Desty kirjutas:http://www.powerdose.fi/store/index.php?main_page=index&cPath=73_76
Olen küll võhik mootorite poole pealt. Seega on kellegil õrna aimu millised neist võiks sobida 97a 2.0 sedaan galandile ?
jaan mmc kirjutas:Desty kirjutas:http://www.powerdose.fi/store/index.php?main_page=index&cPath=73_76
Olen küll võhik mootorite poole pealt. Seega on kellegil õrna aimu millised neist võiks sobida 97a 2.0 sedaan galandile ?
Kõigil 3 Mitsul millel vahetanud oleme 2-Carismat 1-Galant on läinud need pikemad varjandid, rohkem ei oska seda lk.-d komenteerida kuna ise foto põhjal varuosi ei osta.
Ainus ja viimane võõralt müüjalt tehtud ost lõppes mulle 2350.- kroonise kahjumiga, nii et ette vaatust suvalistest kohtadest ostmise ja kauba eest ette maksmisega. Jutt käib LADU 24 -st. mis ei võta tagasi praak kaupa !!!
margusvk kirjutas:Kui ma neid pilte vaatan, siis minu 97 aasta 2.0 Galant tahtis neid lühemaid ja jämmemaid sisse. Mina ostsin Tartust säärasest poest nagu Morgen. Leti hind oli 155 eeku tükk. (Müüja seal leti taga oli ka Galant'i omanik ja nii see jutt soravalt algas meil. Kusjuures siiani käin juppe sealt ostmas, kui vaja).
Eelmisel aastal mul autol ka kuskil üks tõukur tiksus ning ostsin kõik 16 tükki ja vahetasin õues parklas ära. Ei hakanud mina nende vedelikega jamama. Kusjuures häbematult lihtne üritus oli :D:D. Neid tõukureid vaheta 2 liitrisel Galant'il kasvõi ajaviiteks
lebokas kirjutas:jaan mmc kirjutas:Desty kirjutas:http://www.powerdose.fi/store/index.php?main_page=index&cPath=73_76
Olen küll võhik mootorite poole pealt. Seega on kellegil õrna aimu millised neist võiks sobida 97a 2.0 sedaan galandile ?
Kõigil 3 Mitsul millel vahetanud oleme 2-Carismat 1-Galant on läinud need pikemad varjandid, rohkem ei oska seda lk.-d komenteerida kuna ise foto põhjal varuosi ei osta.
Ainus ja viimane võõralt müüjalt tehtud ost lõppes mulle 2350.- kroonise kahjumiga, nii et ette vaatust suvalistest kohtadest ostmise ja kauba eest ette maksmisega. Jutt käib LADU 24 -st. mis ei võta tagasi praak kaupa !!!
Kui tähelepanelikumalt jälgida, müüb Powerdose tõukureid mootori margi, mitte pildi järgi :D:D Enda masinal sealt ostetud tõukurid sees ja toimivad. Kui firma usaldatavusest/kvaliteedist rääkida, siis peaaegu kogu Soome Mitsubishi klubi on sealt firmast klõbina vastu rohtu saanud, ja senini on kõik rahul.
erki_ kirjutas:margusvk kirjutas:Kui ma neid pilte vaatan, siis minu 97 aasta 2.0 Galant tahtis neid lühemaid ja jämmemaid sisse. Mina ostsin Tartust säärasest poest nagu Morgen. Leti hind oli 155 eeku tükk. (Müüja seal leti taga oli ka Galant'i omanik ja nii see jutt soravalt algas meil. Kusjuures siiani käin juppe sealt ostmas, kui vaja).
Eelmisel aastal mul autol ka kuskil üks tõukur tiksus ning ostsin kõik 16 tükki ja vahetasin õues parklas ära. Ei hakanud mina nende vedelikega jamama. Kusjuures häbematult lihtne üritus oli :D:D. Neid tõukureid vaheta 2 liitrisel Galant'il kasvõi ajaviiteks
millisest poest sa nad siis ostsid???? ja kas neid tõesti nii lihtne vahetada??
margusvk kirjutas:erki_ kirjutas:margusvk kirjutas:Kui ma neid pilte vaatan, siis minu 97 aasta 2.0 Galant tahtis neid lühemaid ja jämmemaid sisse. Mina ostsin Tartust säärasest poest nagu Morgen. Leti hind oli 155 eeku tükk. (Müüja seal leti taga oli ka Galant'i omanik ja nii see jutt soravalt algas meil. Kusjuures siiani käin juppe sealt ostmas, kui vaja).
Eelmisel aastal mul autol ka kuskil üks tõukur tiksus ning ostsin kõik 16 tükki ja vahetasin õues parklas ära. Ei hakanud mina nende vedelikega jamama. Kusjuures häbematult lihtne üritus oli :D:D. Neid tõukureid vaheta 2 liitrisel Galant'il kasvõi ajaviiteks
millisest poest sa nad siis ostsid???? ja kas neid tõesti nii lihtne vahetada??
Tartus Tähe tänavas on pood nimega Morgen. Sealt ostsin. Seal müüakse euroopa, aasia ja USA autodele pluss paatidele igatsugu asju.
Ja vahetamine on lihtne küll. Klapikambrikaas maha, nukkvõllid a 4 poldiga lahti, tõmbad vanad tõukurid välja, siis paned nukkvõllid koos nookuritega tagasi aga poldid keera ainult otsapidi natuke sisse, sest siis mahud uusi tõukureid sisse panema ja ei ole ohtu, et nad välja vajuvad. No ja kui oled kõik sisse saanud, siis keera nukkvõlli neli polti lõpuni kinni. Samamoodi teise nukkvõlliga ja lõpuks klapikambrikaas tagasi kinni. Mitte midagi keerulist .
Pedaal kirjutas:margusvk kirjutas:erki_ kirjutas:margusvk kirjutas:Kui ma neid pilte vaatan, siis minu 97 aasta 2.0 Galant tahtis neid lühemaid ja jämmemaid sisse. Mina ostsin Tartust säärasest poest nagu Morgen. Leti hind oli 155 eeku tükk. (Müüja seal leti taga oli ka Galant'i omanik ja nii see jutt soravalt algas meil. Kusjuures siiani käin juppe sealt ostmas, kui vaja).
Eelmisel aastal mul autol ka kuskil üks tõukur tiksus ning ostsin kõik 16 tükki ja vahetasin õues parklas ära. Ei hakanud mina nende vedelikega jamama. Kusjuures häbematult lihtne üritus oli :D:D. Neid tõukureid vaheta 2 liitrisel Galant'il kasvõi ajaviiteks
millisest poest sa nad siis ostsid???? ja kas neid tõesti nii lihtne vahetada??
Tartus Tähe tänavas on pood nimega Morgen. Sealt ostsin. Seal müüakse euroopa, aasia ja USA autodele pluss paatidele igatsugu asju.
Ja vahetamine on lihtne küll. Klapikambrikaas maha, nukkvõllid a 4 poldiga lahti, tõmbad vanad tõukurid välja, siis paned nookurite võlli koos nookuritega tagasi aga poldid keera ainult otsapidi natuke sisse, sest siis mahud uusi tõukureid sisse panema ja ei ole ohtu, et nad välja vajuvad. No ja kui oled kõik sisse saanud, siis keera nookurite võlli neli polti lõpuni kinni. Samamoodi teise nookuritevõlliga ja lõpuks klapikambrikaas tagasi kinni. Mitte midagi keerulist .
kui keegi seda jälle hakkab tegema võiks võtta ka fotoka ligi
saaks hea materjali isetegemise teemasse.
erxheins kirjutas:Kas see Xado toode, millest siin juttu on olnd ja klõbinat vähendama peaks, on see? : http://www.xado.ee/order/index.php?group=GEL BENSIINIMOOTORITE KULUMIST VÄHENDAV GEEL, HIND 222 EEK
Seda sis tuleb peale õlivahetust lisada?
erxheins kirjutas:1997 a. Galant 2.0 100kw mootor, läbisõit 224 000.
Vahetasin autol õli, lasin täissünt õli panna, kuna autol 167 tuhande peal õlivahetusel on pandud veel 5w 40 õli,arvasin sis et siiamaani seal täissünt sees. Hilisemaid õlikleepse pole millegipärast ja kuna hiljuti ostsin selle auto siis mul esimene õlivahetus temaga.
Enne lõgisesid klapid aint külmalt, nüüd peale õlivahetust lõgisevad koguaeg. Kas enne oli sis ikkagi poolsünt õli sees ja sellega klapid ei lõgisend? Tuleks nüüd panna mingit õlipaksendit või vahetada poolsünt õli vastu?
Tean et pikemas perspektiivis tuleb ilmselt hüdrotõukurid ära vahetada kuna õlivahetus välp kuskil üle läind, aga kas kuidagi mõneks ajaks seda klõbinat vakka saab? Kuna praegu ei tahaks vahetada veel tõukureid..
Kas see Xado toode, millest siin juttu on olnd ja klõbinat vähendama peaks, on see? : http://www.xado.ee/order/index.php?group=GEL BENSIINIMOOTORITE KULUMIST VÄHENDAV GEEL, HIND 222 EEK
Seda sis tuleb peale õlivahetust lisada?
erxheins kirjutas:Njah, lollisti sai tehtud, oleks pidand ikka aimama et poolsünt seal sees. Tuleb siis õli ümber vahetada ja ehk sis ka mingit lisandit panna esialgu ja vaatab mis teeb sis.
Kas Comma poolsünt õli on hea? Autoasi pakub 75 eek liiter. Või oskab keegi paremat õlivahetuskohta tartus pakkuda
Kas muidu 10w 40-nest on mingit paksemat poolsüntõli ka veel olemas, mida panna võiks sinna.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist