vtasin ühte 6A13 manuali(118-120kw, V6, 2.5l, 97-03 Galant),ning seal paistab, et ei ole vaja rihma maha võtta,kuna on ühe nukaga mootor(SOHC),siis on nookuri võllid nukast üleval pool.
ehk siis oletatav töö järjekord oleks: küünlajuhtmed maha,kambrikaas maha, nookuri võllide poldid lahti, nookurid vaikselt koos võlliga üles tõsta,et tõukurid lahti ei kukuks(teine abinõu oleks suuremad õli augud millegagi kinni panna,et nad sisse ei kukuks mootorisse), vanad tõukurid välja,uued sisse, kogu krempel uuesti tagasi,poldid kinni,kaas peale,juhtmed peale.
kahjuks ma ei saa sulle pilti siia panna,kuidas kaane alune välja näeb.
aa ja siis säärekate kohta: iseenesest on jutt õige,et kui üksiti tõukureid vahetad,siis ka säärekaid lihtsam vahetada. noh,nookurid ja võllid on eest ära,kuid säärekate jaoks tuleb klapivedru ära võtta enne eest,kuid vedrude ja poolkuude tagasi panekuks on vaja juba abinõud ehk rakist et neid kokku suruda.
mõlemal juhul ei ole vaja rihma maha võtta.saab ilma hakkama.
hüdrotõukur maksab ladu24.ee andmetel 164.- x 24= 3936.-
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/16446/702 ... 0,1/346080
klapikambrikaane tihendid kokku 356.-
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/16446/702 ... 0,1/345795
kuid säärekate hindu ei tea. tav on 10.- kuni 50.- tk
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli