Kollane tuli armatuuril

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Carisma35
Uus Kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: L Jaan 10, 2009 5:28 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Kollane tuli armatuuril

PostitusPostitas Carisma35 » E Veebr 07, 2011 9:35 pm

Tere,
mida tähendab kollane hoiatustuli armatuuril. Näeb välja nagu mootor. Põlema läheb tühikäigul või siis kui masin foori taga seisab. (Carisma 97 ja tuli siis eelvimane armatuuril olevatest tuledest /kõige viimane on tühja aknapesukasti tuli/ )
tänan :)
Carisma ´97
Military Green
http://festival.kinomaja.ee/

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Kollane tuli armatuuril

PostitusPostitas jyrgen72 » E Veebr 07, 2011 9:52 pm

Tere!
Vat diisli kohta võin öelda niipalju, et kui mul kõrgsurvepump oli tahtlikult reguleeritud valeks, siis sama moodi läks see tuluke põlema tühi käigul ja kui sõitmise ajal gaasi ei vajutanud. Mina tean, et mul oli pumbast süüde regullitud varajasemaks, aga masina aju seda ei teadnud :D. Järelikult sinu bensukal hakkab midagi juhtuma, kas ei saa kütust piisavalt peale või aju ei saa mingit teadet tühikäigu ajal, st. et mõni anduritest ei toimi korralikult. Arvan, et sul tuleb võtta ette matk kas AGR-i või Silberisse ja las viskavad juhtme järgi masinale.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Carisma35
Uus Kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: L Jaan 10, 2009 5:28 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kollane tuli armatuuril

PostitusPostitas Carisma35 » E Veebr 07, 2011 10:37 pm

Aitäh, Jyrgen72. Kas Sa oskad uduumbeski öelda, mis selle äkki põhjustada võis? Auto seisis nädal aega (selle külma ja sooja kõikumise ajal just) ning esimesel käivitusel kohe lõi selle tule põlema.

edit: teenindusse, loen ma Su postitusest välja. Selge. Aitäh hea nõu eest. :)
Carisma ´97

Military Green

http://festival.kinomaja.ee/

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Kollane tuli armatuuril

PostitusPostitas jyrgen72 » E Veebr 07, 2011 10:48 pm

Ainuke mis ma kohe võin välja mõelda on see, et sõidetud on soolatatud teid, siis jäi masin seisma, see väli temperatuuri kõikumine tekitas niiskuse, aitas kaasa soolale mis võis olla kuhugi mootoriruumi pugenud ja tekitas nn. mädaniku kusagile anduri juhtme pesasse, aga millisesse ja kas on nii, ei oska öelda kahjuks.
Ja silmas jah pidasin teenindusi, kus ravitakse Mitsubishisi.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Kollane tuli armatuuril

PostitusPostitas jackpuuk » E Veebr 07, 2011 11:43 pm

Ma pole Mitsudega nii hästi kursis, kuid kas neil veakoode mootoritulukese järgi lugeda ei saa?
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Kollane tuli armatuuril

PostitusPostitas jyrgen72 » T Veebr 08, 2011 8:38 pm

No Mitsubishil jah saab lugeda veakoode, aga see isend ju hollandlane Mitsubishi märgiga ja mina pole oma isendil seda tulukest veel vilkuma saanud, et lugeda kokku mingeid koode :D. See tuli kas põleb, või on kustu.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 83 külalist