PostitusPostitas Sander147 » P Dets 25, 2011 8:54 pm
Juhuslikul kombel on enmuas venelased (nimede järgi võttes vb ka lätlased). Enamus tööautosid on esile toodud kommentaarides. Kus müstilised tulemused on saavutatud.
Antud aktivaatori tööpõhimõte, nagu nende lehel on kirjas, on magnetpoolustega mängimine kütusetrassis, kus kütuse erinevad osakesed grupeeruvad ja töötavad tiimina. Antud magnet lahendus on paljudel autodel elektrisüsteemis, ümbritsevate lainete segamiseks.
Sellise aktivaatori võib ka kodus ise teha. Komplekteerida mitmest magnetist karp kokku ja visata see kütusetoru ümber. Sellise lahenduse eest ei saa sind seadusega kiusata, kuna sina led põhimõtteks võtnud elektrisüsteemis oleva magnetrõnga.
Füüsikatunnist on siiski veel meeles, et magnet töötab seal, kus on metallilisi osakesi. Ei tea, et kütuses seda niimoodi oleks. Mis moodi ta siis kütust aktiveeriba-grupeerib vms. Kui kütuse molekulid ei ole polaarsed, siis mis moodi see magnet jupstik saab elektrone grupeerida??
Nende lehelt: "Sellegipoolest, mittepolaarsete molekulide vahel võib tekkida külgetõmme." VÕIB.
U 3 a tagasi oli liikvel rühmitus, kus pakuti ka 10 000.- kuu palka, kui müüd edasi inimestele kapsleid, mis käivad -1 kapsel per paagi täis-. Korraga pidi ostma 20 tk. Paki hind c 400.-
Mida rohkem endale ostad, seda rohkem saad edasi müüa ja endale "raha" teenida. Vägev võrkturundus süsteem oli. Jutt oli lausa hämmastav. Millegi pärast kõndisid kõik suuremad Pärnu firmajuhid pärast 5 min saalist minema. Äriplaanilt on see kõva, kuid neid lolle peab ka siis jaguma.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli