Hüdrotõukurid.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

PostitusPostitas infected » E Okt 05, 2009 8:15 pm

Ducati kirjutas:Küsiks siis 2 küsimust:
1. Kui palju maksavad hüdrotõukurid 2.5 V6 118kw
2. Kas neid vahetades on vaja hammasrihm ka maha võtta?


kas on vaja ka mõni tihend ära vahetada?kuskilt step by step õpetust ei ole leida?
tegemist 2,pool 120kw galant siis

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

PostitusPostitas infected » L Okt 10, 2009 4:49 pm

oskab keegi aidata?tiks muutub päev päevalt tugevamaks v ma lihtsalt kujutan ette, tahaks näpud õliseks teha ja ära vahetada need :)

teeksin ka pildimaterjali
Galant 2,pool 120 kaavet

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

PostitusPostitas Henry » L Okt 10, 2009 6:07 pm

Hmm, võibolla googlest otsides leiab ka selle mootori jaoks õpetuse. (märksõnaks "lifter change")

Ma ei tea selle mootori kohta, aga pakun, et pead ka rihma maha võtma.
Üldiselt midagi keerulist selles protsessis küll pole, vast rihma tagasi pealepanek.

DSMide kohta oli üks õpetus, kus õpetas ilma rihma maha võtmata vahetama, aga kuidagi jama tundub see asi. Ja ma ei tea, kas selle mootori puhul saab nii.

Vahetada võid klapikambrikaanetihendid, iseenesest kui vaja siis ka rihma-rullikud, saad mitu asja korraga kaelast ära.


Vast oli midagigi abi, ma küll seda mootorit üldse mitte ei tea, lihtsalt pakun tuginedes enda kogemusele!
3000GT VR4, Honda, Mersu

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Okt 10, 2009 8:08 pm

Mul rihmad ja rullid vahetatud miski 7000km tagasi. Aga see tiks on ka minul sees. Kui korraliku õli kasutada siis mingi 8000km on enamvähem siis on ka tiks tagasi. Plaan ka see asi ette võtta aga umbes kui kallis see on 2,5 V6 118kw 2002a Kui lasta kõik tõukurid ja vajalikud tihendid vahetada. Muidu klapisääre tihendid on vist lihtne vahetada kui juba tõukureid vahetatakse vist jah?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » L Okt 10, 2009 9:44 pm

vtasin ühte 6A13 manuali(118-120kw, V6, 2.5l, 97-03 Galant),ning seal paistab, et ei ole vaja rihma maha võtta,kuna on ühe nukaga mootor(SOHC),siis on nookuri võllid nukast üleval pool.

ehk siis oletatav töö järjekord oleks: küünlajuhtmed maha,kambrikaas maha, nookuri võllide poldid lahti, nookurid vaikselt koos võlliga üles tõsta,et tõukurid lahti ei kukuks(teine abinõu oleks suuremad õli augud millegagi kinni panna,et nad sisse ei kukuks mootorisse), vanad tõukurid välja,uued sisse, kogu krempel uuesti tagasi,poldid kinni,kaas peale,juhtmed peale.

kahjuks ma ei saa sulle pilti siia panna,kuidas kaane alune välja näeb.


aa ja siis säärekate kohta: iseenesest on jutt õige,et kui üksiti tõukureid vahetad,siis ka säärekaid lihtsam vahetada. noh,nookurid ja võllid on eest ära,kuid säärekate jaoks tuleb klapivedru ära võtta enne eest,kuid vedrude ja poolkuude tagasi panekuks on vaja juba abinõud ehk rakist et neid kokku suruda.

mõlemal juhul ei ole vaja rihma maha võtta.saab ilma hakkama.

hüdrotõukur maksab ladu24.ee andmetel 164.- x 24= 3936.-
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/16446/702 ... 0,1/346080
klapikambrikaane tihendid kokku 356.- http://www.ladu24.ee/et/ladu2/16446/702 ... 0,1/345795

kuid säärekate hindu ei tea. tav on 10.- kuni 50.- tk
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Okt 10, 2009 10:16 pm

Eks ma lasen siin iiris ilmselt asja ära teha... local mitsubishi dealeri juures:) Vaatab mis nad kalkuleerivad hinnaks... ei julge siin mujal lasta sellist tööd teha.

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

PostitusPostitas infected » P Okt 11, 2009 10:37 am

Galant 2,pool 120 kaavet

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Martinez » L Okt 17, 2009 7:44 pm

Mul ka vist hüdrotõukurite probleem . Mootor külmast peast klõbiseb väheke. Aga kui soojaks saab, siis kaob klõbin ära. Õlivahetuse idee millest siin lugesin on veel proovimata aga peaks ära proovima.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » L Okt 17, 2009 7:55 pm

soojast peast peabki ära kaduma. ning külmast see eest mingil määral klõbisema. külmana õli paks,ning ei jõua veel tõukurisse.

kuid ärge alati ajage segamini pihusti klõbinat. kehtib eelkõige vanemate autode kohta. mõnel klõbisevad just need.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Martinez » L Okt 17, 2009 8:03 pm

Targad mehed teadsid rääkida et pihustites õnneks asi pole.

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

PostitusPostitas infected » R Okt 23, 2009 12:20 am

mis saab siis kui ma lähen poolsündilt täissündile üle?sain tõukureid vahetades eelmise omaniku käest teada,et pani poolsünti viimati sisse.Oleksin tõukurid ära vahetand aga ei saanud kaane all asetsevaid 10-t polti laht rääkimata ühest,mis arvatavasti hoiavad neid pesasid kinni kus tõukur sees istuvad,lihtsalt tundsin kuidas suht peenikesest padruni varrest jõud üle käis ja otsustasin seda mitte katki murda...tööriistu ei olnud lihtsalt võtta suvilas.Paneks mõne pildi ka aga ei oska hetkel üles riputada neid.
Galant 2,pool 120 kaavet

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

t6ukurid

PostitusPostitas ökosohver » R Okt 23, 2009 6:27 am

no poolsyndi pealt täie peale minna on ju enesepett... kui ikka taob pähe juba poolsyndiga siis aeg vahetada... ega t6ukureid ei pea ju kohe täislaks korraga ostma... kui on 24 klapiline siis 12 tk nt 1 kuu ja teised hiljem... kui on pidur ressursside taga... ma omal et nälg rahakotti ei tuleks tegin samuti nii et 1 kuu ostsin yhe mootori poole omad ja siis hiljem teised 6 (sigma 3.0 12 klappi) ja lasin korraga ära vahetada ( ja mootoris 5w 40 täissynt) yldiselt on mul teema all helisalvestised enne ja pärast remonti...saad aimu asjast... ja kui tahad näha millised näevad välja siis 316000km s6itnud t6ukurid... siis anna märku... ma v6tsin selle t6ukuri vahetus tööga suht aasta hoogu...aga tulemust on nii m6nedki kuulnud... käib nagu sveitsi kell... ainult pihusteid on kuulda...

nb,,tuttava galant 2003 2,5 120kw 24v mootoris oli ka täissynt ja tyhikäigul akkas tiksuma... kylmalt oli rähnipesa... esialgu vahetati poolsyndi vastu see välja , nyyd on yhtlane urin... et nagu uus... et vaata , uuri ja m6tle siin foorumis on enamik juhtumeid siiski praktikas juba teostatud...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » P Okt 25, 2009 8:15 pm

5W 40 on poolsünt?

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » P Okt 25, 2009 9:36 pm

Ducati kirjutas:5W 40 on poolsünt?


Täissünt ikka.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » P Okt 25, 2009 10:56 pm

Misse poolsünt siis on? :roll:

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » P Okt 25, 2009 11:06 pm

10W-40
15W-40

kuid juhtub,et ka 10W-40 on täissünt. kuid liigub neid õlisid vähem.
0W-40 ka täissünt

kuid kindlam kui loed pakendilt üle. kas SEMI (pool), FULL(täis)

liht 10W ,5W ja 0W tähendab seda kui vedel ta sul talvel külmaga on.eesti kliimasse käib minu arvates 10W küll..meil pakaseid enam pole
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

kindralkaarel

PostitusPostitas kindralkaarel » L Nov 07, 2009 5:26 pm

terve
mul selline probleem, et autot ostes ei olnud mingit klõbinat kuulda. nädala pärast klõbises mootor nagu diisel tühikäigul ja sõidu ajal kaa. päöörded kukuvad soojast peast u 500 peale ning lõgin riivab valusalt kõrva. diagnostist öeldi et hüdrotõukurid on pees. lasin ära vahetada kuid klõbin oli sama ning pöörded samuti. mis teha ???

mitsubishi carisma gdi 16v 98.a

kindralkaarel

PostitusPostitas kindralkaarel » L Nov 07, 2009 5:26 pm

terve
mul selline probleem, et autot ostes ei olnud mingit klõbinat kuulda. nädala pärast klõbises mootor nagu diisel tühikäigul ja sõidu ajal kaa. päöörded kukuvad soojast peast u 500 peale ning lõgin riivab valusalt kõrva. diagnostist öeldi et hüdrotõukurid on pees. lasin ära vahetada kuid klõbin oli sama ning pöörded samuti. mis teha ???

mitsubishi carisma gdi 16v 98.a

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas ökosohver » L Nov 07, 2009 6:13 pm

kus sa diagnostis käisid?
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

kindralkaarel

PostitusPostitas kindralkaarel » P Nov 08, 2009 3:46 pm

roosna-allikul stikis


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist