Hüdrotõukurid.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Nov 10, 2009 9:48 pm

Millega see hüdroka tiks lõppeda võib muidu?:)

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Martinez » T Nov 10, 2009 10:06 pm

räägitakse et kõige rohkem riivab see kuulmist, aga midagi katastroofilist ei tohiks küll olla.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » T Nov 10, 2009 10:16 pm

Ducati kirjutas:Millega see hüdroka tiks lõppeda võib muidu?:)


nuu oleneb miks ta sul tiksub. kui kehva õlituse pärast siis varsti hüdroka põhi kulunud ja klapp ei käi enam lahti.

üld juhul käib tiksuga üle üldse klapp vähem lahti. minek nadim. ma arvan
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

kindralkaarel

PostitusPostitas kindralkaarel » T Nov 10, 2009 10:32 pm

minek peaks parem olema jah.
aga kas näiteks on võimalik et kanalid umbes ?
või nukkvõll ?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » T Nov 10, 2009 10:39 pm

alati on kõik võimalik. kuid pigem küsiks, kas see on ka reaalne?

üles tulevad õlikanalid on ikkagi piisavalt suured.need nii kergelt ei ummistu.
kui nukkvõll ja nookuri raamid võivad küll olla. nende puhastamine ei tee küll liiga. eriti kui arvestada,et tõukurid said uued pandud,ja ikka plõgiseb sama moodi edasi
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Nov 10, 2009 10:40 pm

Imelik on see ,et ta jääb korra vait. Ütleme nii ,et on tühikäik ... 15sec tiksub siis 10sec vait siis hakkab vaikselt järjest valjenev tiks jälle 15-20 sekundiks ja jälle 10sec vaikust.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » T Nov 10, 2009 10:41 pm

Ducati kirjutas:Imelik on see ,et ta jääb korra vait. Ütleme nii ,et on tühikäik ... 15sec tiksub siis 10sec vait siis hakkab vaikselt järjest valjenev tiks jälle 15-20 sekundiks ja jälle 10sec vaikust.


mul vahest sama moodi. kui vahepeal on vaiksem kui elektrimootor. siis jälle võrreldav bellarusiga. hüdrokad ise on muidu vahetamata. oletan et ikka päris päris vanad seal. pole raha kah et vahetada, kui keegi kinkida ei soovi ;)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

PostitusPostitas infected » K Nov 11, 2009 3:18 pm

sain omal 1 poole nüüd vahetatud ja käib nagu õmblus masin,aga mille järgi saab välimuselt kindlaks teha et milline tõukur just häält tõstab?...tunduvad suht ühesugused va üks millel on kild välja lennand.
Galant 2,pool 120 kaavet

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » K Nov 11, 2009 6:13 pm

väliselt ei teegi kindlaks milline klõbiseb.

hüdrokat kontrollitakse surve all. paned ta diisli sisse.surud otsast peenikese pulgaga vms kuulikese alla,teed nii 4-5 korda,et diisel saaks sisse minna ja õhk välja tulla. siis proovid kas suudad näppude vahel hüdroka kokku pressida.kui jah.siis on ta sul peetis.kui ei,siis loeme selle tõukuri töötavaks.

tee nii 2-3 korda,veendumaks oma kontroll meetodis
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas ökosohver » R Nov 13, 2009 8:04 am

noh... ma nyd ei tea kelle vastused ma ammendan kelle omad mitte... mul oli samamoodi et kord tiksus soojaga ja kord mitte...6livahetusest tolku polnud... vahetasin t6ukurid ära enam ei tiksu absoluutselt mingis asendis... eks näis kui kaua... sander kui sa tahad v6in osad sulle ära kinkida:D ise vahi siis milline pea on koonilisem milline kulunud:D k6ik vanad 12tk on alles:D tiks häirib jh ainult ise ennast aga lõpp on nagu ikka laastab teisi kaaslasi kes seal karbiall on... noh mul pidasid ned endised t6ukurid vastu 316000km... ja ei usu et neid keegi vahetand oli kulunud olid k6ik ebayhtlaselt... ära fikseerida suutsin ainult kuulde aparaadiga et tiksuvad salongipoolsed aga millised 6st ei suutnud tuvastada...yldiselt ma kogusin nende t6ukurite raha igapäeva kulutuste k6rvalt 2 kuud sest ma teadsin et se tuleb ära teha... kellele on 2000 krooni raha , kellele mitte...aga siis kordan 12 t6ukurit 100kr tykist ja tööraha mul läks 1000


aa oo jaa...seda et mina neid vanu t6ukureid pigistada ei suutnud.. ainus mille järgi ma kindlaks tegin kulumise oli see et pime pool se kooniline mis ta alguses olema peaks oli suht lame... kild v6i mis iganes on ilmselt remondimehe käte töö kui ta t6ukurit nt kätte ei saanud minu vanadel oli ka kahel mingid räiged jäljed sees....
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » R Nov 13, 2009 11:16 am

iseenesest ei tee ma su tõukuritega midagi. kuid uurimiseks võib nad ju võtta.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

guido23

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas guido23 » P Apr 04, 2010 3:28 pm

Tere
Mul on `98 Galant, 2,5 V6 120kW
Algul töötas nagu otse tehasest, siis hakkas pisike kõbin tulema ja kuu-pooleteistkümnega kasvas klõbin meeletuks. Otsustasin õli vahetada - panin sisse poolsündi. Peale auto käivitamist oli kõik SUPER, kui õnne ei jätkund kauaks. Ideaalne oli kuskil minut aega - siis hakkas klõbin tagasi tulema. Jäi seisma nädalaks. Kui uuesti käima panin - oh õudust...oleks nagu mootorivahetus vahepeal tehtud - sääke hääl nagu tank sõidaks keset raekoja platsi nina alt läbi... jube, lihtsalt õudne milline klõbin.... vana diiselmootoriga poolväsinud mersu on selle kõrval nagu soe sai...
Anyway - tõukureid pole vahetanud, soovitati täissünt sisse panna 5w-30 (pole ka seda teinud) ja kui siis ka ei aita, siis pole muud teha kui tõukurid ära vahetada.
Muide rahvale teadmiseks, et tõukuri hinnaks leidsin 82.-tk mitte nagu siin keegi mainis 130vms tk :)
Panin lihtsalt neti.ee`sse otsingusse varuosad ja suht lühikese ajaga leidsin koha kust palusin hinnapäringut. Muidugi pidi lehel veel registreeruma, siis sai mingit alet ja kokku siis 82.- tk ---- tavahind oli 90.-
Aga ikkagi peaaegu 2pool kilo tõukurite eest....oh, men! :cry:

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » P Apr 04, 2010 3:32 pm

Eks need rõõmud ole jah sellised.
Mulle pakutakse ka 153.- tk x 16 või siis 256.-tk x 16 :P
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas ökosohver » P Apr 04, 2010 7:38 pm

need hinnad on suht reaalsed... ise sain laagris asuvast Hall autost need 110 eeki tükist , kokku 12, tiba tehti alet ka seega tõukurid 1000eeki ja tööraha oli umbes samapalju...tööaeg oli 3h kui ma rem.tseki pealt vaatan. r6ve investeering mis tuleb teha aga nagu siin kogend mehed räägivad kui autot pole plaanis kätte jätta veel järgnevaks 10ks aastaks siis sul rohkem selle asja pärast muret tunda ei tule
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

guido23

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas guido23 » P Apr 04, 2010 8:43 pm

Ma loodan küll - hetkel üritan pappi sebida, teostan vajalikud tööd ja ehk siis oskan juba täpsemat infot rahvale jagada - mis, kus jne :)

Kasutaja avatar
jossike
Tösine huviline
Postitusi: 227
Liitunud: K Apr 22, 2009 11:29 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas jossike » R Apr 30, 2010 2:46 pm

Mis tee arvate kas ( http://www.autoosad.ee/ ) olevad tõukurid galant v6 2.5 on normaalsed. Tunnduvad väga odavad 78kr tykk. Kas keegi on neid ostnud sealt ja mis kogemus on ?
Mitsubishi Galant V6 120KW 98a. Sport Edition Wagon
Honda Civic 66KW 91a.
Ford Escort .... Cabrio Coming soon
GalantEclipseClub

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas ökosohver » L Mai 01, 2010 1:06 pm

no poed teevad preagu alesid ja soodukaid enivei... arvestades et sul neid 24tk vaja on siis ma eriti ei ootaks:D suhteliselt hea pakkumine... 24tk pealt peaksid allagi veel saama... aga loomulikult kui kahtled..tee väike uuring helistades sinna tänna autopoodidesse... universaal poed panevad nagunii mingi protsendi juurde kuna tellivad nagu nii yhest ja samast laost jne... kui nt Hall Auto kysis mult 110 eeki tykk siis samas varuosadega tegelev inimene kysis mult 80 eeki tykk... tee siis omad järeldused
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jossike
Tösine huviline
Postitusi: 227
Liitunud: K Apr 22, 2009 11:29 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas jossike » L Mai 01, 2010 4:43 pm

Kiire ja lihtne lahendus tuleb lihtsalt need kõik 24 tykki ära osta kohe järgmine nädal :D
Mitsubishi Galant V6 120KW 98a. Sport Edition Wagon
Honda Civic 66KW 91a.
Ford Escort .... Cabrio Coming soon
GalantEclipseClub

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas erku » N Juun 03, 2010 12:15 am

Kui raha on, siis pole probleemi ja võib laialt kõike uusi detaile osta, sealhulgas hüdrotõukureid.
Kes aga oma rahaga ei raatsi tööstureid nii palju sponsoreerida, siis selleks puhuks on abiks manual. Kus kirjas mis tingimustele peavad tõukurid vastama, mis tolerantsidele peavad nad vastama ja kuidas neid saab võimalusel hooldada.

Mina valisin mõõtmise ja hoolduse.

Mart
liige
Postitusi: 159
Liitunud: R Mär 27, 2009 8:38 pm
Asukoht: Saue

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Mart » P Juun 06, 2010 9:31 pm

Ehk räägid täpsemalt, kuidas ja mida seal hooldatakse ?

Oleks endalgi vaja midagi ette võtta .


Mart.
Krt, kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab !


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 75 külalist