Automaatkast

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4540
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Zafari » R Juul 06, 2012 4:28 pm

peaasi, et sama kast on. võimalik, et tiptronicul see andur teistsugune kuid 97-98 on raudselt sama kast alles.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
ändi
Uus Kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: E Jaan 21, 2013 5:52 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas ändi » T Jaan 22, 2013 8:26 pm

Osade meeste jutust jääb siin mulje, et kasti filtrit ei vahetatagi? Ilma selleta on küll poolik see töö ju.
Galant 2,5 v6 2001-ex
http://autodoonor.ee/

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3779
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Sander147 » T Jaan 22, 2013 10:37 pm

Ennist telefoni teel rääkisime.

Kuni 2000a ehk siis tavaline AT, on välise õlifiltriga. Ning see on vahetatav. Lisaks on ka kasti sisene filter.
Alates 2000a ehk siis Tiptronic käigukastidel enam välist õlifiltrit ei ole. Sisemine filter on olemas.
Kummalgil juhul sisemist ei vahetata ega puhastata õli vahetuse käigus.
Sisemise õlifiltri puhastuseks-vahetuseks tuleb käigukast maha ja lahti võtta. Muul viisil seda kätte ei saa.
Välise käigukasti kaane taga on ainult solenoidi plokk (valve body).
Filtrid 26140 ja 28020

Esimene pilt on turbiinikoda, teine pilt kasti tagumine korpus koos solenoidi ploki ja muu sisuga. Sisemise filtri vahetuseks tuleks kaks korpust omavahel lahti ühendada.
Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4540
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Zafari » K Jaan 23, 2013 6:45 pm

Saatsin täna Silberautosse kirja, et uurida käigukasti õli saadavust.
Müüvad küll. 13,67 EUR liiter. Parem kui oma taara kaasas.
See hind oli siis õlile, mis sobib minu auto kasti sisse (1993 aasta 2.0 V6), mis mark täpsemalt seda ei küsinud.
Varsti peab sinna nii umbes 8 liitri järgi minema :|
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Automaatkast

PostitusPostitas MeelisV » N Jaan 31, 2013 3:04 pm

kunagi sai ostetud mitsu enda queen ATF SP II või SP III õli ja siis oli küll hind krõbedam
meenuvad mingid numbrid sinna 300+ kr/L
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

roby2
Uus Kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: K Okt 27, 2010 6:52 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas roby2 » R Mär 01, 2013 10:33 pm

tere,2001 aasta tiptronic kast vahetab 3nda pealt 4enda peale jõnksuga käigu õli vahetasin ära aga ei midagi ei muutunud milles viga võib olla??

roby2
Uus Kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: K Okt 27, 2010 6:52 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas roby2 » R Mär 01, 2013 10:41 pm

siis selline küsimus ka et kas tiptronic kasti manuaali vastu vahetada on raske ja mis selleks vajalikud osad oleks lisapedaali paigaldamine ei tohiks keeruline olla aga kuidas juhtmestik toimima hakkaks??

Taadukitarr
Uus Kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: N Dets 19, 2013 2:41 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Taadukitarr » N Dets 19, 2013 2:50 pm

Tervist kõikvõimsad mitsutargad :D

Muretsesin endale Mitsubishi Montero 3.5 v6. Käigukasti viga on. Eelmine omanik hooras ta ära sellisel viisil, et autol kadusid pidurid ära ja tüüp kasutas AUTOMAAT KÄIGUKASTI PIDURDAMISEKS!!!! Rääkis, et oli juhuseid kus pidi seisma jäämiseks hoo pealt tagurpidikäigu sisse panema. Nüüd on nii, et tagurpidikäik autot üldse ei liiguta ja edaspidi vaevaliselt. Küsimus siis selline, et kas on võimalik mõistliku raha eest veel see kast korda teha või peab uue ostma. Ja kas on Pajero-dest sobib mõni kast Monterole üks-ühele või on migid pistikute ja asjade jamad. Kuna ma ise selle koha pealt võhik siis ootan Teie abi.

Ette tänades,

Taadu

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4540
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Zafari » N Dets 19, 2013 6:47 pm

Julgen arvata, et sellise käitumise tulemusena on targem juba uus kast osta. Remont ei ole automaadil sugugi odav. Juba maha võtmise ja peale paneku eest küsitakse min. 300euri, nelikveolisel vast rohkemgi.
Eks targemad oskavad ehk öelda, mille kast sinna külge veel istuma peaks.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 646
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas SiimS » N Dets 18, 2014 1:16 pm

Kus on 8G Galandi ATM kastil õli täiteava? Võib kohe 8 L peale kallata, või kuidas seda varda järgi jälgida?

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3779
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Sander147 » N Dets 18, 2014 4:07 pm

Varda avast valadki peale.
Vala enne c 0.5l vähem, ning kontrollid töösoojana tühikäigul olevana varda näitu. Vajadusel vala juurde.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

tegija99
Uus Kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: E Juun 22, 2015 3:32 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas tegija99 » E Juun 22, 2015 3:36 pm

Galant 97.a 2,5 automaat. Viga selline ,et kõik toimib vahetab käike veab edasi. Kuni mingi hetkeni kus lööb kasti avarii reziimi ja armatuuril hakkab ka vilkuma /põlema ka vabakäigu tuli. Auto korraks seisma jättes toimib kõik jälle ilusti. Keegi mainis ,et viga kasti kiiruseanduris. Aga äkki on keegi siin foorumis sellise asjaga ka kokku puutunud??

KajaK
Uus Kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: T Veebr 07, 2017 5:42 pm

Re: Automaatkast

PostitusPostitas KajaK » T Veebr 07, 2017 5:50 pm

Mure Galandiga. Töökodadest vastati, et mure võib olla käigukastis (automaatkast). Armatuuril vilkusid D ja N ning tagurpidi käik ei toiminud lõpus üldse. Milles vōib probleem olla? Kas on mõtet parandada või vaja käigukast välja vahetada? Tegu 1998a Galandiga 2,5 V6 120kw.

Kasutaja avatar
vkmka
klubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: E Aug 29, 2005 11:00 pm
Asukoht: Tapa

Re: Automaatkast

PostitusPostitas vkmka » N Veebr 09, 2017 8:06 am

KajaK kirjutas:Mure Galandiga. Töökodadest vastati, et mure võib olla käigukastis (automaatkast). Armatuuril vilkusid D ja N ning tagurpidi käik ei toiminud lõpus üldse. Milles vōib probleem olla? Kas on mõtet parandada või vaja käigukast välja vahetada? Tegu 1998a Galandiga 2,5 V6 120kw.


Vaata uuri küsi äkki saad lisa infot.
http://www.hobenool.eu/
Nissan Qashqai +2 2011
R.I.P Mitsubishi Galant 1998 V6 2,5
R.I.PVaruosadeks Mitsubishi Eclipse 93.a 2.0 110kw
+37256280350

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1491
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Automaatkast

PostitusPostitas Aap » R Veebr 10, 2017 1:02 am

Kui kasti viga, siis mõistlikum on korras kast alla panna, liiguvad mingi 50 euri ringis.

non
Uus Kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: E Sept 19, 2016 9:19 am

Re: Automaatkast

PostitusPostitas non » E Juun 12, 2017 10:19 am

Outlander 2,4

tere, paar küsimust.

1. kuidas täpselt õli normi vaadata, kas töötav mootor, milline käik sees ja mis protseduurid enne varda kontrollimist läbida ?
proovisin töötava mootoriga N positsioonis ja õli norm oli selle "cold" osa keskel u. Kasti ja mootori ülemineku koht on auto all ka õline, seal peaks mingi tihend olma kusagil, kas selle vahetus on suur / kallis töö ?
2. kas võib eelnevaga seotud olla see, et sooja mootoriga vahetuvad käigud alla kuidagi hilinemisega, auto nagu tõmbab edasi kuni viimase hetkeni ja pöörded on samuti kõrgel - kui neutraaliga proovida, vahest aitab korraks seisma ja uuesti käime ja pöörded on siis norm piires.

tänan kes vastavad.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist