasest rõngast, sinna keerad sisse kipsikruvi ja tõmbad näpitsatega välja ja siis pistad uue asemele ja ongi kõik. Mul läks kiirendus küll paremaks, aga soojalt ikka käima ei lähe. Kas keegi teab äkki kedagi kes saaks mingi seadmega diagnostikat teha talle. omal on 2011 aasta auto-com ja sel hakkavad mitsud alates 2000 aastast ja 1999 aasta omasse sisse ei saa. Sama asja räägivad ka paljud teised kes diagnostikat teevad.

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » N Mär 28, 2013 1:01 pm

tulekas kirjutas:Siin juba nagu otsi nõela heinakuhjas.... !:D lihtsam ise osta benafiltrid vahele mis tanklates müüa:D


Ei ole lihtsam ju suvalist filtrit vahele panna. Kui sul mootorile kõige ligem filter on ummistunud ja sa enne seda paned mingi suvalise junn filtri kuskile torule vahele siis järgmisest filtrist ju kütus ikka läbi ei lähe. lihtsam on ju ikkagi see õige filter vahetada on asi kindel.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas Sander147 » N Mär 28, 2013 1:12 pm

tulekas kirjutas:Siin juba nagu otsi nõela heinakuhjas.... !:D lihtsam ise osta benafiltrid vahele mis tanklates müüa:D


Ja selle tanklafiltri võid lapsele koju õhupalli pähe viia. Sobib ainult mingitele vanadele roimadele, siksid ja muud karpaga pannid.
Kui raha auto hoolduseks-remondiks pole, siis pole autot ka vaja. :roll:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
tulekas
Uus Kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: E Mär 25, 2013 5:59 pm
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas tulekas » N Mär 28, 2013 1:47 pm

teil nalja soon ikka umbes... 1 lause peale näen juba vihaleeke siit tulema:D.D:D:D:D
tean seda isegi neid ei tasu enam uutele vahele panna! alates alla 95 pole enam mõtet topida!:D

mario kui sul soojalt käima ei lähe siis vb on sul aku kehv v lahja... mul endal oli ka ostes mingi väike junn peale pandud.. igal hummikul oli aku kotis... sain parema peale aga nyyd vähemalt ei tõmba tyhjaks... tahab pikka mängu ... umbes ka nagu ei tule peale õieti kytet..süüte panen sisse siis kuulda kui pump töötab... aga gaasiga mängida läheb!!!...
imelik küll.. 99 a ja peaks laksult käima minema.. eelmine oli 97 a accord sellel ei jõudnud võtitki auku juba auto käis:D
Mitsubishi saksa kõnekäänus- Sured saabastega!

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » N Mär 28, 2013 2:17 pm

akus nüüd kindlasti probleem pole. arvan, et viin järgmine kuu esindusse diagnosti.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas Sander147 » N Mär 28, 2013 2:52 pm

Asi pole umbes naljasoones, vaid tõemeeli remonditakse autosid nipuka, nätsu ja aiavoolikuga.
Isegi toosama tanklafilter ühendatakse süsteemi valepidi :?

Kui kaua on pikalt käiamine?? 2 sekundit?
Eks tuleks alustada küünaldest, kütusefiltrist (põhja all) ja kütusest, kus tangite. Lukoil ei ole koht kust kütust osta.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » N Mär 28, 2013 3:28 pm

no sorri tõesti aga Tulekas ei saa aru hästi. et kui ma ütlen, et asi pole akus siis ta ka selles pole. olen 8 aastat autodega tegelenud ja neid remontinud aga pole veel ühtegi gdi-d sellise probleemiga olnud. mul enda mitsul kõik kolm kütuse filtrit vahetatud. paagisisese pumba rõhk kontrollitud, jääb umbes 5 bar juurde, mootori küljes pumba rõhku pole aint mõõtnud. aga see, et soojalt käima ei lähe on rohkem mingi elektroonika viga mu arust kui kütte surve. ei oska enam, miskit teha ma. kui temp andurilt juhe lahti ühendada peaks ta ju lugema miinus kraade aga see ka ei aita. ikka käima ei lähe. on siis siin äkki kedagi kes nagu just seda gdi mootorit täpselt teab, et mis n*ss on sellega.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas Sander147 » N Mär 28, 2013 5:23 pm

mario kirjutas:no sorri tõesti aga Tulekas ei saa aru hästi. et kui ma ütlen, et asi pole akus siis ta ka selles pole. olen 8 aastat autodega tegelenud ja neid remontinud aga pole veel ühtegi gdi-d sellise probleemiga olnud. mul enda mitsul kõik kolm kütuse filtrit vahetatud. paagisisese pumba rõhk kontrollitud, jääb umbes 5 bar juurde, mootori küljes pumba rõhku pole aint mõõtnud. aga see, et soojalt käima ei lähe on rohkem mingi elektroonika viga mu arust kui kütte surve. ei oska enam, miskit teha ma. kui temp andurilt juhe lahti ühendada peaks ta ju lugema miinus kraade aga see ka ei aita. ikka käima ei lähe. on siis siin äkki kedagi kes nagu just seda gdi mootorit täpselt teab, et mis n*ss on sellega.


