Automaatkast

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

murasov
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: E Sept 01, 2008 11:58 pm
Asukoht: Tallinn

Automaatkast

PostitusPostitas murasov » T Okt 21, 2008 2:23 pm

Mure selline ,et käisin õli vahetamas mootoriõli vahetati ära aga kasti oma ei vahetatud kuna ütlesid et neil on sitt õli ja seda ei taha eriti sisse panna.Küsimus oleks siis selline mis on hea õli automaatkasti ja palju seda sinna läheb ja kust osta saab.Tegu on Carismaga 1,8 85kw

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » T Okt 21, 2008 7:38 pm

Castroli puhul tuleks küsida õli nimega TRANSMAX-J, odav see õli just pole =originaal õli hinnaga. Seega küsi parem esindustest originaal õli.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2022
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » T Okt 21, 2008 9:00 pm

Käisin Silberist Pajerole käigukasti, vahekasti ja sildadesse õli küsimas - ei saanud midagi. Neil õlid vaadis ja väiksesse kanistrisse panema ei hakka. Jutt Tallinna Silberist. Aga kohapeal saad lasta vahetada (kui aja eelnevalt kinni paned).

Onuat
huviline
Postitusi: 69
Liitunud: N Mär 06, 2008 12:28 pm

PostitusPostitas Onuat » T Okt 21, 2008 9:45 pm

Täpselt ei mäleta mis õli kood oli (Tartu Silberis)aga maksis 205.-/L (kood kusagil kodus plänni peal olemas)Ja kasutain carissma k.kastis
Carisma GDI A/T 16V 92kw

Kasutaja avatar
LM
Uus Kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:11 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas LM » K Okt 22, 2008 7:12 am

:? Ise kasutan juba 12 aastat Neste poolt pakutavat ATF`i. Siiani pole veel midagi juhtund. Täpset koodi ei mäleta aga vist oli Neste ATF-X, kui vaja võib üle kontrollida.
Omad vitsad peksavad...
Metallitööd meilt: Obadus OÜ
Betooniklubi Autohuviliste kohtumispaik

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » K Okt 22, 2008 7:26 am

taavik kirjutas:Käisin Silberist Pajerole käigukasti, vahekasti ja sildadesse õli küsimas - ei saanud midagi. Neil õlid vaadis ja väiksesse kanistrisse panema ei hakka. Jutt Tallinna Silberist. Aga kohapeal saad lasta vahetada (kui aja eelnevalt kinni paned).


möhhh ?

sain mina ja sa sai ka sõber oma taarasse seda hääd õli - küsisid vale mehe käest vist.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
Gala
Tösine huviline
Postitusi: 201
Liitunud: R Nov 12, 2004 3:59 am
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Gala » K Okt 22, 2008 7:32 am

Viimati muutis Gala, T Dets 30, 2008 9:25 pm, muudetud 1 kord kokku.

murasov
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: E Sept 01, 2008 11:58 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas murasov » T Dets 30, 2008 5:34 pm

Sain Silberist ja liiter maksis 193 eeki

Kasutaja avatar
havok
liige
Postitusi: 80
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:02 pm

PostitusPostitas havok » K Jaan 14, 2009 10:36 am

niisiis teadjamate abi vaja seoses AT kasti õlivahetusega:

manuaal ütleb:

AUTOMAATKASTI ÕLI ASENDAMINE

juhul kui ei ole vedelikuvahetajat (fluid changer)

1. ühenda lahti õliaradiaatori lõdvik
2. käivita mootor ja lase käia maksimaalselt 1min. juhul kui õlikogus
eemaldub kiiremini seiska mootor varem
(eemaldatav õlikogus ca 3,5l)
3. eemalda käigukasti kaane alaosast kuivenduskork õli väljalaskmiseks
(eemaldatav õlikogus ca 2 l)
4. vaheta õlifiltrid
5. paigalda õlikork koos uue rõngastihendiga ja pinguta vastavalt
spetsifikatsioonile
6. vala uus õli sisse
(lisatav õlikogus ca 5,5l)
lõpeta valamine kui antud õlikogus ei mahu sisse
7. korda protseduuri alates punktist 2
NB. seekord lase õli jahutusvoolikust välja vähemalt 7 l ja siis veel väike kogus
kontrollimaks õli puhtust. juhul kui õli on veel määrdunud korda
astmeid 6 ja 7
8. vala sisse uus õli
(lisatav õlikogus ca 3,5l)
9. taasühenda õlijahuti voolik ja paigalda õlivarras.
10. käivita mootor ja lase 1-2min tühikäigul käia.
11. liiguta käigukang läbi kõikide asendite ja jäta N asendisse.
12. veendu et õlitase on COLD taseme juures, juhul kui ei lisa juurde.
13. sõida autoga kuni vedeliku temperatuur tõuseb norm. tasemele 70-80C. kontrolli õlitaset uuesti see peab olema HOT tasmel.
NB. COLD tase on ainult suunav HOT on standard õlitase.
14. paigalda õlivarras

nagu aru saan tuleb alguses osa vana õli sisse jätta et saaks vajadusel mootori uuesti kuivendamiseks käivitada. seega läheks siis nagu osa õli lihtsalt läbipesuks kaduma. kui palju siis õli varuma peaks? kas õlivahetiga on see samamoodi?
kes teeks pärnus seda tööd? palju maksab?
Space Wagon 2,4GDI GLX A/T

Kasutaja avatar
GalantV6
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: N Jaan 07, 2010 5:57 pm

Automaatkast

PostitusPostitas GalantV6 » N Jaan 07, 2010 6:07 pm

Tere,

Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

Probleem sai siis alguse eile hommikul kui panin auto käima ja lasin mootori soojaks ning tõmates sisse D ei liikunud auto kohalt ära proovides ka R käiku ei funkanud jätsin siis mootori seisma ja läksin natukeseks tuppa hiljem tagasi tulles proovisin uuesti kuid liikuma hakkas auto kuhugi suunas alles siis kui ajasin pöörded 4000 peale nii siis sain kuidagi liikuma sõitsin ära tallinn-tartu peal kose kandis läks kast lolliks hakkas ise pöördeid loopima ülesse käigu vahetuse ajal ja lõi tulukese vilkuma N-i juures jäin seisma ja vaatasin et kastiõli tase oli coldi peal.....valasin siis 2 liitrit juurde ning kõik funkas nii nagu enne.....kuni tänase hommikuni kus jälle auto sain liikuma alles siis kui hoidsin pöördeid natuke 5000 peal.....ja siis sain natuke sõita hakkas tuluke N-i juures vilkuma süüte võtsin välja ja uuesti käima pannes oli kõik korras.....ja nüüd õhtul hakkas jälle pöördeid ise üles lööma käiguvahetuse ajal.

Äkki keegi oskab öelda milles viga võib olla:)?
Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kw

Kasutaja avatar
GalantV6
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: N Jaan 07, 2010 5:57 pm

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

PostitusPostitas GalantV6 » N Jaan 07, 2010 7:22 pm

Ja veel kuna ma oman esmakordselt Mitsubishi Galanti ja esmakordselt ka automaatkasti siis äkki oskate öelda et kui võtta välja kasti õli varrast et kumma poole peal peaks olema siis õli normaal tase kas coldi või hoti poole peal...loogiliselt võttes vist kuskil seal hoti poole peal.
Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kw

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

PostitusPostitas Bullet » N Jaan 07, 2010 11:52 pm

Kas kastile hooldust oled teinud? Õli ja filtrit vahetanud?
Tundub, et tänu mustusele, vanale õlile või kes teab milele on klapid vähe kinni jaotus plokis, või isegi suisa kõverad.
Teise varjandina võib kasti olla kuidagi tekkinud vesi, mis seal nüüd "kallerdab" sees ja mäkra paneb... ühesõnaga lõhnab hoolduse puudumise järele.

NB: kui mootor kohapeal soojaks lasta, siis see ei tähenda, et käigukastis õli ka "soojaks" läheks...seal hakkab väheke sooja tekkima alles sõitu alustades.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
GalantV6
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: N Jaan 07, 2010 5:57 pm

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

PostitusPostitas GalantV6 » R Jaan 08, 2010 12:06 am

Auto suht alles ostetud kohe nagu ei olnudki seda viga...kuid järgmine nädal plaan õlivahetus koos filtriga teha.
Enne ilmselt ei taha teda liigutada ka kuni garaaži ära saan lükata ja õlivahetuse ära teha.
Aga ehk oskad öelda mis värk siis kui klapid kõverad...?
Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kw

Kasutaja avatar
GalantV6
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: N Jaan 07, 2010 5:57 pm

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

PostitusPostitas GalantV6 » R Jaan 08, 2010 12:07 am

Ma mõtlen just seda et kuidas neid vahetada ja kui palju see maksma võib minna.
Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kw

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

PostitusPostitas Bullet » R Jaan 08, 2010 12:45 am

NB! mõtlesin siinkohal siis AT kasti õli ja filtrit.
tee kõigepealt see hooldus ära ja siis vaatame mis edasi saab ... need klapid seal kastis võivad täiesti terved ja normaalsed olla , see oli lihtsalt üks varjant mida pakkusin.
Aga tee hooldus ära ja siis kui probleem jääb, siis on see murede ring juba tunduvalt väiksem.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
GalantV6
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: N Jaan 07, 2010 5:57 pm

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

PostitusPostitas GalantV6 » R Jaan 08, 2010 12:53 am

Jah minagi AT kasti õli mõtlesin:)
Kui ma õieti aru sain siis AGR-st öeldi et õlivahetusel läheb õli 2,2L ja lisaks siis veel vist 0,3L filtri pärast?
Ja veel ma saan aru et peaks siis sisse panema Dexron II või siis III?
Aga mis firma oma see kõige etem oleks sinna valada?
Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kw

Kasutaja avatar
GalantV6
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: N Jaan 07, 2010 5:57 pm

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

PostitusPostitas GalantV6 » R Jaan 08, 2010 4:08 pm

Lugedes siin vähe foorumis saan aru et Dexron tuleks ära unustada ja tuleks otsida ikka DIA Queen ATF SP II-te.
Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kw

seltsimeesrobert
Uus Kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: N Dets 31, 2009 3:26 pm

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

PostitusPostitas seltsimeesrobert » L Jaan 09, 2010 1:20 am

autodata annab j2rgmisi andmeid..
Engine olil grade-cold climate 5W/30
engine oil grade-moderate climate 15W/40
engine oil grade-hot climate 20W/50
engine oil classification SH/A2
engine oil grade-alternative-moderate climate 10W/40 Synthetic
engine oil classification-alternative-moderate climate SH/A3-96
engine with filter(s) 4,3Litres
manual gearbox oil grade 75W/90 synthetic
manual gearbox 4/5 speed 2,2 litres
automatic transmission fluid ATF-SP11
automatic transmission (drain&refill) 7,8litres
cooling system 7,0 litres
brake fluid DOT3/4
power steering fluid dexron2
power steering fluid 0,9 litres

seltsimeesrobert
Uus Kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: N Dets 31, 2009 3:26 pm

Re: Galant 2,5 V6 1999 automaatkast jamab

PostitusPostitas seltsimeesrobert » L Jaan 09, 2010 1:22 am

ku veel midagi vaja, kysige julgelt.. aitan ku saan.. posti kysimused

Kasutaja avatar
GalantV6
Uus Kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: N Jaan 07, 2010 5:57 pm

Automaatkast

PostitusPostitas GalantV6 » L Jaan 09, 2010 2:26 pm

Et siis kuna seisab ees õlivahetus automaatkastile siis tekkis ka küsimus et äkki teadjamad oksavad öelda kus kohast oleks võimalik kõige odavamalt saada õli automaatkastile.
Autoks on siis Mitsubishi Galant 2,5 V6 1999a.
Nagu siin olen lugenud et ei tasu väga Dexron II või III sisse toppida.
Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist

cron