Alustaks siis sellest ,et tegu on 2002a 2.5 V6 118kw tiptronic galandiga. Jama siis selles ,et kuna tihedad töö ajad ja liikumine töö autoga siis galandiga sõidan korra - kaks nädalas. Eile istun mitsusse ja käivitan ... turtsub ja raputab ... aga välja ei sure ... 3-4min nimodi siis on mootor soe ja mingeid probleeme ei ole. Sõidna terve päeva ringi ei ühtegi probleemi ... mitu käivitust jne. Ikka ei midagi. Päev 2: Istun autosse ja käima ei lähe .... lubab aga ei käivitu ... käian teda siis minutikese ja siis võtab elu taha ... jälle samamoodi turtsub 2 minti ja siis anomaalia kaob. Sõidan samamoodi terve päeva ja mitu käivitust ei ühtegi probleemi! Oskab keegi öelda milles asi või mis seal minemas on? Ise tegin niipalju ,et võtsin täna 98 bensiini sisse igaksjuhuks ...
Kui auto seisab 24h siis jah enam käima minna ei taha ... hetkel ei lähegi... Kas võib viga olla süütepoolis või kommutaator vms? Omalajal kui oli jagajaga auto siis seal niiskus vahele ronis tegi samamoodi ja pääses jagajakaane vahetusega. Sellisel elukal enam ju jagajat pole ... Ja mis sellised jupid maksta võiks?
No egas see nüüd ka 100% kindel viga pole, aga see on esimene asi, mis minul pähe tuleb, kui masin hommikul niiskest peast turtsub ja hiljem, kui kapotialune soe, siis ei turtsu enam. Isegi kunagi sellise jama pärast hommikuti juhtmeid tuppa radika peale sooja kuivama tassinud, aga jah tegu oli siis 88a. Galandiga ja sellel asi lihtne . Aga arvan, et juhtmete vahetus on esialgu üks lihtsamaid ja odavamaid lahendusi.
Enne oli mul aega ja raha, nüüd on mul ainult- 90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw
Sellel eriti ligi ei pääse jah, katseta juhtmete pritsimist spets aerosooliga, purgil küünlad ja juhtmed pildil. Kui see mõjub, siis hakka münte koguma, vast enne äuru tulekit saad veel midagi asemele sebida. Ära kõige odavamat kraami võta, siingi foorumis pädevat rahvast, kes suudab vastavaid detaile mõistliku hinnaga sebida.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni . Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)
Pika käiamise peale sain täna auto tööle jälle kuid poole teepeal süttis mootori tuli ... Igatahes sõit viis nagunii otsejoones mitshooldusesse ja auto nüüd seal. Elame ja näeme siis mis viga on:)
Okei viga teada .... jagaja kaas ja "rootor"? AInult originaal jupid ... ja kokku ümmarguliselt 1400 eeksi ... tellimus sisseantud ja varsti kiman jälle:)