Hüdrotõukurid.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Henry » R Nov 25, 2011 4:20 pm

Kusjuures mina sain oma Galandil klõbinast lahti tõukurite puhastamisega.

Kui klapisääretihendeid jm vahetasin, mõtlesin, et katsetan ka selle puhastamise variandi ära.

Kuna lakibensiin jm lahustid otsas läks käiku saebensiin :) Kõigenne loputasin ühes nõus lihtsalt suurema õli maha. Seejärel hakkasin otsima piisavalt väikese läbimööduga aga tugevat traati (mul 1g tõukurid, kõige väiksema avaga, millega see klapp või kuulike lahti lükata, et õli välja saaks. Ainuke, mis kõlbas, oli mingi küttekeha takistustraat... Kirjaklambrit ei tulnud pähe proovida. (PS. 1g on tõukurite, mitte auto gen.)

Siis suur tops bensiini täis, traadiga kuul lahti ning bensiini sees näppude vahel siis pitsitasin neid tõukureid, seni kuni õli väljas ja bensiin sees. Kummikindad pidasid paar tõukurit vastu :(
Ja ööseks likku.

Hommikul pitsitasin bensiini välja, lasin tiba kuivada ja kordasin seda protsessi seekord puhta mootoriõli sees, et saaks tööpindadele väikese õlikihi. Kuskilt lugesin, et tõukurit ei ole mõtet õli täis panna, äkki saab liiga täis ja käivitamisel surub klapi liiga kolvi ligidale. Ei ole spetsialist, ei oska selle väite tõesust hinnata, aga igaksjuhuks riskima ei hakanud.

Seejärel oleks väidetavalt hea autot starteriga käiata, ilma käima panemata, et õlisurve üles saaks ja kõik asjad ilusti ära määriks või isegi tõukurid täis saaks. Mina lasin mitu korda 10 sekundit korraga, aga käivitamisel ikka plagistas, alguses hirmuäratavalt hiljem vähem ja mootori soojenedes kadus täitsa ära.
Ja vaikne on ta siiamaani, tegin kaks-kolm kuud tagasi, vahest harva pärast pikka aega seismist on 10 sekundit üks kõige kehvem tõukur plagistanud, aga põhimõtteliselt olen plaginast lahti. Enne puhastamist oli asi ikka päris hull, plagises ka sooja mootoriga.

Kel aega rohkem on kui raha, võib proovida.
3000GT VR4, Honda, Mersu

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Ducati » T Veebr 14, 2012 9:44 pm

Päris tõsine mure ...
Oeh ... mootoriks siis 2.5 v6 118ka.
Mure hakkas selles ,et autol tiks sees tiksub 4-5s ja siis 2-3s vaikus jne. ei aitand õlivahetused ega miskit.
Ostsin siis ajusa firma tõukurid kõik 24tk.
Viisin auto töökotta ... said auto kokku aga nüüd on selline kõrin nagu diisel käiks.
Lasin ka uue õli panna selle vahetuse käigus ... täissündi.
Päris masendav ... läks uuesti tagasi vaatavad homme asja üle aga millest selline asi tulla saab?
Nukad ja asjad pidid väga korralikud olema. :cry:

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas erku » R Veebr 17, 2012 9:24 pm

Mis õlimark sul sedasi mootori kinni tagitas?
Mia tellisin endale Mitsu spetsiga õli, maaletoojalt.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas ökosohver » R Veebr 17, 2012 9:37 pm

se töökoda pani puusse midagi...kulunud t6ukurite vastu ei aita ykski 6livahetus,spets v6i prügila oma,pole vahet, mine veel sinna töökotta ka edaspidi,,,kyll siis rohkem pappi kulub tyhja loopimisele... oma masinatel lasnud 2x t6ukureid vahetada,pole muret olnud...
seal remondifirmas ilmsel jälle mingid ...´´suvalised jorsid´´...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

andrest20e
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: N Mär 22, 2012 10:39 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas andrest20e » L Mär 24, 2012 9:59 pm

Omal mure selline ,et sai siin käima pandud üks 3000GT 24 klapiline umbes 4-5 aastat seisnud ja pole kordagi käima pandud nüüd siis panin käima sai mõned kümned kilomeetrid sõidetud ja kõik ok.
Siis sai tehtud õlivahetus ja sisse läks Valvoline 5w40 Synpower ja Valvoline õlilisand ja peale paarikümmend minutit käimist tekkis päris kõva klõbin mootorisse,arvatavasti hüdrokatega juhtus midagi ?
Ennem seisma jäämist töötas laitmatult.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas ökosohver » P Mär 25, 2012 5:14 pm

no aga mis 6li seal ennem oli? teiseks on nii et kui tehakse 6livahetus siis mingi sekund paar peale käivitust klõbisebki kogu ylemine pool kuna sealt välja lastud 6li on kogu klaveri kuivaks jätnud
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas breyt » P Mär 25, 2012 6:16 pm

mis selle õlilisandi eesmärk on? Puhastada ja pisikesed õlikanalid ära ummistada?
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

andrest20e
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: N Mär 22, 2012 10:39 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas andrest20e » P Mär 25, 2012 6:48 pm

ökosohver kirjutas:no aga mis 6li seal ennem oli? teiseks on nii et kui tehakse 6livahetus siis mingi sekund paar peale käivitust klõbisebki kogu ylemine pool kuna sealt välja lastud 6li on kogu klaveri kuivaks jätnud



Ei tea mis õli seal ennem oli eelmine omanik pani sinna midagi 4-5 aastat tagasi ja tundub ,et sa ei lugenud minu kirjutatud postitust korralikult läbi.

breyt kirjutas:mis selle õlilisandi eesmärk on? Puhastada ja pisikesed õlikanalid ära ummistada?


http://www.valvolineeurope.com/english/products/cooling_44__engine_treatments/cid(565)/oil_treatment
seda sai hulka pandud

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas ökosohver » P Mär 25, 2012 7:15 pm

seisval mootoril tavaliselt hakkavad t6ukurid tiksuma... omal oli seisis auto 4 kuud ja juba oligi korras...tglt ei panda mingit lisandit vaid vajaduse korral vahetatakse 6li 2 korda...ja täissynt , 5w 40
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

andrest20e
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: N Mär 22, 2012 10:39 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas andrest20e » P Mär 25, 2012 7:34 pm

See ei olnud väike tiks mis sealt tuli,korralik lagin oli mootoris sees ikka.

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas breyt » P Mär 25, 2012 7:49 pm

siis võib sul probleem olla hoopis hammasrihmas mis on veninud!
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

andrest20e
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: N Mär 22, 2012 10:39 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas andrest20e » P Mär 25, 2012 7:54 pm

loodetavasti saan homme õhtuks kaaned peale tagasi ja siis uue rihmaga proovin uuesti käima ja annan siia teada siis kas muutus midagi.

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas erku » P Mär 25, 2012 9:37 pm

Ma ikka siiani arvasin, et pikka aega seisnud kst mis õli silaldav mootor tuleb kapitaalselt läbi pesta ja alles siis uus õli koos filtriga panna. Jah, saastunud mootor võib murelapseks osutuda, aga kes ütles et kõik peab lihtne olema. Niisama lampi teise õli panekul risk ummistada kõik kanalid on reaalsem kui korralikust pesust tekkivad probleemid.
Miks on vaja üritada Valvoline õlist teha Mobili vastav õli? Kavatsesid suvel sõita Hispaaniasse, kus varjus on +40*C või?
Ka ei hooma ma soovitusi "pane sünt" ning ei suuda leida seoseid õlivahetusel tekkiva rihma venimise ning sellest tuleneva klõbinaga, hüdrotõukurite teemas.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » P Mär 25, 2012 9:47 pm

Peske peske.
Selle pärast teil kanalid ummistunud ongi. Uus õli vähemalt peseb tasapisi kanaleid läbi, mitte korraga.
Pole ma ühelgil oma autodel, mille mootor on pikalt seisnud, võtame siis 3 kuud kuni 2.5a, mootorit spets vahendiga läbi pesnud. Sõidad vana õliga soojaks, paned uue sisse, mille vahetad ka 5000km pärast ära ja ongi kõik.

Sinu puhul muidugi, kui auto seisis pikka aega ja oli kohe mingi vajadus pöördesse lasta, kas ikka käib edasi, siis tõmbas tõesti kuskilt sita tüki ette või veel halvemal juhul mõne saale ringi. Muidugi ei välista, et kaanes olev õlikanal oli pooleldi veel umbes, ning nukkvõll jäi ka kuivale. Samuti on tollel kaanel üleval pool päris palju kanaleid, kus õli läbi käib.

Kõik on oletus.
Üle üldse on see klõbin, lagin, kolin jne erinev mõiste. Kui konkreetset heli ei ole kuulata, siis kirjeldame me kõik seda erinevalt.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

andrest20e
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: N Mär 22, 2012 10:39 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas andrest20e » P Mär 25, 2012 10:13 pm

Nalja number :D kus sina võtad, et asi kohe pöördesse lasti ja saaled on korras kuna vaatasin needgi üle,sellel mootoril pole midagi pesta kuna see peale mootori remonti jäänud seisma ja sinna pole jõudnudgi midagi tekkida veel.
Kuna heli oli nii hull siis kartsin harvemat ja kiskusin mootori pulkadeks aga ei õnneks kõik korras ,rihm oli lõdva küll et ei tea kas asi oli sellest või mitte kuigi hüdrokad seismisega rooste läinud,et võib ka selle viga olla ,aga miks mitte alguses kohe vaid peale õlivahetust.Ja õli läks selle pärast valvoline et meie töökoda kasutab selle firma toodangut ja miks peaks minema ostma poest kallimat kui saab oma hinnaga..

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » P Mär 25, 2012 10:23 pm

Kui sa tuled kurtma, mis viga on, siis ega me ei teagi, mida sa teinud oled.
Nalja number oled sina oma õlilisanditega.

Mis sa mootorist siis pulkadeks kiskusid, kui kõik läks uus? Ja klõbin tuli ülevalt ??
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

andrest20e
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: N Mär 22, 2012 10:39 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas andrest20e » P Mär 25, 2012 10:42 pm

Hääl tuli jah ülevalt aga kuna tundus algul ,et hüdroka viga et kergelt roostes ja kinni jäänud ,siis igaks juhuks ühe spets kaameraga millega sai vaadatud läbi küünla aukude silindritesse sisse tundus olevat jälg kolvil et klapp vastas käinud ,selle pärast sai lahti võetud ja kuna juba oli kaan maas siis mõtlesin et nagunii karteri põhi lekkis siis sai seegi alt võetud ja saaled ka kohe üle vaadatud.
Õli lisandit panin selle pärast et kunagi sai proovitud seda ja see aitas ,audi 2,8 mootoril oli hüdroka klõbin sees ja selle sama ainega sai vaiksemaks seda ,bmw 2,5 mootorile panin seda madala õlirõhu pärast ja enam seda jama ei esinenud kui kasutasin seda ainet iga õlivahetus.Julgen soovitada.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas ökosohver » E Mär 26, 2012 5:39 am

ole hea ja tee palun oma spets kaamerast diktofon ja salvesta oma kolin... meil on siin sedasorti mehed kes armastavad lihtsalt niisama mootorit pulkadeks v6tta ja siis hiljem avastavad et k6ik oli tulutu...

sandrile järjekordne tähelepanek et se 24klapiline oma j6unumbritest hoolimata on siiski suurem käkerdis kui 12klapiline...

kord on saale, kord on t6ukur, vahest ka klapid peas...

aga vaata ja uuri kui viga kordub siis salvesta se vajalik klipp , tuleb k6igile kasuks...

kolmas asi... bmw ning audi on hoopis teisest puust mootorid seega ei maksaks läheneda viimaste markide kogemustest mitsu mootorisse...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » E Mär 26, 2012 6:30 am

ökosohver kirjutas:ole hea ja tee palun oma spets kaamerast diktofon ja salvesta oma kolin... meil on siin sedasorti mehed kes armastavad lihtsalt niisama mootorit pulkadeks v6tta ja siis hiljem avastavad et k6ik oli tulutu...

sandrile järjekordne tähelepanek et se 24klapiline oma j6unumbritest hoolimata on siiski suurem käkerdis kui 12klapiline...

kord on saale, kord on t6ukur, vahest ka klapid peas...

aga vaata ja uuri kui viga kordub siis salvesta se vajalik klipp , tuleb k6igile kasuks...

kolmas asi... bmw ning audi on hoopis teisest puust mootorid seega ei maksaks läheneda viimaste markide kogemustest mitsu mootorisse...



Ma ei leia kuskilt mitte mingisugust toetust su väitele ! Et siis, millest sa räägid ning kust sa oma info võtad?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas erku » E Mär 26, 2012 3:01 pm

Valvoline õli ei pese mitte midagi, pole siiani kunagi pesnud, aga määrib hästi ning on üks kõige vähem ühilduvaid õlimarke teiste õlimarkidega (tontmootori õli).

Ökosohvriga nõus.
Ma pole ka elus sellist "käkki" pidanud, kui praegune; see on uskumatu, võrreldes teiste masinatega mis on siiani olnud.
Ma pean kah vist hakkama seda kevadel jälle lahti tirima, sest tiks käib korra külmalt jälle läbi tõukuritest. :evil: Krt, milleks.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist

cron