Koonusfilter

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Eclipse koonusfilter

PostitusPostitas morgan » K Aug 25, 2010 2:23 pm

toksi aga otsingusse koonusfilter ja kindlasti tuleb midagi
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Eclipse koonusfilter

PostitusPostitas cartman » K Aug 25, 2010 7:40 pm

http://fotoalbum.ee/photos/cartman/38816893 Ole lahke. Koobusfilter mis käib otse originaal õhulugeja otsa. Kahjuks spets ainult sellele õhulugejale. Eestis väga ei pakuta. Originaalil ja koonusel on alumise otsa kuju täpselt sama.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

markosa
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: E Aug 16, 2010 7:33 pm
Asukoht: Võru

Re: Eclipse koonusfilter

PostitusPostitas markosa » N Aug 26, 2010 9:12 pm

cartman kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/cartman/38816893 Ole lahke. Koobusfilter mis käib otse originaal õhulugeja otsa. Kahjuks spets ainult sellele õhulugejale. Eestis väga ei pakuta. Originaalil ja koonusel on alumise otsa kuju täpselt sama.



Aga kas siis seda eestist on võimalik saada??? :O

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Eclipse koonusfilter

PostitusPostitas cartman » R Aug 27, 2010 5:29 am

Ma ei teagi, eks pead kysima. Mõned aastad tagasi pm polnud võimalik(kelelgil kataloogides pold otseselt)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas morgan » R Aug 27, 2010 8:53 am

otsisin laiali olevad teemad koonustest ja panin kokku ühte. Ja tegin kleebiseks
Tihtipeale liiga kriitiline !

timm20
Uus Kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: K Okt 21, 2009 8:13 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas timm20 » N Juun 09, 2011 12:28 am

Mul siis ka mure koonusega. Ostsin mitsu lancer 1996 1.3 55kw, ja tal vahel oli koonus. Ülevaatusel öeldi, et ei ole kütuse täielik põlemine (norm on 100 piires mul aga 200, mis ühikut ei tea). Äkki on asi selles. et vana omanik pani koonuse aga õhulugeja unustas panna? (kuna ei tea mis moodi see (õhulugeja) väljanäeb, panen välja pildi "süsteemist")

Kui lähen ülevaatusele ja võtan üldse filtri maha, kas siis äkki liigub õhku rohkem siise ?
Kogu küsimus on ülevaatuses, kuna liigsed investeeringud ei ole teretulnud ja kütusekulu hetkel on 7.5 keskmine.
Mis lahendusi pakute?
http://fotoalbum.ee/photos/Timm20/85540693
Mitsubishi Lancer 1996

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas breyt » N Juun 09, 2011 6:38 am

ega sa näite ennem õigeks ei saa kui sa pole originaal õhufiltri korpust, filtrit ja õhukoguse lugejat tagasi pannud.
Tee õhukoguse lugeja autopoolsest pistikust pilti.
Äkki keegi laenab sulle ülevaatuse ajaks. 8)
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Kasutaja avatar
jossike
Tösine huviline
Postitusi: 227
Liitunud: K Apr 22, 2009 11:29 am
Asukoht: Tallinn

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas jossike » N Juun 09, 2011 11:27 am

Kle sul pole jah seda õhulugejat seal vahel :D. See kus koonus on peaks olema 1 pisiken karbikene veel kuhu jooksevad juhtmed sisse kui ma ei eksi.
Mitsubishi Galant V6 120KW 98a. Sport Edition Wagon
Honda Civic 66KW 91a.
Ford Escort .... Cabrio Coming soon
GalantEclipseClub

timm20
Uus Kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: K Okt 21, 2009 8:13 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas timm20 » N Juun 09, 2011 12:52 pm

Mis te arvate kütuse mitte täielikust põlemisest?
Kui ma ülevaatusel võtan üldse filtri maha, siis peaks ju vist rohkem õhku sisse minema ja see näitaja peaks langema?
Mitsubishi Lancer 1996

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas jackpuuk » N Juun 09, 2011 5:36 pm

Pane sinna asjad külge, mis ette nähtud, muidu näite normi ei saa.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas Henry » L Juun 11, 2011 12:33 am

Õhukoguse lugeja lisamine sellele mootorile saab paras katsumus olema.

Õhukoguse lugeja puudumist mootoril, millel see ette nähtud, on kindlasti märgata ka enne ülevaatusel käimist.


Probleemi soovitan pigem mujalt otsida, aga ilu pärast võiks originaali taastada küll, "koonus" on (siin) mõttetu. Aga kui õhufiltri kopsikut otsid, siis otsi ainult selle mootori oma, võimsamate omadel peaks juba õhulugeja küljes olema.

Originaal näeb välja selline: Pilt



Kõike head
Henry
3000GT VR4, Honda, Mersu

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Eclipse koonusfilter

PostitusPostitas duelle » L Juun 11, 2011 6:29 am

cartman kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/cartman/38816893 Ole lahke. Koobusfilter mis käib otse originaal õhulugeja otsa. Kahjuks spets ainult sellele õhulugejale. Eestis väga ei pakuta. Originaalil ja koonusel on alumise otsa kuju täpselt sama.


Muide ma tegin oma Eclipsel nii. Võtad ära originaal kopsiku kogu krempli. Õhulugeja poolt puurid kolm väikest auku nagu kolmnurk nii et kruvid (küproki näiteks) läbi läheb. Filtri plekile kolm väksemat auku või niipalju, et kruvi hakkaks keerama. Ja siis keerad filtri kruvidega õhulugeja külge kinni. Mootori ja filtri vahele panin fooliumi (mingi paks korstna soojustus foolium). Lõpptulemus oli kena aga kas ta nüüd midagi juurde annab....eks paar sajandiku ikka või teatud hetkel parem tõmme.
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

inspiron
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 21, 2011 11:45 am

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas inspiron » K Juul 13, 2011 11:12 am

Koonus filter vabahingaval autol ei anna midagi midagi,pikem teeb asja hullemaks ,koonusel on küll suurem õhu läbi laske võime aga sellest tõmbab paska ka mootorise korralikult.

Mul eelmine auto oli Saab 9-3 2.0t 2004 ja selle sai koonust proovitud ja see lendas esimese tunni aja jooksul prügikasti.
Esiteks hääl oli jube ja juurde ei andnud mitte midagi ja kindlasti mootorisse läks igast jama mida tavafilter kinni hoidis.
Koonusfilter tuleb siis kasuks kui sul on üle 300hp.

Kui Evot ei oma siis ära koonus poole vaata,mõttetu raha raiskamine.
Pikem loobi auto tühjaks jamast mida pole vaja(alusta subakast) ja kergusega saad rohkem kasu kui koonusfiltrist.
TMuuga.eu

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas jackpuuk » T Aug 09, 2011 11:58 am

Kui tahate natuke paremat hingamist ja õhuvõtu häält, siis paigaldage parem pestav paneelfilter. Arvestama peab sellega, et see pole väga odav ja nõuab regulaarset hooldust ning spetsõli. Sobib ilusti originaalkopsikusse, seega jääb ära eraldi vaheseinte ehitamine jne. Eesti üks parimaid mootorratta mehhaanikuid Raul Siniväli sõidab sellega aastaid ja soovitab, tema soovitusi julgen aga uskuda. Ka on tema arvutuste põhjal kokkuvõttes paneeli kasutamine odavam kui tavafiltrite vahetamine.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas Sigma » N Aug 11, 2011 9:09 am

jackpuuk kirjutas:Kui tahate natuke paremat hingamist ja õhuvõtu häält, siis paigaldage parem pestav paneelfilter. Arvestama peab sellega, et see pole väga odav ja nõuab regulaarset hooldust ning spetsõli. Sobib ilusti originaalkopsikusse, seega jääb ära eraldi vaheseinte ehitamine jne. Eesti üks parimaid mootorratta mehhaanikuid Raul Siniväli sõidab sellega aastaid ja soovitab, tema soovitusi julgen aga uskuda. Ka on tema arvutuste põhjal kokkuvõttes paneeli kasutamine odavam kui tavafiltrite vahetamine.


ja see spetsõli keerab õhulugeja piiksu....

ma isiklikult ei viitsi hetkel targutama hakata õigesti paigaldatud koonuse plusse, eriti veel kui originaalaju on flashitav... , kuid juurde üle 5 hp nagu eriti ei saa mingi 200 hp sel autol, kuid väändekõver läheb ka natuke paremaks

samas omalõbuks võib ju autot ehitada... ja ka koonuseid külge panna , enda autol on koonus küljes...

see et laseb rohkem sitta mootorisse on BS kuna koonusel ja paneelfiltril pole muud vahet kui kuju, materjalid on samad... nüüd kui valida valest materjalist filter siis on loomulik et rohkem ta sitta läbi laseb... aga ärge valige siis valet

koonuse mõte on rohkem see, et tal on filtripinda rohkem... ja tänu sellele saab rohkem õhku mootorisse...
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

