Hüdrotõukurid.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas erku » E Juun 07, 2010 9:09 am

Kõigepealt tirid enesele internetis manuali; just sellise nagu vaja. Neid on väga palju ja nad on reeglina mitut tüüpi sisaldavad ning üsna korrektsed.
Näiteks sellise:
http://indy.pp.ru/GDI/Docs/!Motor%20Rep ... MANUAL.pdf

Seal on ka osaliselt muuhulgas hüdrotõukuritega seonduv sees. (Mul on ammusest ajast veitsa täiuslikum, mõõtudega, aga sellele ei oska hetkel linki viidata)
Põhimõte on läbimõõt, pikkus ja see kas põhjaklapp töötab või ei.
Mina pole näinud et läbimõõt üle normi kuluks (noh kui kulub, siis on alu plokk ja kõik muu ka otsas). Põhiline ongi too sisemise klapiajam, mis on tahma ja sodi täis, klapp ei sulgu (tõukur annab järgi) või on niivõrd sodine ja saastund et lahti tulles ei anna täispikkust välja (sodi kraevahel).

Sai proovitud selle diisliga. Noh arvan et lahja. Ostsin endale seda piduripuhastus aerosooli, mis sööb raginal tahma ja muud õlisodi, õlikummi ja metalli jätab kenasti ellu.
Ehk, vaja mingi ca 1mm tömbi otsaga terastraat, puuri tagumine ots vms; tõukuri ots alla poole et sodi välja valguks ning lükkad varda tõukuri alt poolt otsast sisse ja põhja-kuulklapi korraks lahti, sodist õli tuleb/valgub küllaga, tõukur hakkab vabalt sisse/välja käima, nüüd aerosooli ots tõukuri otsast sisse, surve peale ja samuti tõukurit pumbates peseb selle mõnede sekunditega seest puhtaks nagu kõliseb (pane prillid ette, et pesuvedelikuga mööda silmi ei saaks). Et asjas kindel olla, võib muidugi põhjaklapi vajutust ja pesutsüklit korrata (katki ära põhjaklappi mulju, aint niipalju et kuul lahti), mina tegin ainult korra- piisas.
Siis puhud või raputad kõvasti kuivaks ja ongi. Proovisin ka diiselküttes tõukureid üles pumbata, toimis enam-vähem.

Siis tõukurid tagasi peale ja.. Üks asi oli; pannes mootori käima, läks muidugi larin lahti, gaasi anda ei võinud; ja neetud tõukurid ei jäänud ennem vait kui mootor oli täissoe ehk 80*. Peale seda on siiani hiirvaikne seal :) .

Edit: noh võib juhtuda, et klapp on lootusetult rikkis vms, seda võib juhtuda ka siis kui ostad uue tõukuri poest, pead ei anna keegi. Mul on endal peale remonti 4G93 kaanejagu tõukureid alles/üle (kuna sain uue komplektse kaane kogu täiega) ja rulle ja muud sinna juurde kuuluvat samuti :) .

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 646
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas SiimS » E Juun 14, 2010 10:39 am

Kunagi sai 1.6 bens golf II-l hüdrotõukureid puhastatud, panin laua kruustangide vahele ja surusin kokku algul olid tõukurid nii kinni et tekkis arvamus et nad peavadki nii olema kuid lõpuks hakkasid tõukurid oma liigutust tegema, puhastasin neid piduripiiritusega. Sealt tõukurist tuli välja selline nõgi taoline vedelik ja seda oli palju. Kurvastuseks klõbin ikkagi ära ei kadunud kuid südamerahu andis tõik et tõukurid töötavad kenasti ja ei ole kinni.

Kasutaja avatar
jossike
Tösine huviline
Postitusi: 227
Liitunud: K Apr 22, 2009 11:29 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas jossike » T Juun 15, 2010 2:50 pm

Minul igal juhul aitas mingi pesu vahend mis ostsin 110kr 0.3l oli ja hoitsin seda nädal aega sees ja siis käisin õli vahetuses peale seda olen sõitnud mingi ~3000km ja pole klõbinat tagasi tulnud. Loodan vaikselt et ei tule kh :lol: :lol:
Mitsubishi Galant V6 120KW 98a. Sport Edition Wagon
Honda Civic 66KW 91a.
Ford Escort .... Cabrio Coming soon
GalantEclipseClub

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Ducati » T Juun 29, 2010 6:42 am

Aitas mindi pesuvahend ... ostsin mingi 68eeki maksva pesu vahendi. Noh nii prooviks ,et ei ole suur kaotus ... sõitsin 15km rahulikult ... vana õli välja ja uus täissünt castrol sisse ja ei ole tiksumisest enam haisugi:S

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas ökosohver » L Sept 04, 2010 7:33 pm

mu masina mootoris olid 300 tuhat sees pysinud t6ukurid ja tiksusid vast pooled, aga mingi leotamisega ma kyll ennast petta ei oleks lasnud, need olid ikka nii kandilised otstest. arvan et ei leotus ega õli vahetus poleks aidanud.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Hüdrotõukurid

PostitusPostitas HateCore » P Mär 27, 2011 7:38 pm

Küsimus siis selles,et arvan,et tõukurid on autol läbi, kuid küsimus ongi just,see kui järgmise kuu alul kohe teenindusse selle klõbinaga ei jookse, siis midagi hullemaks vast ei tohiks asi minna, ning mai kuu alguseni ehk saan rahulikult enda sõidud sõidetud ? Või peaksin siiski ikkagi teeninduse poole kiirelt pöörduma ?
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3779
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid aratavasti läbi ?

PostitusPostitas Sander147 » P Mär 27, 2011 7:43 pm

Millest järeldad, et tõukurid läbi?

Pidev tõukuri klõbin mootoris??
Millal õli vahetati?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Hüdrotõukurid aratavasti läbi ?

PostitusPostitas HateCore » P Mär 27, 2011 7:55 pm

Just nimelt tõukuri klõbin. Plaanis ongi aprilli alul õlivahetus ettevõtta ning seepärast küsingi,et kui õlid vahetatud, siis ehk kannatab oodata kuni mai alguseni tõukurite vahetusega.
Targemad mehed saunas ütlesid,et tõukurid:D
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3779
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid aratavasti läbi ?

PostitusPostitas Sander147 » P Mär 27, 2011 8:05 pm

Noo, kui õli ka vahetamata siis tekib hirmus klõbin sisse.
Soovitaksin sulle Castoli täissünt õli 5W-40. Mootor töötab vaiksemalt, pehmemalt ja on erksama minekuga. Vb esimese õlivälbaga pole nii palju aru saada, kuid teisega on kindel erinevus.
Tean ja soovitan, kuna ise kasutasin eelnevalt Valvoline, Addinol ja Mobil õlisid, ning nendega ei saa üldse võrrelda. Huvi korral saaksin päris hea hinnaga pakkuda pm kõiki Castroli õlisid. Lisaks õlivahetus.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Hüdrotõukurid aratavasti läbi ?

PostitusPostitas HateCore » P Mär 27, 2011 8:08 pm

Okei, ning mis hinnaga sa siis selle krempli mul ära teeksid ?
Ning küsin ka kohe sult,et kas tõukurite vahetusega kannataks oodata Mai alguseni ?

Kui sul hind taskukohane siis arvan,et aprilli algul võiks kohtuda:D
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4540
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Hüdrotõukurid aratavasti läbi ?

PostitusPostitas Zafari » P Mär 27, 2011 8:43 pm

targemad mehed öelge jah, et mis juhtub kui tõukuritele üldse tähelepanu ei pööra :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3779
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid aratavasti läbi ?

PostitusPostitas Sander147 » P Mär 27, 2011 8:57 pm

Panin PS kirja.

To Zafari: Kui tõukuritele üldse tähelepanu ei pööra ja lasta hingematvalt tiksuda neil, siis esiteks kulutab see nookurid ära ja ka tõukurite põhjad. See tiks on pidevalt nookuri ja tõukuri vahel.

Pildil LASH ADJUSTER ja ROLLER ROCKER vahel toimub tiks.
Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

alarkask
Vana olija
Postitusi: 260
Liitunud: T Veebr 26, 2008 8:30 pm
Asukoht: Tartu

Re: Hüdrotõukurid aratavasti läbi ?

PostitusPostitas alarkask » K Apr 13, 2011 8:17 pm

Sander147 kirjutas:Noo, kui õli ka vahetamata siis tekib hirmus klõbin sisse.
Soovitaksin sulle Castoli täissünt õli 5W-40. Mootor töötab vaiksemalt, pehmemalt ja on erksama minekuga. Vb esimese õlivälbaga pole nii palju aru saada, kuid teisega on kindel erinevus.
Tean ja soovitan, kuna ise kasutasin eelnevalt Valvoline, Addinol ja Mobil õlisid, ning nendega ei saa üldse võrrelda. Huvi korral saaksin päris hea hinnaga pakkuda pm kõiki Castroli õlisid. Lisaks õlivahetus.


Olen ka Castrolist ainult häid sõnu kuulnud, seega ole täitsa ja pane mulle PS-i ühe 5-l plänni hind. Või on sul mõni tuttav Tartus, kelle kaudu ka head õli hea hinnaga saaks ?
Tänan !
Space Wagon 2.4 GDI, 110kw

tem11
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: L Veebr 06, 2010 9:50 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas tem11 » K Mai 04, 2011 8:08 pm

sorry, ei ole lugenud neid 10 lehte vahepeal ja olen tutvunud ainult esimese ja viimase lehega.
esimesil lehel räägiti, et 8klapilise ja 16 klapilise hüdrokad on erinevad, vaidleks vastu sellel teemal, kuna on peres 3 galanti ja kui isa vahetas enda 16 klapilisel galandil(99a) tõukurid ära, siis jäi tal korralike tõukureid palju üle, mis sai mootorist välja võetud. Seejärel võtsin maha enda galandi (91a) ja 8klapilise tõukurid ja erinevusi neil ei olnud. Siis saigi isa vanadest tõukuritest 8 kõige korralikumat välja valitud, kruustangide vahel vanast õlist tühjaks pigistatud ja enda autole peale pandud ja voilaa, klõbinat ei ole enam ei isa, ega minu autol 8)

enne tõukurite vahetamist võiks tühjakspigistamist proovida, seda muidugi ka koos õlivahetusega, et lased vana õli välja, võtada maha tõukurid, pigistad tühjaks, paned tagasi ja paned uue õli sisse ja siis käima mootor. Siis tõmbab uue õli tõukurisse sisse ilusti ja kui siis ka veel klõbin sees on, siis tuleb hakata mõtlema tõukurite vahetamisele.
See ei ole raske töö ja iga natukenegi asja jagav inimene saab sellega hakkama. Hea oleks, kui võtaks mõne sõbra ka appi, sest kui nookureid peale panna, siis võivad tõukurid peast välja kukkuda, sellepärast tulevadki appi lisa 10 sõrme, mis aitavad ka tõukureid oma pesas kinni hoida.

loodan, et oli mõnele inimesele kasuks minu kirjutatud tekst :wink:
päikest teile 8)

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3779
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » K Mai 04, 2011 9:11 pm

Noo see ei pea jah paika, et 8 klapilisel ja 16 klapilisel on erinevad ja jällegi samad tõukurid.
8 klapilisi ja 16 klapilisi on ikka si**a kanti erinevaid.

91a 8 klapilisel ja 91a 16 klapilise tõukurid on totaalselt erinevad. Samas 91a 16v ja 2000a 16v on samad. Oleneb milliseid võrrelda. Ja ka 2000a 16v ja 16v on erinevad.

Kuskil korra olen juba seletanud, millest see klõbin tuleb. Räägin veel, kordamine ju tarkuse ema.

Klõbinal ja klõbinal on ka vahe. Üks tekib siis, kui õli vähe, tõukurisse ei tule piisavat survet ja ei saa õliga täituda. Õlikanal umbes või liialt väike, jällegi ei tule õli piisavalt peale.
Või õli on vahutama läinud vms, ning tõukuris endas on õhk sees, mis ei lase õlil sisse tulla. Õhku annab aga kokku suruda, kuid õli mitte. VOT.

Enne, kui õldse tõukuried vahetama hakkate, vaadake kas õli on piisavalt, üle poole normi ntx. Kui on, siis meenutage millal õli vahetatud sai. Õli vahetus ei tee kunagi halba. Soovituslik ikka korralik õli panna. Ntx Castrol, Mannol, Mobil.
Kui jätkuvalt on klõbin, mis kaob pöörete hoidmisel või siis sõidu ajal tühikäigule laskmisel, siis on tõukurid läbi.
Enne pole mõtet tühja peksta.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

tem11
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: L Veebr 06, 2010 9:50 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas tem11 » R Mai 06, 2011 10:55 am

vahepeal on tõukurid ka juppideks lennanud( laiali löönud)
ja mõnikord on tõukuri otsa peale tulnud täke, mis põhjustab ka tiksumist.

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3779
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » R Mai 06, 2011 7:25 pm

Pigem see täke on tulnud tiksumisest 8)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas erku » T Mai 31, 2011 2:05 pm

tem11 kirjutas:sorry, ei ole lugenud neid 10 lehte vahepeal..
.. Siis saigi isa vanadest tõukuritest 8 kõige korralikumat välja valitud, kruustangide vahel vanast õlist tühjaks pigistatud ja enda autole peale pandud ja voilaa, klõbinat ei ole enam ei isa, ega minu autol 8)
..enne tõukurite vahetamist võiks tühjakspigistamist proovida, seda muidugi ka koos õlivahetusega, et lased vana õli välja, võtada maha tõukurid, pigistad tühjaks, paned tagasi ja paned uue õli sisse ja siis käima mootor.
..
loodan, et oli mõnele inimesele kasuks minu kirjutatud tekst :wink:
päikest teile 8)


:lol: Kas see tekst oli naljarubriiki või... Tänud igatahes, naerda sai :)

Aga teistele, kes naljast aru ei saanud, võib öelda et need tõukurid pigistatakse tühjaks näppude vahel, kui on põhja/surveklapp lahti vajutatud, pestakse jne; ning kruustangide ja suure kuvaldaga neid tühjks ei uhmerdata :lol:

Ja tegelt, kes juba tõukureid "retsinud", siis neile võib öelda, et mõnda teemat tasub vahel ka lugeda (ka siis kui lehekülgi on rohkem), sest siis võib vahel tõele lähemale jõuda...

tem11
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: L Veebr 06, 2010 9:50 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas tem11 » E Juun 06, 2011 9:50 pm

erku kirjutas:
tem11 kirjutas:sorry, ei ole lugenud neid 10 lehte vahepeal..
.. Siis saigi isa vanadest tõukuritest 8 kõige korralikumat välja valitud, kruustangide vahel vanast õlist tühjaks pigistatud ja enda autole peale pandud ja voilaa, klõbinat ei ole enam ei isa, ega minu autol 8)
..enne tõukurite vahetamist võiks tühjakspigistamist proovida, seda muidugi ka koos õlivahetusega, et lased vana õli välja, võtada maha tõukurid, pigistad tühjaks, paned tagasi ja paned uue õli sisse ja siis käima mootor.
..
loodan, et oli mõnele inimesele kasuks minu kirjutatud tekst :wink:
päikest teile 8)


:lol: Kas see tekst oli naljarubriiki või... Tänud igatahes, naerda sai :)

Aga teistele, kes naljast aru ei saanud, võib öelda et need tõukurid pigistatakse tühjaks näppude vahel, kui on põhja/surveklapp lahti vajutatud, pestakse jne; ning kruustangide ja suure kuvaldaga neid tühjks ei uhmerdata :lol:

Ja tegelt, kes juba tõukureid "retsinud", siis neile võib öelda, et mõnda teemat tasub vahel ka lugeda (ka siis kui lehekülgi on rohkem), sest siis võib vahel tõele lähemale jõuda...

mis sa arvad, et ma panin nad lihtsalt kruustagide vahele, et raud vastu rauda??? siis sa eksid selles rängalt. ma ei usu, et sa mingi rammumees oled, et jõuad tõukurit näppude vahel tühjaks pigistada:D see on suhteliselt võimatu nii tühjaks saada neid. ma õanin mitu kihti kaltsu tõukuri ja kruustangi vahele. ei juhtunud midagi halba nendega ja tiksuma nad ka ei hakanud. see ei ole mingi retsimine.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Ducati » R Nov 25, 2011 12:17 pm

Mul ka mure selle klõbinaga.
Mootoriks siis 2.5 V6 118kw
Hommikul auto käima panen siis lagistab 4-5 minti kuni temp normi jõuab ja siis nurrub nagu kass ilusti.
Kui mootor soe siis on aru saada ,et 1 tõukur teeb klõps-klõps. Aga ta teeb seda nimodi ,et 10 sekundit vaikust 2-3 sekundit tiks-tiks, 10 sekundit vaikust jne.
Õli on 3000km sõitnud täis sünt castrol ja õlitase normis.
Seega kõik 24 tõukurit vahetusse või on seal veel midagi mida tegema peaks? Ja kallis selline remont üldse on ja kus seda teha?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist