Galandi tiivik,propeller vms :D

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

walter
Tösine huviline
Postitusi: 107
Liitunud: K Juul 30, 2008 8:11 pm
Asukoht: Harjumaa,Keila V.
Kontakt:

Galandi tiivik,propeller vms :D

PostitusPostitas walter » N Sept 23, 2010 3:07 pm

Galant 97a 2.0 100 kw .
Propeller (see mis asub radika ees/taga)mis jahutab mootorit töötab pidevalt, auto on seisnud u 1a. nüüd tööle pannes jääbki see "jahutustiivik" tööle (varem töötas u 15-30 min ja siis jäi seisma) tean, et suve alguses näppisin seal tiiviku kohal asuva karbikese küljest juhtmeid lahti (3 juhet) enne seda näppimist ei täheldanud tiiviku pidevat töötamist (kindel ei ole) tosool on ok. milles vöiks asi olla, kui keegi üldse aru sai mu tekstist :oops: Ps: näidikute järgi on temperatuur normis..


http://img832.imageshack.us/content_rou ... ia=mupload pilt siis nendest juhtmetest (punane, sinine, must)
-w- ɐɾɐƃןɐ ǝuןɐɐʇoʇ ʞɥǝ ɹǝʇןɐʌ :D (galant 97a universaal 100kw 2.0 bensiin)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galandi tiivik,propeller vms :D

PostitusPostitas jackpuuk » N Sept 23, 2010 8:55 pm

15-30 minutit? Sa mõtlesid ikka sekundit? Kas sa juhtmeid sinna "karbikesse" valesti ei ühendanud? Kui see muidugi üldse võimalik on, tavaliselt on klemmid eri suurustega. Kui juhtmed on õieti, siis on suure tõenäosusega termolüliti otsad andnud, kus see sinu autol asub, seda oskavad kogenumad Mitsumehed sulle paremini öelda kui mina.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Galandi tiivik,propeller vms :D

PostitusPostitas cartman » N Sept 23, 2010 9:04 pm

Kui mootori temp andur õhtal, võib samuti vent koguaeg käia, kohe algusest alates. Siis peaks aga jahedama ilmaga, kylma mootoriga käivitamine ka raskem olema.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

walter
Tösine huviline
Postitusi: 107
Liitunud: K Juul 30, 2008 8:11 pm
Asukoht: Harjumaa,Keila V.
Kontakt:

Re: Galandi tiivik,propeller vms :D

PostitusPostitas walter » N Sept 23, 2010 10:01 pm

jackpuuk kirjutas:15-30 minutit? Sa mõtlesid ikka sekundit? Kas sa juhtmeid sinna "karbikesse" valesti ei ühendanud? Kui see muidugi üldse võimalik on, tavaliselt on klemmid eri suurustega. Kui juhtmed on õieti, siis on suure tõenäosusega termolüliti otsad andnud, kus see sinu autol asub, seda oskavad kogenumad Mitsumehed sulle paremini öelda kui mina.


nu mötlesin ikka minutit... vöibolla liialdasin veits.. veits palju :D aga juhtmete valesti panemisel hakkab ventikapropeller teistpidi keerlema lihtsalt, niiet juhtmetes asi pole. proovin seda termolüliti varianti.
-w- ɐɾɐƃןɐ ǝuןɐɐʇoʇ ʞɥǝ ɹǝʇןɐʌ :D (galant 97a universaal 100kw 2.0 bensiin)

walter
Tösine huviline
Postitusi: 107
Liitunud: K Juul 30, 2008 8:11 pm
Asukoht: Harjumaa,Keila V.
Kontakt:

Re: Galandi tiivik,propeller vms :D

PostitusPostitas walter » N Sept 23, 2010 10:03 pm

cartman kirjutas:Kui mootori temp andur õhtal, võib samuti vent koguaeg käia, kohe algusest alates. Siis peaks aga jahedama ilmaga, kylma mootoriga käivitamine ka raskem olema.



käivitamine kusjuures ongi nagu raskem , enne arvasin ,et ehk on asi nörgas akus, proovin uue akuga. tänud igatahes
-w- ɐɾɐƃןɐ ǝuןɐɐʇoʇ ʞɥǝ ɹǝʇןɐʌ :D (galant 97a universaal 100kw 2.0 bensiin)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galandi tiivik,propeller vms :D

PostitusPostitas jackpuuk » N Sept 23, 2010 10:36 pm

Ma tõesti elektriskeemi peast ei tea, kuid sul on seal 3 juhet, üks nendest peaks signaali sisse tooma, kõigi eelduste kohaselt paistab see "karbikene" relee olevat. Termorelee töötab massile st. ei ühendata + poolt vaid -pool signaali saamiseks, kui sa nüüd tiivikumoto massi ja andurist tuleva massi otsad ringi vahetasid, siis ta undabki sul kogu aeg.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

walter
Tösine huviline
Postitusi: 107
Liitunud: K Juul 30, 2008 8:11 pm
Asukoht: Harjumaa,Keila V.
Kontakt:

Re: Galandi tiivik,propeller vms :D

PostitusPostitas walter » R Sept 24, 2010 11:12 am

jackpuuk kirjutas:Ma tõesti elektriskeemi peast ei tea, kuid sul on seal 3 juhet, üks nendest peaks signaali sisse tooma, kõigi eelduste kohaselt paistab see "karbikene" relee olevat. Termorelee töötab massile st. ei ühendata + poolt vaid -pool signaali saamiseks, kui sa nüüd tiivikumoto massi ja andurist tuleva massi otsad ringi vahetasid, siis ta undabki sul kogu aeg.


juhtmete vahetamisel hakkab see tiivik lihtsalt teisipidi keerlema , muud midagi . tiirlema jääb see tiivik ka siis kui + juhe miinuses ja - juhe plussis...
-w- ɐɾɐƃןɐ ǝuןɐɐʇoʇ ʞɥǝ ɹǝʇןɐʌ :D (galant 97a universaal 100kw 2.0 bensiin)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Galandi tiivik,propeller vms :D

PostitusPostitas jackpuuk » R Sept 24, 2010 12:48 pm

Sul on seal 3 juhet, üks nendest peaks tooma sinna signaali, pildi järgi otsustades peaks olema selleks punane, see paistab olema peenem.Võta see küljest ja vaata, kas siis kah tiivik edasi möllab. Võta tester ja kontrolli, kas sellele punasele + või mass peale tuleb, külmal mootoril ei tohiks seal kumbagi olla, mingi nullkomamidagi võib olla. Ma ei tea, kuidas Mitsul vendi lülitus toimub, läbi plussi või massi, kuid niimoodi kontrollides saad pildi ette.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 71 külalist