FOX1000
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: T Nov 15, 2011 2:07 pm

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas FOX1000 » E Dets 19, 2011 7:55 pm

Lugesin terve teema läbi ja nalja kui palju-enamus oletavad aga keegi ei tea :)
Koonusega saab tava autol küttekulu alla-järgi proovitut-aasta oli siis umbes 2000ja üles,kui KjaN koonus filtreid hakkati eestisse tooma(tuttav tõi) siis tegi ford esindus proovi ,kuna ei usutud küte kulu vähenemist,2002aasta paiku oli 80% Tulika taksodel koonukas vahel kuna linnas hoiti kokku 1l /100km ja sellega hoiti paras koppikas kokku,kasutatakse ka siiani.

küll aga kasutatakse koonust ka forseeritud pillidel et hingamine paremaks teha,tavalise filtriga tõmbab hinge kinni ja siit tuleb samuti küte kulu otsa.
Koonust kasutades soovitan osta sellele kondoomi moodi kaitse peale ,selline svammijas materjal, Kja N müüb samuti.
selle svammi võib teha õliga kokku see ei keera õhulugejat peeti.

samuti oleks soovitatav koonus eraldada,teed kasti ümber ja kattad voolium paberiga kuna sooja õhuga pole koonusel mõtet.
Mida enamik teeb-paneb koonuse aga ära ei eralda.
Taksodel tehti eraldi kast ümber ja suunati kümla õhku peale.

Kui oli Nissan sunny GTi ,panin koonuse,kasti ei jõudnud ümber ehitada ,küll aga lisasin 10-se toruga külma õhku peale,ja perse düna ütles et läks paremaks.

Koonus filtri kasutamisel tuleb hoolikalt jägida selle puhtust, ja kindlasti ei tohi ligi lasta vett-kasti eelis.

Võiks siia veel pika juttu kirjutada aga suhteliselt väsind juba...üldiselt kes tahab see usub kes ei siis ei-ma ei viitsi vaielda.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 19, 2011 8:08 pm

Ja õhulugejaid saab pesta vastava õhulugeja pesuainega. On spray purgis. Tungivalt soovitatav tegelt pesta ka mitte koonust omavatel autodel. Õhulugeja saab nii või naa tolmu peale, mille tulemusel õhukoguse mõõtmine on sama täpne, kui aiateibaste lugemine maantee kiirusel. Kõik mõjutab mootori tööd, kütusekulu ja heitgaase.

Niisama paigaldades, ilma vaheseinata ja külmaõhu peale suunamiseta, ei anna ta peale vägeva sportauto hääle midagi. Paljudel keerab hoopis heitgaaside normid paigast ära, kus ülevaatusel läheb raskeks.
Ja see tagumiku düno, võib tulla lihtsalt sport hääle lisandumise kaas-efektina. Kui on hääl, siis peab ka minek olema-loogika.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

FOX1000
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: T Nov 15, 2011 2:07 pm

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas FOX1000 » E Dets 19, 2011 8:17 pm

Sander147 kirjutas:Ja õhulugejaid saab pesta vastava õhulugeja pesuainega. On spray purgis. Tungivalt soovitatav tegelt pesta ka mitte koonust omavatel autodel. Õhulugeja saab nii või naa tolmu peale, mille tulemusel õhukoguse mõõtmine on sama täpne, kui aiateibaste lugemine maantee kiirusel. Kõik mõjutab mootori tööd, kütusekulu ja heitgaase.

Niisama paigaldades, ilma vaheseinata ja külmaõhu peale suunamiseta, ei anna ta peale vägeva sportauto hääle midagi. Paljudel keerab hoopis heitgaaside normid paigast ära, kus ülevaatusel läheb raskeks.
Ja see tagumiku düno, võib tulla lihtsalt sport hääle lisandumise kaas-efektina. Kui on hääl, siis peab ka minek olema-loogika.

mul oli ta juba pikalt peal ennem olnud...

Veel võin öelda siinkohal et pihustada brake cleanerit õhulugejale ja ongi pestud :)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 19, 2011 8:21 pm

Ma igaks juhuks enda autol seda Brake Cleaneri varianti ei proovi veel. Liiga kallis õhulugeja selleks, et testida.
Aga kui teistel see töötab ja julgevad, siis palun.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas belmondoke » E Dets 19, 2011 8:29 pm

eclipsele paigaldati kunagi tehase poolt kn koonust.kenasti originaalkorpuses ja puha.Kes väidab et vabalthingavale midagi ei anna on ilmselgelt võhik.(või siis geenius :lol: )
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist