Hüdrotõukurid.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas SiimS » T Juun 12, 2012 8:19 pm

Detail.ru annab Ajusale selle koodi ja erinevatest kohtadest kontrollides (google abiks) asi klapib.

crypto
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Apr 05, 2011 2:56 am
Asukoht: Saaremaa

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas crypto » T Juun 19, 2012 3:00 am

SiimS kirjutas:Näeh ei olegi kõige hullem hind http://www.autoladu.ee/varuosa/853/124124/ sobib siis 4g63. Sügisel vahetult enne õli vahetust läheb vist hüdrokate vahetuseks :D


Netist koodi järgi uurides (tootekood: 85004400) leidsin sellise tabeli nende ajusa tõukurite kohta
Pilt
Allikas siin

Selle järgi sobib päris paljudele galantidele :roll:

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas duelle » T Juun 19, 2012 5:56 am

20 000 km on minuarust palju. Ma vahetan iga 10 000km järel ja vahel tihedamini. Õli kogu aeg ilus puhas ja ilma häirivate häälteta.
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas SiimS » L Juun 23, 2012 2:53 pm

duelle kirjutas:20 000 km on minuarust palju. Ma vahetan iga 10 000km järel ja vahel tihedamini. Õli kogu aeg ilus puhas ja ilma häirivate häälteta.


Täpsustan 10 000 + 10 000, tegelikult olen sõitnud 8000 km-i ja õli vahetanud, nüüd veel 2000 km ja õli vahetus. Küsimus on et miks just külma mootoriga tiksub ja soojaga mitte?

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas morgan » P Juun 24, 2012 1:41 pm

para-las-cintas kirjutas:Sisepesu mootorile tehtud,õli vahetatud. Ikka klõbiseb. Kas on võimalik kindlaks teha, milline klõbiseb,või tuleb kõik ära vahetada.

morgan kirjutas:oman galant 93a. 2L
hakkas klobisema ainult üks tõukur, läksin teenindusse õeldi et seda ei tuvasta keegi milline neist ja soovitati koik 16 ära vahetada see aga ei sobinud mitte minu rahakoti mööduga. Ostsin siis yhe tõukuri mingi 250 kr
vist maksis. Ja kambrikaas maha haamrivarrega nookuritest vajutama ning ennäe yks nookur andis kergemini järgi kui teised vahetasime selle alt tõukuri ära ja korras ta oli, kogu üritus võttis aega umbes nii minutit 45 vot. Selline kogemus
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Zafari » P Juul 15, 2012 2:28 pm

mõtlesin, et katsetan rotikat meetodit. Võtsin kodus ühelt 16v plokikaanelt tõukurid ära ja lasen neil nitrolahusti sees puhtaks liguneda paar nädalat. Siis keeran oma autole peale ja vaatan kas aitab midagi. kui aitab siis lasen enda auto pealt tulnud 16'l sama asja läbi teha ja saan teise silindrirea ka ära vahetada. Kui ei aita siis tükki küljest ka ei võta.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » P Juul 15, 2012 2:54 pm

Zafari kirjutas:mõtlesin, et katsetan rotikat meetodit. Võtsin kodus ühelt 16v plokikaanelt tõukurid ära ja lasen neil nitrolahusti sees puhtaks liguneda paar nädalat. Siis keeran oma autole peale ja vaatan kas aitab midagi. kui aitab siis lasen enda auto pealt tulnud 16'l sama asja läbi teha ja saan teise silindrirea ka ära vahetada. Kui ei aita siis tükki küljest ka ei võta.


:mrgreen: :mrgreen:

5+
Kui poole peal oled töödega, helista mulle......
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Zafari » P Juul 15, 2012 6:33 pm

Sander147 kirjutas:
Zafari kirjutas:mõtlesin, et katsetan rotikat meetodit. Võtsin kodus ühelt 16v plokikaanelt tõukurid ära ja lasen neil nitrolahusti sees puhtaks liguneda paar nädalat. Siis keeran oma autole peale ja vaatan kas aitab midagi. kui aitab siis lasen enda auto pealt tulnud 16'l sama asja läbi teha ja saan teise silindrirea ka ära vahetada. Kui ei aita siis tükki küljest ka ei võta.


:mrgreen: :mrgreen:

5+
Kui poole peal oled töödega, helista mulle......


ehk siis kunagi mitme kuu pärast :)
Kui tõukuri sisse tekkinid soga sealt korralikult lahti leotada siis võiks ju paremaks minna olukord. Samas ei pretendeeri ma absoluutsele tõele
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » P Juul 15, 2012 7:11 pm

Isegi, kui soga saad kätte, siis kulunud võib tõukur ise olla. Ning võivad isegi paremini tööle hakata. See osa 5+

Ma lihtsalt mõtlen, kuidas sul see "teostus" toimib....
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Zafari » P Juul 15, 2012 9:30 pm

Sander147 kirjutas:Isegi, kui soga saad kätte, siis kulunud võib tõukur ise olla. Ning võivad isegi paremini tööle hakata. See osa 5+

Ma lihtsalt mõtlen, kuidas sul see "teostus" toimib....


tõukurid on klaaspurgis, selle sees on ka nitrolahusti (lahustab seda nõgi edukalt) ja natukese bensiini segu. ligunevad nüüd seal ja aegajalt loksutan seda purki ja mudin neid tõukureid. Enivei esimese 15 minuti leotamisega läks see nitro-bensiini segu suht kakaseks. eks näis mis mu eksperimendist välja tuleb. paar nädalat saavad nad seal purgis kindlasti olla. varem ma vaevalt selle vahetamisega tegeleda viitsin.

See risk, et tõukur on kulunud jääb muidugi aga katsetamine mul tükki küljest ei võta.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
para-las-cintas
huviline
Postitusi: 72
Liitunud: E Apr 20, 2009 11:48 am
Asukoht: kuressaare

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas para-las-cintas » E Juul 16, 2012 11:53 am

Ma võtan varsti enda oma ka laiali, ehk järgmine nädal. Kõik tõukurid maha, suurpuhastus kõigile ja siis peale tagasi,igaüks oma koha peale. Kui klõbin ei kao, vahetan kõik välja. Ju paistab, mis seal kaane all üldse toimub :lol:
Mitsubishi Galant 2.5 V6 120kw

pistyk
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Juul 20, 2010 8:33 pm
Asukoht: Haapsalu-Viimsi

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas pistyk » E Juul 16, 2012 6:48 pm

Peaks miskit vahendit ka müüa olema, mis mootorisse kallata paarsada km enne õlivahetust,siis peaks selle jama lahti pesema

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » E Juul 16, 2012 6:51 pm

Aga ma hoian sulle sellegi poolest pöialt.

Küll ise aru saad...
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

pistyk
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Juul 20, 2010 8:33 pm
Asukoht: Haapsalu-Viimsi

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas pistyk » E Juul 16, 2012 7:01 pm

Kas see oli minu postituse pihta või?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Sander147 » E Juul 16, 2012 7:06 pm

Zafarile oli mõeldud.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
o$$
huviline
Postitusi: 61
Liitunud: K Nov 05, 2008 7:10 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas o$$ » L Mär 23, 2013 2:33 pm

Kas see on hüdrotõukurite tiks?
http://www.upload.ee/files/3172163/Tiks.mp3.html
Sooja mootoriga on selline hääl, külmalt natuke valjem.

Amberg
huviline
Postitusi: 98
Liitunud: T Mär 12, 2013 8:31 pm
Asukoht: Tallinn / Haapsalu

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Amberg » N Apr 18, 2013 8:20 pm

Nii mul siis sama lugu :( Raha präegu uute tõukurite jaoks ei ole kahjuks... ja pean alternatiivi leidma.
Kes siis soovitab seda Xado proovida ja kes mitte? Kui suur on võimalus et võtab selle klõbina ära?
Sellepärast , et krt traktoriga ka ikka ei taha sõita.. :( Mul sama hääl mis selles sound klipil.

Kasutaja avatar
o$$
huviline
Postitusi: 61
Liitunud: K Nov 05, 2008 7:10 pm

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas o$$ » N Apr 18, 2013 8:38 pm

3 tuubi Xado lisandit 42,57€; 16 uut tõukurit 75,68€.
Kui 24 klapiga mootor on, siis on muidugi vahe suurem.

Aga ootan ise ka huviga, mida Xado-st arvatakse.

Amberg
huviline
Postitusi: 98
Liitunud: T Mär 12, 2013 8:31 pm
Asukoht: Tallinn / Haapsalu

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas Amberg » R Apr 19, 2013 3:51 pm

Käisin täna kodu lähedal poes ära, ostsin kahtlusega, kuid seletati kergelt ära..
1) auto mootoris temperatuur peab olema vähemalt 60 kraadi sooja.
2) Valan sisse ja lasen tühikäigul 5-10 minutit.
3) siis lähen sõidan umbes 15 km.. Soovitatav ühtlane kiirus 60 km/h
Ühe tuubi hind 14.19 Eur.
nüüd saan rahus sõita kuni 250 km ees siis läheb teine tuub.
Klõbin kadus koha peal oodates seda 10 minuti täitumist ja mootor nurrub.

Sõitsin oma 15 täis ja plaks tagarehv ribadeks. Sain 2 tagumist rehvi vahetatud.. - 60 eur.
Tänane päev nii pekkis kui pekkis. ( Kuid klõbinat pole, selle üle hea meel )

pistyk
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Juul 20, 2010 8:33 pm
Asukoht: Haapsalu-Viimsi

Re: Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas pistyk » L Apr 20, 2013 6:26 am

Ühtlane kiirus vaevalt et tähtis on,pigem loevad ikka pöörded,ise proovin ka ühte ollust,aga see on minu meelest sellise juhendiga,et kallad töösooja mootorisse,lased 5 minutit tühikäigul käia ja siis õli välja ja uus õli sisse.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist

cron