Plokikaas

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Pakiraam
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: R Jaan 07, 2011 2:59 pm

Plokikaas

PostitusPostitas Pakiraam » T Jaan 11, 2011 5:46 pm

Tere!
Teostan enda 92. aasta 1.8TD Galandi plokikaanetihendi vahetust kuid ei leia kuskilt poltide pingutusvalemit ega pingutusjõudusid.
Kas keegi oskab mind aidata ?

Aitäh.
Viimati muutis Pakiraam, K Jaan 12, 2011 1:34 am, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Janar » T Jaan 11, 2011 6:45 pm

Anna mootori kohta ka paar vihjet, siis saad ka muud vastused. :)

Kas uue tihendiga kaasas ei olnud seda valemit? Mul siiani on nagu olnud . . .

Terv
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Sander147 » T Jaan 11, 2011 6:57 pm

1. etapp 30-40Nm
2. etapp 60-70Nm
3. etapp 90-100Nm
4. etapp oota vähemalt 15 minutit
5. etapp 110-120Nm

Nii 2.0 80kw ja 106kw mootoritel

Pingutama hakkad keskmistest poltidest äärte poole, et vältida kaane kõverdumist ja saada ühtlane kinnitumine.
Valem
7-5-1-3-8
9-4-2-6-10
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Pakiraam
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: R Jaan 07, 2011 2:59 pm

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Pakiraam » K Jaan 12, 2011 1:15 am

Ai kurja, ise lugedes teiste teemasid ja postitusi vannun mõtteis, et miks keegi ei kirjuta mitte üht sõna oma auto või mootori kohta . Nüüd astusin ise solgipangi. Mootoriks siis 1.8td. Aasta nagu öeldud, 92.

EDIT: Kas keegi oskaks ka veel lisada, mis markeeringu/tüübiga on antud mootori näol tegemist. Midagi urgitsesin netist välja ja fantaasiat kasutades arvan, et mu mootoritüüp vms, on 4d65 ?
2.0td peaks siis 4d68 olema ?
Aitäh.

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Plokikaas

PostitusPostitas duelle » K Jaan 12, 2011 7:13 am

mootori kood 4D65T. 55Kw 75Hp (4500rpm)
Etapp1-35-45 Nm
etapp2-75-85 Nm
etapp3-115-125 Nm
Mina olen tavaliselt oodanud 2 ja 3. etappi vahel 10-15 mintit. :)
Pilt
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

Pakiraam
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: R Jaan 07, 2011 2:59 pm

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Pakiraam » K Jaan 12, 2011 7:38 am

duelle kirjutas:mootori kood 4D65T. 55Kw 75Hp (4500rpm)
Etapp1-35-45 Nm
etapp2-75-85 Nm
etapp3-115-125 Nm
Mina olen tavaliselt oodanud 2 ja 3. etappi vahel 10-15 mintit. :)
Pilt

Tuhat tänu joonise ja õpetuse ning mootori tähise eest.
Samuti ka teistele, kes aitasid.
Pilt printimisele.

Aitäh veelkord.

Pakiraam
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: R Jaan 07, 2011 2:59 pm

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Pakiraam » N Jaan 13, 2011 1:28 am

Tekkis veel paar küsimust.
Kui palju jahutusvedelikku sellesse mootorisse läheb ?
Kui palju õli sinna läheb ?
Ja mis võiks klapivahede suurus olla ?
Pisut spetsiifilisem, kuid kus selle mootoriga Galandil eelsüüteküünalderelee asub ?

Aitäh vastajatele juba ette :)

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Plokikaas

PostitusPostitas duelle » N Jaan 13, 2011 7:10 am

Kui palju jahutusvedelikku sellesse mootorisse läheb ? 8,1L
Kui palju õli sinna läheb ? 5,6L koos filtriga külm kliima 10W30 muutlik kliima 15W40
Ja mis võiks klapivahede suurus olla ? Sisse kuumalt 0,25mm Välja kuumalt 0,25mm
Pisut spetsiifilisem, kuid kus selle mootoriga Galandil eelsüüteküünalderelee asub ? Ei tea äkki ikka kapoti all.
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

Pakiraam
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: R Jaan 07, 2011 2:59 pm

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Pakiraam » N Jaan 13, 2011 4:17 pm

duelle kirjutas:Kui palju jahutusvedelikku sellesse mootorisse läheb ? 8,1L
Kui palju õli sinna läheb ? 5,6L koos filtriga külm kliima 10W30 muutlik kliima 15W40
Ja mis võiks klapivahede suurus olla ? Sisse kuumalt 0,25mm Välja kuumalt 0,25mm
Pisut spetsiifilisem, kuid kus selle mootoriga Galandil eelsüüteküünalderelee asub ? Ei tea äkki ikka kapoti all.



Kuradi palju jahutusvedelikku :D
Aga klapivahe külmalt ?

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Plokikaas

PostitusPostitas jackpuuk » L Jaan 15, 2011 10:20 pm

Jahutusvedelikku ei lähe kunagi tehaseandmetele vastavalt, ikka vähem. Tehase andmetele vastavalt saad sisse valada ainult juhul, kui moto maha võtad ja selle pea alaspidi pöörad. reeglina läheb kuni 3 liitrit vähem sisse.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Sander147 » L Jaan 15, 2011 11:13 pm

Reeglina 3 liitrit vähem??? Kas tead ka miks??

Kuna salongisoojendusradikast ei tule kogu tosool välja.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Plokikaas

PostitusPostitas jackpuuk » P Jaan 16, 2011 10:27 pm

Nii salongiradikasse kui ka plokki jääb osaliselt sisse. Siin üks sell higistas Accordile tosooli sisse ajada ja kurtis, et (vist oli tehase järgi mingi 7,5 liitrit), kuid tema ei saanud vist päris viitki sisse. Kui veepump maha käib, siis läheb üsna palju sisse, sest plokk jookseb peaaegu kuivaks, kui aga ainult ülemist poolt näpid, siis läheb vaevalt pool tehasenormi.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Aap » E Jaan 17, 2011 5:12 pm

Tere
Ehk oskab keegi öelda, kas 1,8 bensukal (88 aasta) on sama järjekord ja mis momentidega tuleks tõmmata.

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Plokikaas

PostitusPostitas duelle » T Jaan 18, 2011 7:17 am

carismaomanik kirjutas:Tere
Ehk oskab keegi öelda, kas 1,8 bensukal (88 aasta) on sama järjekord ja mis momentidega tuleks tõmmata.

Galant :?: :?: :?: :?:
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Aap » T Jaan 18, 2011 9:08 am

jah, ikka

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Plokikaas

PostitusPostitas duelle » T Jaan 18, 2011 8:21 pm

carismaomanik kirjutas:jah, ikka

Galant 88a 1.8L 66 või 63Kw
Etapp1-30-35 Nm
etapp2-70-75 Nm
etapp3- käivita mootor las käib 15min
etapp4- 80-85Nm
Kasuta ainult uusi polte ja järjekord on sama mis 1.8 diislil.
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

Blackland
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:30 pm

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Blackland » N Jaan 20, 2011 11:30 pm

Autodata ütles minu arust, et uusi polte pole vaja...

Ise tegin sama nalja läbi ja kuna auto varuosade pood polte ei pakkunud ja Würth-i ka minema ei hakkanud jäid vanad poldid ja siiamaani OK! Ja Autodata ning tihendiga kaasas olev õpetus erinesid ka pingutamise järjekorra poolest pisut. (Keskelt hakkasid pihta küll, aga ühel oli esimeseks poldiks salongi poolne ja teisel nina polne, ning üks liikus enne vasakule, teine paremale). Seega on ilmselt liigne pabistamine enda närvide kulutamine. Eks varem käisid kaaned ikka tundega kinni (Kui paljudel momentvõtit ikka võtta oli;)) Samas ei taha absoluutselt seda väita, et ära võta uusi polte ja ära keera momentvõtmega. Kui võimalus olemas, saad pärast rahulikumalt magada :D
Rallisõitjad sünnivad ja surevad kummi purunemise tõttu...

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Aap » N Jaan 20, 2011 11:37 pm

momentvõti on üleüle-eelmise omaniku naabrimehel olemas ja ma saan seda kasutada. Uusi polte ei hakka panema, kuna keermetel pole näha venimisjälgi ja poldid olid ilusti tihedad. Samuti ei võimalda finantsseis seda praegu. Kui kellelgi ligipääs autodatale, siis võiks siia lisada ka mootoririhma märkide asukohad jne. Ei leidnud nukkvõlli rihmarattalt üles nagu teist

Pakiraam
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: R Jaan 07, 2011 2:59 pm

Re: Plokikaas

PostitusPostitas Pakiraam » R Jaan 21, 2011 2:21 am

OT ja ei käi eelmise küsimusega kokku kuid ma sain tihendivahetusega hakkama tänu sellele samusele joonisele. Läks siis kaas lihvimisele ( 10 Eurot ) ja tihend 22.32 Eurot, + hermeetik.
Väntvõlli rihmaseibipoolne simmerling läks ka vahetusse.
Kone käib kui ema süda.

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Plokikaas

PostitusPostitas duelle » R Jaan 21, 2011 7:24 am

Blackland kirjutas:Autodata ütles minu arust, et uusi polte pole vaja...

Ise tegin sama nalja läbi ja kuna auto varuosade pood polte ei pakkunud ja Würth-i ka minema ei hakkanud jäid vanad poldid ja siiamaani OK! Ja Autodata ning tihendiga kaasas olev õpetus erinesid ka pingutamise järjekorra poolest pisut. (Keskelt hakkasid pihta küll, aga ühel oli esimeseks poldiks salongi poolne ja teisel nina polne, ning üks liikus enne vasakule, teine paremale). Seega on ilmselt liigne pabistamine enda närvide kulutamine. Eks varem käisid kaaned ikka tundega kinni (Kui paljudel momentvõtit ikka võtta oli;)) Samas ei taha absoluutselt seda väita, et ära võta uusi polte ja ära keera momentvõtmega. Kui võimalus olemas, saad pärast rahulikumalt magada :D

Ma noorena oma Escordil keerasin ka tunde järgi kinni ja käis ka. Aga peale koolis käimist olen ikka dynovõtit kasutanud.
Poltide koha pealt ütlen nii, et vahetasin kord ühel Renaultil või oli Kia plokikaane tihendit. Oli suht uus auto ja küsisin meistrilt, et uusi polte oleks ka vaja. Klient oli kooner ja ei olnud poltide vahetamisega nõus. Keerasin 3. etapil poldi pooleks. Loogiline, et lihtne tihendi vahetus läks lõpuks kallimaks kui uued poldid alguses osta.
Et iga mees ise teab mis teeb!
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 82 külalist

cron