Hüdrotõukurid.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

Hüdrotõukurid.

PostitusPostitas elmetos » T Juun 01, 2004 10:20 pm

Teab keegi öelda kas neid saab kuidagi reguleerida, et klõbin kaoks vöi on ainult väljavahetus variant.
galant 94

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » K Juun 02, 2004 12:29 am

Enda omal reguleerisin. Vahed olid vägagi ebaühtlased. Uurisin tuttava kaudu kataloogist järgi kui suured vahed peavad olema, aga klõbin ikka ära ei kadunud. :(
Nüüd vähemalt saan rahulikumalt öösel magada teades, et vahed õiged ja ühtlased. :D
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

Kasutaja avatar
galant_EXE
liige
Postitusi: 103
Liitunud: K Mai 19, 2004 8:24 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas galant_EXE » K Juun 02, 2004 12:36 am

Hüdrotõukureid küll reguleerida ei saa, aint vahetus aitab(vahest ka õli vahetus).Hüdrotõukurid reg. õlisurvega klapi vahesid ja kui nad on kulunud või õli on sitt, siis hakkavtki klapid klõbisema. Kui on klapivahed reguleeritavad siis ei ole hüdrotõukureid, siis on seal stoppermutriga kruvi millega reg. klapi vahesid.Minu galandil(91a. 1,8) ei ole hüdrotõukureid.
Lasin ka klappe reg. ja tulemuseks oli see, et umbes 1 nädal oli vaikus ja siis tuli klõbin tasapisi tagasi.

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » K Juun 02, 2004 9:07 am

Viimati lasin teeninduses täissünteetilise öli sisse panna(nende soovitusel), klõbin sellega ära ei kadunud. Muidugi ei tea mis seal ennem sees oli. Eks siis peab hakkama mötlema väljavahetus variandile! :(
galant 94

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » K Juun 02, 2004 5:31 pm

Reguleeritud said ikka klapivahed jh, nii nagu galant_EXE kirjeldas. :oops:
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

hook

PostitusPostitas hook » P Juun 06, 2004 1:50 pm

hüdrotõukureid tõesti reguleerida pole võimalik,mul oli galandil selline jama-vahepeal klõbises siis jälle ei klõbisenud,vahetasin tõukurid ära kuid jama ei kadunud kuskile.Siis võtsin nookuritorud maha, kõik vedrid ja nookurid torudelt maha ja pesin torud seest puhtaks-selgus et sinna oli pask kogunenud mis vahetevahel õlikanalitele ette vajus,pärast seda on ok.
kui on klõbin soovitan esmalt poolsünti või ka mineraalõli, mitte aga täis sünti-see on teistest vedelam
kui see ei aita ja klõbin on kogu aeg siis tuleb tõesti väljaminek teha ja uued tõukurid osta

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » P Juun 06, 2004 5:05 pm

mul koguaeg ei klöbise, vahepeal. Äkki piisab ka ainult nende torude pesemisest. Aga millega, naftaga? Õli kohta öeldi mulle just teeninduses, et mitte mingil juhul mineraal ega poolsünt., sest need pididki töukurid ära kulutama. Ja "hook", millise raha eest saab uue töukuri ja kui klöbin on sees, kas siis peab köik välja vahetama vöi piisab ainult klöbisevatest?
galant 94

hook

tõukurid

PostitusPostitas hook » E Juun 07, 2004 6:46 pm

mina pesin tavalise ahjuküttega ehk dislaga,torude otsad on kinni aga suurematest õlikanalitest saab sodi kätte küll,samas puhasta kindlasti ära ka tõukusite õlikanalid ka sinna võb-olla on jäänud mõni väiksem metalli tükk ette ( enne kui torudelt vidinad maha kisud, joonista täpselt üles mis järjekorras nad on)
tõukurid võid ka üksikult välja vahetada juhul kui tead täpselt missugune neist klõbiseb,ma loll ostsin kõik kaheksa korraga, kuna ei saanud aru kust täpseslt klõbin tuleb ( kord klõbises nagu ühest otsast siis jälle teisest otsast) kuna viga polnudki tõukurites.
esmalt soovitas helkama mees paksemat õli ja see jutt tundub loogiline

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » E Juun 07, 2004 9:33 pm

Kas igal klapil on eraldi töukur? Kui nii siis on mul neid 16 :oops: Köik vahetades läheks kalliks. Ja mis hinnaga üks töukur maksab?
galant 94

hook

tõukur

PostitusPostitas hook » T Juun 08, 2004 9:00 am

kui on 16 klappi on ka 16 tõukurit
16 klapilise tõukurid on tunduvalt suuremad kui 8 klapilisel

hook

hinnast

PostitusPostitas hook » T Juun 08, 2004 9:03 am

väikesed maksid 8 tk mingi 1800.-kunagi helkamas
minuteada b varuosadena neid ei tehta
küsi taketist, agr või helkamast

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » T Juun 15, 2004 6:35 pm

Et hüdrotõukuriteni pääseda peab maha vötma klapikambri kaane!? Kas sel juhul peab ka kindlasti uue tihendi ostma? Vöi oleneb tihendi seisukorrast?
galant 94

hook

PostitusPostitas hook » T Juun 15, 2004 8:37 pm

maha ikka,tihendile määri kahele poole õlisilikoni kui vana tihendi tagasi paned(enne puhasta vana tihendi hoolikalt õlist puhtaks)

Kasutaja avatar
morgan
Site Admin
Postitusi: 1816
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » K Juun 23, 2004 6:46 pm

oman galant 93a. 2L
hakkas klobisema ainult üks tõukur, läksin teenindusse õeldi et seda ei tuvasta keegi milline neist ja soovitati koik 16 ära vahetada see aga ei sobinud mitte minu rahakoti mööduga. Ostsin siis yhe tõukuri mingi 250 kr
vist maksis. Ja kambrikaas maha haamrivarrega nookuritest vajutama ning ennäe yks nookur andis kergemini järgi kui teised vahetasime selle alt tõukuri ära ja korras ta oli, kogu üritus võttis aega umbes nii minutit 45 vot. Selline kogemus

Kasutaja avatar
silks
liige
Postitusi: 60
Liitunud: N Sept 16, 2004 8:06 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas silks » L Okt 16, 2004 3:54 am

Mul on olnud lausa kaks kogemust nende hüdrotõukuritega.
Nimelt siis esimese galandiga oli ka selline jama et vahepeal klabises ja vahel mitte. Viga oli järgmine: lasin kunagi vahetada klapisääretihendid ja need lukksepad tegid ka sellist nalja et panid mingit silikooni kambrikaane tihendile. Juhtus siis nii, et üks silikooni tükike oli pudenenud ära ja loomulikult valgus see õli kanalisse, kust ta lõpuks jõudiski nookurisse. No edasi taipate isegi mis siis oli. Tõukur vahel täitus ja vahel ei täitunud.Urgitsesin selle tüki välja ja viga oligi lahendatud.

Teine kogemus teise galandiga: Vahetasin peale ostmist autol õli kuna paistis väga must olema(kilometraasi poolest oleks võinud veel sõita)
Vaatasin veel, et huvitav...15W40 pandud,aga noh savi siis.
Õli vahetatud ja häda oli käes järgmine hommik. mootoril klabin sees
(selge siis, miks oli paksem õli pandud)
Mõtlesin siis samuti uute tõukurite peale kuid matsin selle natukeseks ajaks maha,kuna nägin ühes autovaruosade poes üht "keemiat". Nimelt mingi õlilisand(usa toodang)
Ise küll ei usu sellistesse toodetesse aga mis seal ikka,proovisin ära.
Panin selle imeväikse tuubikese vastavalt kasutusjuhendile mootorisse ja oh imet-toimiski.
Olen peale selle sõitnud umbes 3000 kilti ja probleemi pole tagasi tulnud.
Paadunud galandi fänn

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » P Okt 17, 2004 5:51 pm

Uurisin isegi vahepeal maad ja targad vennad soovitasid mingit mootoripesu vahendit, mis pannakse enne uue öli lisamist. (5l. 130eeku)Pidi hästi aitama, kui töukur täielikult puus ei ole. :?
galant 94

tauntz

PostitusPostitas tauntz » P Okt 17, 2004 7:27 pm

Mis mootoripesuvahendiga täpsemalt? Ise olen proovinud erinevaid selliseid 300 grammiseid möginaid, mis pannakse enne õlivahetust ja lastakse tühikäigul 5-10 minutit käia. Et pidi kõik saasta lahti sikutama. No ma ei tea... Siiamaani pole aidanud. Kusjuures kummaline on see, et hüdrutõukurite klõbin avaldub ainult külmapoolse pooltöösooja mootori puhul. Nii oli see mu 89 a. Galandil ja nüüd täpselt samamoodi 98 a. Galandiga. Kui ilm on jahedam ja niiskem, paned mootori käima, algul pole midagi, aga niipea kui temperatuurinäidik natuke kerkima hakkab, on tuttav klõbin tagasi. Kestab mingi paar minutit - mootor läheb soojemaks ja siis jääb vait. Töösooja mootoriga pole kunagi klõbisenud. Olen uurinud erinevatest esindustest ja kõik on siiani öelnud, et see mitsude tüüpviga ja muretsemiseks pole põhjust. Aga süda tilgub verd ikkagi eriti kui lühikesi otsi sõita, kus mootor päris soojaks ei jõuagi minna. :cry:
To silks: Aga mis õlilisandiga oli tegemist? Isegi prooviks.

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » E Okt 18, 2004 2:51 am

külma mootoriga klõbin pidi jah tüüpiline olema. kui soojana ära kaob siis on ok! a minul klõbiseb soojana ka, vahel ja siis pidigi pesust kasu olema.
Muidu oli sama jutt, et mögin sisse ja tühikäigul lasta käiia jne.
galant 94

Kasutaja avatar
junx
liige
Postitusi: 67
Liitunud: T Aug 10, 2004 5:14 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas junx » E Okt 18, 2004 4:48 am

mull 92A galant vahetasin tõukurid umbes 8kuud tagasi ikka jäi üks klõbisema just külmalt iga hommik.sõidan umbes kilt siis kadunud ei tea milles viga, äkki on nookurite latt sitane ja mingi klimp ujub ette. mina sain tõukurid umbes 100 kr tükk kätte. Taketist.

Kasutaja avatar
junx
liige
Postitusi: 67
Liitunud: T Aug 10, 2004 5:14 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas junx » T Okt 19, 2004 2:25 am

sorry mitte taketist vaid hoopis balti autoosadest


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist

cron