1. leht 6-st

Automaatkast

Postitatud: T Okt 21, 2008 2:23 pm
Postitas murasov
Mure selline ,et käisin õli vahetamas mootoriõli vahetati ära aga kasti oma ei vahetatud kuna ütlesid et neil on sitt õli ja seda ei taha eriti sisse panna.Küsimus oleks siis selline mis on hea õli automaatkasti ja palju seda sinna läheb ja kust osta saab.Tegu on Carismaga 1,8 85kw

Postitatud: T Okt 21, 2008 7:38 pm
Postitas jaan mmc
Castroli puhul tuleks küsida õli nimega TRANSMAX-J, odav see õli just pole =originaal õli hinnaga. Seega küsi parem esindustest originaal õli.

Postitatud: T Okt 21, 2008 9:00 pm
Postitas taavik
Käisin Silberist Pajerole käigukasti, vahekasti ja sildadesse õli küsimas - ei saanud midagi. Neil õlid vaadis ja väiksesse kanistrisse panema ei hakka. Jutt Tallinna Silberist. Aga kohapeal saad lasta vahetada (kui aja eelnevalt kinni paned).

Postitatud: T Okt 21, 2008 9:45 pm
Postitas Onuat
Täpselt ei mäleta mis õli kood oli (Tartu Silberis)aga maksis 205.-/L (kood kusagil kodus plänni peal olemas)Ja kasutain carissma k.kastis

Postitatud: K Okt 22, 2008 7:12 am
Postitas LM
:? Ise kasutan juba 12 aastat Neste poolt pakutavat ATF`i. Siiani pole veel midagi juhtund. Täpset koodi ei mäleta aga vist oli Neste ATF-X, kui vaja võib üle kontrollida.

Postitatud: K Okt 22, 2008 7:26 am
Postitas MeelisV
taavik kirjutas:Käisin Silberist Pajerole käigukasti, vahekasti ja sildadesse õli küsimas - ei saanud midagi. Neil õlid vaadis ja väiksesse kanistrisse panema ei hakka. Jutt Tallinna Silberist. Aga kohapeal saad lasta vahetada (kui aja eelnevalt kinni paned).


möhhh ?

sain mina ja sa sai ka sõber oma taarasse seda hääd õli - küsisid vale mehe käest vist.

Postitatud: K Okt 22, 2008 7:32 am
Postitas Gala

Postitatud: T Dets 30, 2008 5:34 pm
Postitas murasov
Sain Silberist ja liiter maksis 193 eeki

Postitatud: K Jaan 14, 2009 10:36 am
Postitas havok
niisiis teadjamate abi vaja seoses AT kasti õlivahetusega:

manuaal ütleb:

AUTOMAATKASTI ÕLI ASENDAMINE

juhul kui ei ole vedelikuvahetajat (fluid changer)

1. ühenda lahti õliaradiaatori lõdvik
2. käivita mootor ja lase käia maksimaalselt 1min. juhul kui õlikogus
eemaldub kiiremini seiska mootor varem
(eemaldatav õlikogus ca 3,5l)
3. eemalda käigukasti kaane alaosast kuivenduskork õli väljalaskmiseks
(eemaldatav õlikogus ca 2 l)
4. vaheta õlifiltrid
5. paigalda õlikork koos uue rõngastihendiga ja pinguta vastavalt
spetsifikatsioonile
6. vala uus õli sisse
(lisatav õlikogus ca 5,5l)
lõpeta valamine kui antud õlikogus ei mahu sisse
7. korda protseduuri alates punktist 2
NB. seekord lase õli jahutusvoolikust välja vähemalt 7 l ja siis veel väike kogus
kontrollimaks õli puhtust. juhul kui õli on veel määrdunud korda
astmeid 6 ja 7
8. vala sisse uus õli
(lisatav õlikogus ca 3,5l)
9. taasühenda õlijahuti voolik ja paigalda õlivarras.
10. käivita mootor ja lase 1-2min tühikäigul käia.
11. liiguta käigukang läbi kõikide asendite ja jäta N asendisse.
12. veendu et õlitase on COLD taseme juures, juhul kui ei lisa juurde.
13. sõida autoga kuni vedeliku temperatuur tõuseb norm. tasemele 70-80C. kontrolli õlitaset uuesti see peab olema HOT tasmel.
NB. COLD tase on ainult suunav HOT on standard õlitase.
14. paigalda õlivarras

nagu aru saan tuleb alguses osa vana õli sisse jätta et saaks vajadusel mootori uuesti kuivendamiseks käivitada. seega läheks siis nagu osa õli lihtsalt läbipesuks kaduma. kui palju siis õli varuma peaks? kas õlivahetiga on see samamoodi?
kes teeks pärnus seda tööd? palju maksab?

Automaatkast

Postitatud: N Jaan 07, 2010 6:07 pm
Postitas GalantV6
Tere,

Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Probleem sai siis alguse eile hommikul kui panin auto käima ja lasin mootori soojaks ning tõmates sisse D ei liikunud auto kohalt ära proovides ka R käiku ei funkanud jätsin siis mootori seisma ja läksin natukeseks tuppa hiljem tagasi tulles proovisin uuesti kuid liikuma hakkas auto kuhugi suunas alles siis kui ajasin pöörded 4000 peale nii siis sain kuidagi liikuma sõitsin ära tallinn-tartu peal kose kandis läks kast lolliks hakkas ise pöördeid loopima ülesse käigu vahetuse ajal ja lõi tulukese vilkuma N-i juures jäin seisma ja vaatasin et kastiõli tase oli coldi peal.....valasin siis 2 liitrit juurde ning kõik funkas nii nagu enne.....kuni tänase hommikuni kus jälle auto sain liikuma alles siis kui hoidsin pöördeid natuke 5000 peal.....ja siis sain natuke sõita hakkas tuluke N-i juures vilkuma süüte võtsin välja ja uuesti käima pannes oli kõik korras.....ja nüüd õhtul hakkas jälle pöördeid ise üles lööma käiguvahetuse ajal.

Äkki keegi oskab öelda milles viga võib olla:)?

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Postitatud: N Jaan 07, 2010 7:22 pm
Postitas GalantV6
Ja veel kuna ma oman esmakordselt Mitsubishi Galanti ja esmakordselt ka automaatkasti siis äkki oskate öelda et kui võtta välja kasti õli varrast et kumma poole peal peaks olema siis õli normaal tase kas coldi või hoti poole peal...loogiliselt võttes vist kuskil seal hoti poole peal.

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Postitatud: N Jaan 07, 2010 11:52 pm
Postitas Bullet
Kas kastile hooldust oled teinud? Õli ja filtrit vahetanud?
Tundub, et tänu mustusele, vanale õlile või kes teab milele on klapid vähe kinni jaotus plokis, või isegi suisa kõverad.
Teise varjandina võib kasti olla kuidagi tekkinud vesi, mis seal nüüd "kallerdab" sees ja mäkra paneb... ühesõnaga lõhnab hoolduse puudumise järele.

NB: kui mootor kohapeal soojaks lasta, siis see ei tähenda, et käigukastis õli ka "soojaks" läheks...seal hakkab väheke sooja tekkima alles sõitu alustades.

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Postitatud: R Jaan 08, 2010 12:06 am
Postitas GalantV6
Auto suht alles ostetud kohe nagu ei olnudki seda viga...kuid järgmine nädal plaan õlivahetus koos filtriga teha.
Enne ilmselt ei taha teda liigutada ka kuni garaaži ära saan lükata ja õlivahetuse ära teha.
Aga ehk oskad öelda mis värk siis kui klapid kõverad...?

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Postitatud: R Jaan 08, 2010 12:07 am
Postitas GalantV6
Ma mõtlen just seda et kuidas neid vahetada ja kui palju see maksma võib minna.

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Postitatud: R Jaan 08, 2010 12:45 am
Postitas Bullet
NB! mõtlesin siinkohal siis AT kasti õli ja filtrit.
tee kõigepealt see hooldus ära ja siis vaatame mis edasi saab ... need klapid seal kastis võivad täiesti terved ja normaalsed olla , see oli lihtsalt üks varjant mida pakkusin.
Aga tee hooldus ära ja siis kui probleem jääb, siis on see murede ring juba tunduvalt väiksem.

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Postitatud: R Jaan 08, 2010 12:53 am
Postitas GalantV6
Jah minagi AT kasti õli mõtlesin:)
Kui ma õieti aru sain siis AGR-st öeldi et õlivahetusel läheb õli 2,2L ja lisaks siis veel vist 0,3L filtri pärast?
Ja veel ma saan aru et peaks siis sisse panema Dexron II või siis III?
Aga mis firma oma see kõige etem oleks sinna valada?

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Postitatud: R Jaan 08, 2010 4:08 pm
Postitas GalantV6
Lugedes siin vähe foorumis saan aru et Dexron tuleks ära unustada ja tuleks otsida ikka DIA Queen ATF SP II-te.

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Postitatud: L Jaan 09, 2010 1:20 am
Postitas seltsimeesrobert
autodata annab j2rgmisi andmeid..
Engine olil grade-cold climate 5W/30
engine oil grade-moderate climate 15W/40
engine oil grade-hot climate 20W/50
engine oil classification SH/A2
engine oil grade-alternative-moderate climate 10W/40 Synthetic
engine oil classification-alternative-moderate climate SH/A3-96
engine with filter(s) 4,3Litres
manual gearbox oil grade 75W/90 synthetic
manual gearbox 4/5 speed 2,2 litres
automatic transmission fluid ATF-SP11
automatic transmission (drain&refill) 7,8litres
cooling system 7,0 litres
brake fluid DOT3/4
power steering fluid dexron2
power steering fluid 0,9 litres

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Postitatud: L Jaan 09, 2010 1:22 am
Postitas seltsimeesrobert
ku veel midagi vaja, kysige julgelt.. aitan ku saan.. posti kysimused

Automaatkast

Postitatud: L Jaan 09, 2010 2:26 pm
Postitas GalantV6
Et siis kuna seisab ees õlivahetus automaatkastile siis tekkis ka küsimus et äkki teadjamad oksavad öelda kus kohast oleks võimalik kõige odavamalt saada õli automaatkastile.
Autoks on siis Mitsubishi Galant 2,5 V6 1999a.
Nagu siin olen lugenud et ei tasu väga Dexron II või III sisse toppida.