Galant 1998.a 2.0 100kW õlirõhk.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Galant 1998.a 2.0 100kW õlirõhk.

PostitusPostitas Rock88 » T Jaan 10, 2012 1:34 pm

Tere!

Oskab keegi öelda mitu bari on normaalne õlirõhk tühikäigul pealkirjas mainitud sõidukil?
Otsisin manuaalist ka, ei hakanud nagu silma :)
Sooja mootoriga hakkab õlirõhu tuli tühikäigul põlema, kui tõsta pöördeid ~100-150 rpm. siis kustub ära.
Peaks üle mõõtma igaks juhuks. Ehk hakkab pump väsima ?
Mina sellel autol veel õli vahetanud ei ole, kes teab mis seal sees on.
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Re: Galant 1998.a 2.0 100kW õlirõhk.

PostitusPostitas Rock88 » N Jaan 12, 2012 1:19 pm

Tahaks veel teada kus antud mootoril see õlirõhu andur asub, kas ploki küljes kuskil või õlifiltri jala küljes vms?
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1998.a 2.0 100kW õlirõhk.

PostitusPostitas erku » L Jaan 14, 2012 6:23 pm

Aga, uuri:
http://www.scribd.com/doc/4570538/Mitsu ... G64-Engine
Lehekülg on küll aeglane (manuali allalaadimine võtab üksjagu aega).

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Re: Galant 1998.a 2.0 100kW õlirõhk.

PostitusPostitas Rock88 » R Jaan 20, 2012 11:54 am

Uurisin siis välja et normaalne õlirõhk temperartuuril 75-90 kraadi on 78 kPa, ehk siis 0,78 bari või kõrgem.
Oma masinal mõõtsin ära oli 0,9 bari. Arvatavasti siis seekord pääsen anduri vahetusega.
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist