1. leht 14-st

Hüdrotõukurid.

Postitatud: T Juun 01, 2004 10:20 pm
Postitas elmetos
Teab keegi öelda kas neid saab kuidagi reguleerida, et klõbin kaoks vöi on ainult väljavahetus variant.

Postitatud: K Juun 02, 2004 12:29 am
Postitas Vipp
Enda omal reguleerisin. Vahed olid vägagi ebaühtlased. Uurisin tuttava kaudu kataloogist järgi kui suured vahed peavad olema, aga klõbin ikka ära ei kadunud. :(
Nüüd vähemalt saan rahulikumalt öösel magada teades, et vahed õiged ja ühtlased. :D

Postitatud: K Juun 02, 2004 12:36 am
Postitas galant_EXE
Hüdrotõukureid küll reguleerida ei saa, aint vahetus aitab(vahest ka õli vahetus).Hüdrotõukurid reg. õlisurvega klapi vahesid ja kui nad on kulunud või õli on sitt, siis hakkavtki klapid klõbisema. Kui on klapivahed reguleeritavad siis ei ole hüdrotõukureid, siis on seal stoppermutriga kruvi millega reg. klapi vahesid.Minu galandil(91a. 1,8) ei ole hüdrotõukureid.
Lasin ka klappe reg. ja tulemuseks oli see, et umbes 1 nädal oli vaikus ja siis tuli klõbin tasapisi tagasi.

Postitatud: K Juun 02, 2004 9:07 am
Postitas elmetos
Viimati lasin teeninduses täissünteetilise öli sisse panna(nende soovitusel), klõbin sellega ära ei kadunud. Muidugi ei tea mis seal ennem sees oli. Eks siis peab hakkama mötlema väljavahetus variandile! :(

Postitatud: K Juun 02, 2004 5:31 pm
Postitas Vipp
Reguleeritud said ikka klapivahed jh, nii nagu galant_EXE kirjeldas. :oops:

Postitatud: P Juun 06, 2004 1:50 pm
Postitas hook
hüdrotõukureid tõesti reguleerida pole võimalik,mul oli galandil selline jama-vahepeal klõbises siis jälle ei klõbisenud,vahetasin tõukurid ära kuid jama ei kadunud kuskile.Siis võtsin nookuritorud maha, kõik vedrid ja nookurid torudelt maha ja pesin torud seest puhtaks-selgus et sinna oli pask kogunenud mis vahetevahel õlikanalitele ette vajus,pärast seda on ok.
kui on klõbin soovitan esmalt poolsünti või ka mineraalõli, mitte aga täis sünti-see on teistest vedelam
kui see ei aita ja klõbin on kogu aeg siis tuleb tõesti väljaminek teha ja uued tõukurid osta

Postitatud: P Juun 06, 2004 5:05 pm
Postitas elmetos
mul koguaeg ei klöbise, vahepeal. Äkki piisab ka ainult nende torude pesemisest. Aga millega, naftaga? Õli kohta öeldi mulle just teeninduses, et mitte mingil juhul mineraal ega poolsünt., sest need pididki töukurid ära kulutama. Ja "hook", millise raha eest saab uue töukuri ja kui klöbin on sees, kas siis peab köik välja vahetama vöi piisab ainult klöbisevatest?

tõukurid

Postitatud: E Juun 07, 2004 6:46 pm
Postitas hook
mina pesin tavalise ahjuküttega ehk dislaga,torude otsad on kinni aga suurematest õlikanalitest saab sodi kätte küll,samas puhasta kindlasti ära ka tõukusite õlikanalid ka sinna võb-olla on jäänud mõni väiksem metalli tükk ette ( enne kui torudelt vidinad maha kisud, joonista täpselt üles mis järjekorras nad on)
tõukurid võid ka üksikult välja vahetada juhul kui tead täpselt missugune neist klõbiseb,ma loll ostsin kõik kaheksa korraga, kuna ei saanud aru kust täpseslt klõbin tuleb ( kord klõbises nagu ühest otsast siis jälle teisest otsast) kuna viga polnudki tõukurites.
esmalt soovitas helkama mees paksemat õli ja see jutt tundub loogiline

Postitatud: E Juun 07, 2004 9:33 pm
Postitas elmetos
Kas igal klapil on eraldi töukur? Kui nii siis on mul neid 16 :oops: Köik vahetades läheks kalliks. Ja mis hinnaga üks töukur maksab?

tõukur

Postitatud: T Juun 08, 2004 9:00 am
Postitas hook
kui on 16 klappi on ka 16 tõukurit
16 klapilise tõukurid on tunduvalt suuremad kui 8 klapilisel

hinnast

Postitatud: T Juun 08, 2004 9:03 am
Postitas hook
väikesed maksid 8 tk mingi 1800.-kunagi helkamas
minuteada b varuosadena neid ei tehta
küsi taketist, agr või helkamast

Postitatud: T Juun 15, 2004 6:35 pm
Postitas elmetos
Et hüdrotõukuriteni pääseda peab maha vötma klapikambri kaane!? Kas sel juhul peab ka kindlasti uue tihendi ostma? Vöi oleneb tihendi seisukorrast?

Postitatud: T Juun 15, 2004 8:37 pm
Postitas hook
maha ikka,tihendile määri kahele poole õlisilikoni kui vana tihendi tagasi paned(enne puhasta vana tihendi hoolikalt õlist puhtaks)

Postitatud: K Juun 23, 2004 6:46 pm
Postitas morgan
oman galant 93a. 2L
hakkas klobisema ainult üks tõukur, läksin teenindusse õeldi et seda ei tuvasta keegi milline neist ja soovitati koik 16 ära vahetada see aga ei sobinud mitte minu rahakoti mööduga. Ostsin siis yhe tõukuri mingi 250 kr
vist maksis. Ja kambrikaas maha haamrivarrega nookuritest vajutama ning ennäe yks nookur andis kergemini järgi kui teised vahetasime selle alt tõukuri ära ja korras ta oli, kogu üritus võttis aega umbes nii minutit 45 vot. Selline kogemus

Postitatud: L Okt 16, 2004 3:54 am
Postitas silks
Mul on olnud lausa kaks kogemust nende hüdrotõukuritega.
Nimelt siis esimese galandiga oli ka selline jama et vahepeal klabises ja vahel mitte. Viga oli järgmine: lasin kunagi vahetada klapisääretihendid ja need lukksepad tegid ka sellist nalja et panid mingit silikooni kambrikaane tihendile. Juhtus siis nii, et üks silikooni tükike oli pudenenud ära ja loomulikult valgus see õli kanalisse, kust ta lõpuks jõudiski nookurisse. No edasi taipate isegi mis siis oli. Tõukur vahel täitus ja vahel ei täitunud.Urgitsesin selle tüki välja ja viga oligi lahendatud.

Teine kogemus teise galandiga: Vahetasin peale ostmist autol õli kuna paistis väga must olema(kilometraasi poolest oleks võinud veel sõita)
Vaatasin veel, et huvitav...15W40 pandud,aga noh savi siis.
Õli vahetatud ja häda oli käes järgmine hommik. mootoril klabin sees
(selge siis, miks oli paksem õli pandud)
Mõtlesin siis samuti uute tõukurite peale kuid matsin selle natukeseks ajaks maha,kuna nägin ühes autovaruosade poes üht "keemiat". Nimelt mingi õlilisand(usa toodang)
Ise küll ei usu sellistesse toodetesse aga mis seal ikka,proovisin ära.
Panin selle imeväikse tuubikese vastavalt kasutusjuhendile mootorisse ja oh imet-toimiski.
Olen peale selle sõitnud umbes 3000 kilti ja probleemi pole tagasi tulnud.

Postitatud: P Okt 17, 2004 5:51 pm
Postitas elmetos
Uurisin isegi vahepeal maad ja targad vennad soovitasid mingit mootoripesu vahendit, mis pannakse enne uue öli lisamist. (5l. 130eeku)Pidi hästi aitama, kui töukur täielikult puus ei ole. :?

Postitatud: P Okt 17, 2004 7:27 pm
Postitas tauntz
Mis mootoripesuvahendiga täpsemalt? Ise olen proovinud erinevaid selliseid 300 grammiseid möginaid, mis pannakse enne õlivahetust ja lastakse tühikäigul 5-10 minutit käia. Et pidi kõik saasta lahti sikutama. No ma ei tea... Siiamaani pole aidanud. Kusjuures kummaline on see, et hüdrutõukurite klõbin avaldub ainult külmapoolse pooltöösooja mootori puhul. Nii oli see mu 89 a. Galandil ja nüüd täpselt samamoodi 98 a. Galandiga. Kui ilm on jahedam ja niiskem, paned mootori käima, algul pole midagi, aga niipea kui temperatuurinäidik natuke kerkima hakkab, on tuttav klõbin tagasi. Kestab mingi paar minutit - mootor läheb soojemaks ja siis jääb vait. Töösooja mootoriga pole kunagi klõbisenud. Olen uurinud erinevatest esindustest ja kõik on siiani öelnud, et see mitsude tüüpviga ja muretsemiseks pole põhjust. Aga süda tilgub verd ikkagi eriti kui lühikesi otsi sõita, kus mootor päris soojaks ei jõuagi minna. :cry:
To silks: Aga mis õlilisandiga oli tegemist? Isegi prooviks.

Postitatud: E Okt 18, 2004 2:51 am
Postitas elmetos
külma mootoriga klõbin pidi jah tüüpiline olema. kui soojana ära kaob siis on ok! a minul klõbiseb soojana ka, vahel ja siis pidigi pesust kasu olema.
Muidu oli sama jutt, et mögin sisse ja tühikäigul lasta käiia jne.

Postitatud: E Okt 18, 2004 4:48 am
Postitas junx
mull 92A galant vahetasin tõukurid umbes 8kuud tagasi ikka jäi üks klõbisema just külmalt iga hommik.sõidan umbes kilt siis kadunud ei tea milles viga, äkki on nookurite latt sitane ja mingi klimp ujub ette. mina sain tõukurid umbes 100 kr tükk kätte. Taketist.

Postitatud: T Okt 19, 2004 2:25 am
Postitas junx
sorry mitte taketist vaid hoopis balti autoosadest