Mis iganes anduri juhtme lahti ühendades, võtab ta võimalusel muu signaali (mis on tuletatav teise anduri lugemisest). Temp anduri puhul võetakse väärtuseks 80 sooja kraadi.
Kaua on siis kaua???? Enne kui käima läheb???
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » N Mär 28, 2013 5:53 pm

Sander147 kirjutas:
mario kirjutas:no sorri tõesti aga Tulekas ei saa aru hästi. et kui ma ütlen, et asi pole akus siis ta ka selles pole. olen 8 aastat autodega tegelenud ja neid remontinud aga pole veel ühtegi gdi-d sellise probleemiga olnud. mul enda mitsul kõik kolm kütuse filtrit vahetatud. paagisisese pumba rõhk kontrollitud, jääb umbes 5 bar juurde, mootori küljes pumba rõhku pole aint mõõtnud. aga see, et soojalt käima ei lähe on rohkem mingi elektroonika viga mu arust kui kütte surve. ei oska enam, miskit teha ma. kui temp andurilt juhe lahti ühendada peaks ta ju lugema miinus kraade aga see ka ei aita. ikka käima ei lähe. on siis siin äkki kedagi kes nagu just seda gdi mootorit täpselt teab, et mis n*ss on sellega.


Mis iganes anduri juhtme lahti ühendades, võtab ta võimalusel muu signaali (mis on tuletatav teise anduri lugemisest). Temp anduri puhul võetakse väärtuseks 80 sooja kraadi.
Kaua on siis kaua???? Enne kui käima läheb???



no minuteid lugenud pole aga praeguse null kraadi juures läheb ca 10-15 minutit enne kui käivitub uuesti. aga kui lasta paahisisesel pumbal 6-7 korda lüüa käivitub ka kohe, vaevaliselt kyll aga käima läheb.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas Sander147 » N Mär 28, 2013 6:53 pm

Väga raske on su jutust ja mõttest aru saada.
Räägi nii nagu asi on.

1. Kui sa nüüd lähed auto juurde- keerad süütevõtit- KUI MITU MOOTORIPÖÖRET VÕI SEKUNDIT KULUB, ENNE KUI MOOTOR KÄIVITUB?

2. Kui jätad auto uuesti seisma, keerad uuesti süütevõtit- KUI MITU TIIRU VÕI SEKUNDIT SIIS KULUB, ENNE KUI KÄIVITUB ???

* Kui emb-kumb punkt ei õnnestugi, siis mis sümptomid mootoril on? Käib lihtsalt tühja, turtsub, lubab, starter ei tule järgi vms.

Juhul, kui oled aastaid autosid remontinud, siis peaksid suutma tuvastada, kas silinder ei tule järgi, kütus jama, õhuleke vms.

EDIT: koma kohad ja suured tähed tuleks ka abiks, lausete moodustamisel. :idea:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » N Mär 28, 2013 7:27 pm

No sorri kirjavigade pärast. Kui käivitan kylma mootoriga läheb ühe pöördega käima, kui mootor kuum siis korra lubab ja edasi võib aku tühjaks kedrata kuna pole lootustgi, et käivituks. Surved on kõigil silindritel ca 10 bar. Kütus on 7 tankla 98 paagis. Õhuleket pole, muidu oleks eetriga pihustades pöörded muutunud. Ka Silber Auto jäi mokk töllis uurima, et mis nuss on.

Kasutaja avatar
cool87
Tegija
Postitusi: 611
Liitunud: L Okt 13, 2012 11:08 am
Asukoht: tallinn

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas cool87 » N Mär 28, 2013 7:48 pm

Kas immo ei või vigurdada?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 Winter Edition 1998(Lilla)
Mitsubishi Outlander 2,4 r4 Instyle 2008(Valge)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas Sander147 » N Mär 28, 2013 7:54 pm

Ma just mõtlesin sama.

Kõige levinum kirjeldus, kui korra lubab ja rohkem miskit.
Tal on immo võtme sees, ning immo rõngas on süüteluku ümber.
Lase immo üle progreda Silberis.

Muidugi see ei seleta, miks külmalt läheb ja soojemalt mitte. Arvatavasti ikka kuskil mingi juhtme kala, ühenduse puudus.

Edit:
Viimane sarnane lugu oli: kus tuli klient jutuga, et immo jukerdab, ei lase käima panna. Progresin immo üle, ikka miskit. Kuigi kohe oli kahtlus ,et pole immo värk, kuna armatuuris oli liiga palju kahtlaseid tulesid ja pooled funksioonid ei töödanud, samuti ei saanud arvutiga kõikjale ligi.
Lõpp tulem oli, et tester akule, ning juhtmeid mõõtma. Peakaabeldus oli vastu kere ja mootorit maha põlenud. Ainuke mass oli läbi aju ja juhtmete. Pluss tuli kuidagi pidi läbi mootori. Tegin uue kaabelduse ja auto nagu uus.
Immo koht ajas eksitusse, kuna immo ei tulnud maha (sama näitas mingil hetkel ka arvuti).
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » N Mär 28, 2013 8:08 pm

hmm. no ma võin ju proovida kaablid ümber vedada. aga ma arvan ikkagi, et enne ma käin esinduses arvuti taga ära. Vast äkki näevad midagi. Mul endal üx haaval vidinaid välja vahetades läheb asi veel kallimax.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas jaan mmc » N Mär 28, 2013 8:44 pm

Nt. nuka andur hakkab enne lõplikku läbiminekut just soekäivitust nöökima. Aga siis peaks ka mootor soojalt mõnevõrra puterdema.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » R Mär 29, 2013 7:28 am

Jah, no pöörded just ilusti paigal ei püsi vaid natuke kõiguvad. Aga ma avastasin seda asja, et vanemad gdi mootoritel tahmavad klapid ära. Ma võtsin kaasiklapi eest ära ja seal taga oli kollektor tõesti paksu pahandust täis. Ma arvan, et asi on hoopis selles, et ei saa õhku peale. Kui jõuan siis võtan järgmine nädal kaane maha.


http://www.youtube.com/watch?v=IzXeeCiSL7k

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » L Mär 30, 2013 9:42 am

No nii. Võtsin siis sisselaske kollektori eest ära ja klapid täiesti puhtad. tähendab, et selles tahmamises probleemi pole.

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » L Mär 30, 2013 2:16 pm

Sander147 kirjutas:Viska originaalkood ka siia siis. Kataloogid ei anna eraldi seda filtrit. Teistel järgmine kord lihtsam. :)



Originaal kood on MD619962

janisk

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas janisk » P Juul 21, 2013 6:11 pm

Tervist köigile mul on probleem mitsubishi galant 2.4 gdi .
Nii teema kirjeldus: Kui auto käivitada (pole vahet kas mootor on soe või ei) siis kõigepealt ei taha käima minna vaid tödiseb, peale paari käivitus korda võtab mootor siiski pöörded ülesse kuid mitte üle 900 vaid jääb sinna kanti kõikuma vahest kuni 800. Siis kui pedaali anda hakkab mootor jokutama ja laseb pöörded alla 500 peaaegu välja suremiseni, kui veidike jalaga gaasipedaalil sõtkuda siis lähevad pöörded ülesse ning üle 1500 on siis ei saa arugi, et midagi häda oleks kui aind sõidul, sest siis pole mootoril jõudu. Gaasipedaali vabastades langevad pöörded tagasi alla 900 ja 800 vahepeale kõikuma, selline hädastus siis.

Nii ära on vahetatud lambdaandurid, õhulugeja ning kontrollisin veel süütepooli mis asuvad niinimetatud küünlapiipude küljes. Ülevaatusel ei olnud heitgaasidega samuti probleeme. NB: Vabandage võimalike kirjavigade pärast.

mario
Uus Kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: E Mär 25, 2013 7:45 pm

Re: Galant 1997-2003 2.4 gdi mootori kohta küssa

PostitusPostitas mario » P Juul 21, 2013 8:22 pm

Vaata kuskil arvuti järgi panna. väga võimalik, et sul on kütuse kättesaamises probleem. kütuse surve tuleb arvutiga ära mööta, käsitsi mõõta ei saa. surve peab jääma 40 - 70 bar vahepeale. (bar mitte psi) kui surve kehva siis seal kõrgsurve pumba kylje peal on pisike kruvi mida välja keerates survet tõsta saab. ning see toru kust bensiin mootori juurde pumpa sisse tuleb on yx pisikene filter. keerad 2 kruvi 10mm võtmega lahti, tõmbad toru eest, keerad august kipsikruvi õrnalt sisse ja saad filtri kätte. uus filter lykka lihtsalt sisse. filtri saad esindusest, maxab ca 5 eurtsi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist