kodanid dzäk-puuk oled sa näinud nende masinate difrit? kui ei siis on su oletus andestatav, jaatava vastuse puhul võiksid natuke järgi mõelda oma posti yle
härra kes sa oma kolksuga pead vaevad... toimi nii:
1. tee mootori ruumi kapott lahti, veendu et auto N käiguga kusagile ei libiseks ja proovi liigutada auto mootorit salongi ja enda poole, kui on tunda ebanormaalset loksu siis on mootori padjad... tavaliselt kipuvad väsima need mis on radika ja mootori vahel, on ka erandeid.
2.kui võimalik, viska pilk põhja alla, vaata kas summuti mootorist kuni tagasillani kulgeb kenasti kummi pukside ja kronsteinide peal, kuna sellel autol liigub kiirendades v6i mootoriga pidurdades jõuallikas auto pärisuunas või vastupidi kipub se pahatihti (summutist lahti roostetanud või muul põhjusel eeemaldunud) torustiku kaasa mängima, kas kobistades põhja alla v6i jääb see suht esi silla alla.
muudel juhtudel no ma ei tea...kui pooltelg läheb selle paned uue
aga ma ei usu et viga pooltelgedes vms