6. leht 6-st

Re: Automaatkast

Postitatud: R Juul 06, 2012 4:28 pm
Postitas Zafari
peaasi, et sama kast on. võimalik, et tiptronicul see andur teistsugune kuid 97-98 on raudselt sama kast alles.

Re: Automaatkast

Postitatud: T Jaan 22, 2013 8:26 pm
Postitas ändi
Osade meeste jutust jääb siin mulje, et kasti filtrit ei vahetatagi? Ilma selleta on küll poolik see töö ju.

Re: Automaatkast

Postitatud: T Jaan 22, 2013 10:37 pm
Postitas Sander147
Ennist telefoni teel rääkisime.

Kuni 2000a ehk siis tavaline AT, on välise õlifiltriga. Ning see on vahetatav. Lisaks on ka kasti sisene filter.
Alates 2000a ehk siis Tiptronic käigukastidel enam välist õlifiltrit ei ole. Sisemine filter on olemas.
Kummalgil juhul sisemist ei vahetata ega puhastata õli vahetuse käigus.
Sisemise õlifiltri puhastuseks-vahetuseks tuleb käigukast maha ja lahti võtta. Muul viisil seda kätte ei saa.
Välise käigukasti kaane taga on ainult solenoidi plokk (valve body).
Filtrid 26140 ja 28020

Esimene pilt on turbiinikoda, teine pilt kasti tagumine korpus koos solenoidi ploki ja muu sisuga. Sisemise filtri vahetuseks tuleks kaks korpust omavahel lahti ühendada.
Pilt

Pilt

Re: Automaatkast

Postitatud: K Jaan 23, 2013 6:45 pm
Postitas Zafari
Saatsin täna Silberautosse kirja, et uurida käigukasti õli saadavust.
Müüvad küll. 13,67 EUR liiter. Parem kui oma taara kaasas.
See hind oli siis õlile, mis sobib minu auto kasti sisse (1993 aasta 2.0 V6), mis mark täpsemalt seda ei küsinud.
Varsti peab sinna nii umbes 8 liitri järgi minema :|

Re: Automaatkast

Postitatud: N Jaan 31, 2013 3:04 pm
Postitas MeelisV
kunagi sai ostetud mitsu enda queen ATF SP II või SP III õli ja siis oli küll hind krõbedam
meenuvad mingid numbrid sinna 300+ kr/L

Re: Automaatkast

Postitatud: R Mär 01, 2013 10:33 pm
Postitas roby2
tere,2001 aasta tiptronic kast vahetab 3nda pealt 4enda peale jõnksuga käigu õli vahetasin ära aga ei midagi ei muutunud milles viga võib olla??

Re: Automaatkast

Postitatud: R Mär 01, 2013 10:41 pm
Postitas roby2
siis selline küsimus ka et kas tiptronic kasti manuaali vastu vahetada on raske ja mis selleks vajalikud osad oleks lisapedaali paigaldamine ei tohiks keeruline olla aga kuidas juhtmestik toimima hakkaks??

Re: Automaatkast

Postitatud: N Dets 19, 2013 2:50 pm
Postitas Taadukitarr
Tervist kõikvõimsad mitsutargad :D

Muretsesin endale Mitsubishi Montero 3.5 v6. Käigukasti viga on. Eelmine omanik hooras ta ära sellisel viisil, et autol kadusid pidurid ära ja tüüp kasutas AUTOMAAT KÄIGUKASTI PIDURDAMISEKS!!!! Rääkis, et oli juhuseid kus pidi seisma jäämiseks hoo pealt tagurpidikäigu sisse panema. Nüüd on nii, et tagurpidikäik autot üldse ei liiguta ja edaspidi vaevaliselt. Küsimus siis selline, et kas on võimalik mõistliku raha eest veel see kast korda teha või peab uue ostma. Ja kas on Pajero-dest sobib mõni kast Monterole üks-ühele või on migid pistikute ja asjade jamad. Kuna ma ise selle koha pealt võhik siis ootan Teie abi.

Ette tänades,

Taadu

Re: Automaatkast

Postitatud: N Dets 19, 2013 6:47 pm
Postitas Zafari
Julgen arvata, et sellise käitumise tulemusena on targem juba uus kast osta. Remont ei ole automaadil sugugi odav. Juba maha võtmise ja peale paneku eest küsitakse min. 300euri, nelikveolisel vast rohkemgi.
Eks targemad oskavad ehk öelda, mille kast sinna külge veel istuma peaks.

Re: Automaatkast

Postitatud: N Dets 18, 2014 1:16 pm
Postitas SiimS
Kus on 8G Galandi ATM kastil õli täiteava? Võib kohe 8 L peale kallata, või kuidas seda varda järgi jälgida?

Re: Automaatkast

Postitatud: N Dets 18, 2014 4:07 pm
Postitas Sander147
Varda avast valadki peale.
Vala enne c 0.5l vähem, ning kontrollid töösoojana tühikäigul olevana varda näitu. Vajadusel vala juurde.

Re: Automaatkast

Postitatud: E Juun 22, 2015 3:36 pm
Postitas tegija99
Galant 97.a 2,5 automaat. Viga selline ,et kõik toimib vahetab käike veab edasi. Kuni mingi hetkeni kus lööb kasti avarii reziimi ja armatuuril hakkab ka vilkuma /põlema ka vabakäigu tuli. Auto korraks seisma jättes toimib kõik jälle ilusti. Keegi mainis ,et viga kasti kiiruseanduris. Aga äkki on keegi siin foorumis sellise asjaga ka kokku puutunud??

Re: Automaatkast

Postitatud: T Veebr 07, 2017 5:50 pm
Postitas KajaK
Mure Galandiga. Töökodadest vastati, et mure võib olla käigukastis (automaatkast). Armatuuril vilkusid D ja N ning tagurpidi käik ei toiminud lõpus üldse. Milles vōib probleem olla? Kas on mõtet parandada või vaja käigukast välja vahetada? Tegu 1998a Galandiga 2,5 V6 120kw.

Re: Automaatkast

Postitatud: N Veebr 09, 2017 8:06 am
Postitas vkmka
KajaK kirjutas:Mure Galandiga. Töökodadest vastati, et mure võib olla käigukastis (automaatkast). Armatuuril vilkusid D ja N ning tagurpidi käik ei toiminud lõpus üldse. Milles vōib probleem olla? Kas on mõtet parandada või vaja käigukast välja vahetada? Tegu 1998a Galandiga 2,5 V6 120kw.


Vaata uuri küsi äkki saad lisa infot.
http://www.hobenool.eu/

Re: Automaatkast

Postitatud: R Veebr 10, 2017 1:02 am
Postitas Aap
Kui kasti viga, siis mõistlikum on korras kast alla panna, liiguvad mingi 50 euri ringis.

Re: Automaatkast

Postitatud: E Juun 12, 2017 10:19 am
Postitas non
Outlander 2,4

tere, paar küsimust.

1. kuidas täpselt õli normi vaadata, kas töötav mootor, milline käik sees ja mis protseduurid enne varda kontrollimist läbida ?
proovisin töötava mootoriga N positsioonis ja õli norm oli selle "cold" osa keskel u. Kasti ja mootori ülemineku koht on auto all ka õline, seal peaks mingi tihend olma kusagil, kas selle vahetus on suur / kallis töö ?
2. kas võib eelnevaga seotud olla see, et sooja mootoriga vahetuvad käigud alla kuidagi hilinemisega, auto nagu tõmbab edasi kuni viimase hetkeni ja pöörded on samuti kõrgel - kui neutraaliga proovida, vahest aitab korraks seisma ja uuesti käime ja pöörded on siis norm piires.

tänan kes vastavad.