Automaatkast

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

qwewq

Re: Automaatkast

PostitusPostitas qwewq » L Mai 01, 2010 6:59 pm

kaitsik kirjutas:
kuidas vahetada tihendit kasti ja turbiini vahel

no mis seal ikka kast maha, tirid vana simmeri ära ja vaikselt koksid või vajutad uue asemele

päris nii lihtsalt ei käi sellisel mudelil
kas keegi on vahetand või teab kindlalt oma kogemustest midagi rääkida

jupike
Uus Kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: K Apr 28, 2010 7:27 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas jupike » R Okt 15, 2010 10:52 pm

Tere!

1990.a Galandil puudub neljas käik ! Pidi olema tüüpviga ja saab korda ka ilma kasti mahavõtmata !
On keegi midagi sellisest asjast kuulnud ja mis asja seal peab siis remontima et korda saada??

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Sigma » K Nov 03, 2010 12:40 am

jupike kirjutas:Tere!

1990.a Galandil puudub neljas käik ! Pidi olema tüüpviga ja saab korda ka ilma kasti mahavõtmata !
On keegi midagi sellisest asjast kuulnud ja mis asja seal peab siis remontima et korda saada??

mismõttes puudub?
mida ta teeb?
lööb käigu välja või mis? ei vaheta 4 -dale?
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
kaitsik
huviline
Postitusi: 83
Liitunud: N Dets 18, 2008 10:36 pm
Asukoht: Tallinn/Nõmme

Re: Automaatkast

PostitusPostitas kaitsik » K Nov 03, 2010 11:02 am

Tere!

1990.a Galandil puudub neljas käik ! Pidi olema tüüpviga ja saab korda ka ilma kasti mahavõtmata !
On keegi midagi sellisest asjast kuulnud ja mis asja seal peab siis remontima et korda saada??


Tervist suure tõenäosusega on sul lihtsalt neljanda käigu lülitus kolvi tihend läbi, mis surub käigu paketi kokku ja nüüdseks ilmselt ka hõõrdfraktsioond otsas (kulunud).

Vahetada saad rattakoopast seal peaks mingi katik olema selle ära keerad siis näed kohe neljandat käiku.
(Asukoha pealt või ka puuse panna sest konkreetselt sellel autol seda kasti ei ole näppinud)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Sander147 » K Nov 03, 2010 11:45 am

Võib-olla on lihtsalt 3 käiguline kast all???
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Zafari » K Nov 03, 2010 7:43 pm

või paneb overdrive segast ;) siis ei vaheta ka neljanda peale.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

jupike
Uus Kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: K Apr 28, 2010 7:27 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas jupike » N Dets 02, 2010 2:06 pm

4 käiku lihtsalt ei ole ! saab sõita korralikult kui O/D off, ehk siis ainult 3käiguga, kui O/D on, siis peksab vaikselt segast, ei tule neljas taha.
Viga peaks olema "overdrive clutch" aga kuidas sinna täpselt ligi saab ? oskab keegi seletada.

Kasutaja avatar
kaitsik
huviline
Postitusi: 83
Liitunud: N Dets 18, 2008 10:36 pm
Asukoht: Tallinn/Nõmme

Re: Automaatkast

PostitusPostitas kaitsik » R Dets 03, 2010 10:35 am

4 käiku lihtsalt ei ole ! saab sõita korralikult kui O/D off, ehk siis ainult 3käiguga, kui O/D on, siis peksab vaikselt segast, ei tule neljas taha.
Viga peaks olema "overdrive clutch" aga kuidas sinna täpselt ligi saab ? oskab keegi seletada.


Täpselt sellest samast asjast ma sulle eelnevalt juba rääkisin.

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas infected » K Dets 08, 2010 8:37 pm

Kas ilma tiptronicuta kasti saab asendada tiptronicuga?Kui jah,siis mis selleks tegema peab?
Galant 2,5 98 a

Suht kiire selle asjaga.
Galant 2,pool 120 kaavet

Kasutaja avatar
kaitsik
huviline
Postitusi: 83
Liitunud: N Dets 18, 2008 10:36 pm
Asukoht: Tallinn/Nõmme

Re: Automaatkast

PostitusPostitas kaitsik » N Dets 09, 2010 1:28 pm

No auto kui auto on sama millelt kast tuleb ja kinnitused kaa siis ei tohiks midagi ülimat hullu olla kindlasti on korralikult nikerdamist just ajudega ja juhtmetega. Kindlasti kõige lihtsam oleks kui sul doonor kõrval ja muudkui tõstad ümber.

Ei usu küll ei keegi otseselt sulle oskaks öelda kuidas ja mis kuna kaheldav et keegi siit on sellist tööd ette võtnud.
Aga muidu edu kui peaksid ikka otsustama selle töö ette võtma.

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas infected » N Dets 09, 2010 10:45 pm

Oleks koht ja aeg olemas siis võtaks käsile selle,aga lähen vist lihtsamat teed pidi...männiku lammarist sama kast alla.
Galant 2,pool 120 kaavet

roby2
Uus Kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: K Okt 27, 2010 6:52 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas roby2 » E Veebr 21, 2011 12:57 pm

mul oli täpselt sama jama 1997a galant 2,5 v6 vahetasin lihtsalt kasti ära ja asi korras..

suslik

Re: Automaatkast

PostitusPostitas suslik » L Mär 19, 2011 5:37 pm

Mure 98a v6 Galandil automaatkastiga. Soojade ilmadega (20 kraadi ja rohkem) või kui auto on kaua kohapeal töötanud ja korralikult soojaks saanud, hakkab kast sõidu ajal lambist käike alla vahetama. Eelmine aasta sai õli (originaal) ja filter vahetatud ja praegu on normis ka. Midagi on vist kastis kulunud, et soe ja vedelam õli ei tee oma tööd korralikult.
On keegi sellise murega kokku puutunud?

Mart
liige
Postitusi: 159
Liitunud: R Mär 27, 2009 8:38 pm
Asukoht: Saue

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Mart » T Mär 22, 2011 11:19 pm

Kas veakoodi oled lugenud ?
Salongis rooliall on lugemis pistik, seal tuleb nr 1 klemm ühendada massiga. Süüde sisse ja näidikuteplokis hakkab N (neutraali tuli) vilkuma.
Näide: 2 pikka vilgatust ja kolm lühikest vilgatust on veakood nr.23
Krt, kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab !

suslik

Re: Automaatkast

PostitusPostitas suslik » N Mär 24, 2011 11:05 pm

Seda sama kood 23 vilgutabki muide :D Autodata andmetel on kastist väljuva võlli kiirusanduri ühenduses jama olnud. Võiks nagu olla sama, mis auto kiiruseandur, aga spidomeeter on töötanud laitmatult. Vist ikka kaks erinevat andurit.

Mart
liige
Postitusi: 159
Liitunud: R Mär 27, 2009 8:38 pm
Asukoht: Saue

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Mart » L Mär 26, 2011 9:30 am

Need kaks asja on ikka totaalselt erinevad.
Pead jäörgi uurima, kus asub kasti ´andur ja selle juhtme üle vaatama.
Krt, kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab !

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Zafari » K Apr 06, 2011 3:20 pm

Ausalt ma ei lugenud seda teemat läbi praegult, nii, et kui tarvis siis lööge mind. :P

Mure selline.

Galant 2.0 v6 1993 automaat.

Kastil teiselt kolmandale käigule vahetamisel tekib nagu tühi koht sisse kus pöörded tõusma hakkavad. nagu sidur libiseks vms. Käike vahetab muidu sujuvalt. Mida rohkem n-ö talda anda seda suurem on käikude vaheline pöörete tõusmine. Järsema kiirenduse puhul ntx 4000 pealt hakkab käiku vahetama aga selleks hetkeks kui kolmas sisse saab on pöörded kuskil 6000 rpm.
Vahel rahuliku sõidu puhul kolmandalt alla teisele vahetab tugevama nõksuga
Õli ja filter on just vahetatud.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Mart
liige
Postitusi: 159
Liitunud: R Mär 27, 2009 8:38 pm
Asukoht: Saue

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Mart » P Mai 22, 2011 10:45 pm

Lihtsalt teadmiseks, et soomlased kasutavad nii Galandi kui ka VR4 tiptronic automaatkastides Liqui Moly ATF TOP TEC 1200 õli.
Sellel on Mitsubishi SPII ja SPIII soovitus

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/3680%20Top%20Tec%20ATF%201200_EN.pdf/$file/3680%20Top%20Tec%20ATF%201200_EN.pdf


Mart.
Krt, kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab !

suslik

Re: Automaatkast

PostitusPostitas suslik » E Okt 31, 2011 7:52 pm

Mina sain oma jamast lahti, kui vahetasin ikkagi väljuva võlli kiirusanduri ära. Ilmselt suurema temperatuuriga tekkis anduris mingi tõrge ja hakkas valet signaali andma. Siiani on kõik nagu peab.

alf77
Uus Kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: K Okt 26, 2011 6:10 pm

Aut kasti õlivahetus.

PostitusPostitas alf77 » R Nov 11, 2011 6:37 pm

Plaan kastis õli ära vahetada aga kuna ma seda ise üritan teha siis huvitab palju mul turbiini õli sisse jääb kui punnist välja lasta.Õlikogus on kirjade järgi 7,8L aga välja tuleb ju ilmselgelt vähem.Kas see kogus mis sinna jääb on ilmtingimatta vaja välja saada või pole see nii oluline?Pole ka selline rahamees et neli korda uue õli ja filtriga see välja sõeluda:(
Space Wagon 2,4 gdi 2000a.110kw AT


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist