Koonusfilter

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

evvupoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: L Apr 21, 2007 6:20 pm
Asukoht: Tartu

K: Koonusfilter

PostitusPostitas evvupoiss » E Apr 30, 2007 9:19 pm

Tervist
Seoses sellega, et on plaanis mitsubishi galandile peale panna koonusfilter tekkis küsimus, et kui filter peale panna siis kuhu see õhulugeja läheb (algselt on õhulugeja ju õhufiltri karbi sees )
Tänud

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Mai 01, 2007 11:08 am

see õhulugeja peab alles jääma. 1 varjant on sellineet teed kopsiku sisse koonuse otsa suuruse augu ja kinnitad sinna koonuse(orig filti võtad seest ä)muidugi ma ei tia palju siis koonusest sellisel kujul kasu on, 2 tellid kopsiku kujuga filtri, muidugi sellist ma eestis myygil veel näind ple, usas kyll on.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

evvupoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: L Apr 21, 2007 6:20 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas evvupoiss » T Mai 01, 2007 1:30 pm

eks ma siis uurin neid varjante :)
Tänud ikkagi

Arno
Uus Kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: K Juun 28, 2006 3:54 pm

PostitusPostitas Arno » T Mai 01, 2007 2:48 pm

Kas selle koonuse panemisel on mingi eesmärk ka muide?
Lancer 1.6 '06

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » T Mai 01, 2007 4:54 pm

mina arvan et ta selline show asi ole

mulle siiani selgeks saanud, et vabalthingavale autole millel pole ka kuskilt mujalt kaasa aidatud näiteks summuti - pole sellest koonusest mingit kasu.
omal on vaid sisemine rahulolu, et auto on koonusega ja hääl on kah rohkem urr urr.

siin ei räägita küll koonusest kuid sportpaneelist aga idee on sama.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... portfilter

pöörake tähelepanu lõigule kus tehti võrreldav mõõtmine tavafiltriga ja ilma ning vahe oli vaid 1,7 kw :lol:
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » T Mai 01, 2007 7:27 pm

ei hakka uut teemat tegema vaid risustan natuke seda. Nimel asi nii et vana sumpa lagunes suht ära ja kui nt romulast osta kasutatud tagumine pütt või poest tutikas sport pütt. Kas sport pütiga mingit probleeme ülevaatusel ei teki?

originaal on kallim ka kui sport.

evvupoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: L Apr 21, 2007 6:20 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas evvupoiss » T Mai 01, 2007 9:56 pm

Tegelt on ikka nii jah, et koonuse poole vaatan just nimelt sellel eesmärgil, et alla läheb ka sportsumpa.

to vihmabuss:

kui poest uus osta siis pead olema ka kindel, et sul see sumbutitoru ja teine pott ka on korralikud, sest olen ka sellist vaeva näinud, et ostsin poest orginaal püti ja iganädal käisin erinevate subuti osade järel, sest teised lagunesid ära kuna olid mädad.
Samas on selle sport pütaga seline lugu, et suure huraaga ostetakse ära ja kui allapanemiseks läheb siis ei ole potil ju kinnitusi, mõne poti sissetuleva toru läbimõõt on teine ja veel sada äda :D

Selle ülevaatusega on nii, et kui sul see pott üüratut lärmi ei löö siis nad ei noki.Aga kui on ikka korralik mürin taga(tavaliselt kaasneb spordiga)siis on esimene asi mõõdetakse helirõhk ära ja kui see ületab normi saadavad su koju, et pane tavaline alla tagasi ja tule uuesti.

Tervitustega
Evar

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » K Mai 02, 2007 7:28 am

loodan, et sportsumps ikka mootorist pihta hakkab ja ei ole vaid tagapütt.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

stayed
liige
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 11, 2006 12:24 am

PostitusPostitas stayed » K Mai 02, 2007 8:29 am

helirõhku ei hakka keegi mõõtma, peaasi, et gaasid normis oleksid :!:

Kasutaja avatar
paikas
liige
Postitusi: 342
Liitunud: N Mai 18, 2006 8:59 pm
Asukoht: tartuma

PostitusPostitas paikas » K Mai 02, 2007 11:01 am

kui ülejäänud sumpsi osa on originaal siis eitee see tagumine pütt ka väga suurt lärmi aga kui ülejäänud osa ka ära vahetad kati asemel antikat ja sport reso ka juurde ning suurema läbimõõduga õhukese seinaga toru siis müdiseb see piisavalt, et ülevaatusel siseruumis on see müra väga suur ja siis hakkavad kohe vinguma ja heli rõhku ei õõda üldse ega see subbika test pole seal mõõdetakse heli tugevust 3500 pöördepeal kui on müra liiga suur aga enamasti poes müügilolevate sport püttidega ei tule müra üle lubatud piiri


tean olen teinud, näinud ja kogenud

evvupoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: L Apr 21, 2007 6:20 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas evvupoiss » K Mai 02, 2007 6:31 pm

Alla läheb ikka täis laks uus süsteem.

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » K Mai 02, 2007 8:05 pm

selge sain ka oma küsimusele vastuse.

Nimelt et kui vahetan ära ainult tagumise püti ja mingit erilist müramaaniat sinna ei pane siis ÜV probleeme ei tule.

evvupoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: L Apr 21, 2007 6:20 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas evvupoiss » N Mai 03, 2007 6:37 pm

Just täpselt! :wink:

Arno
Uus Kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: K Juun 28, 2006 3:54 pm

PostitusPostitas Arno » N Mai 03, 2007 10:14 pm

OK, ma küsin siis uuesti, kas sellel täislaksul siis peale ... ka mingi eesmärk on? Ehk, mida pagan sa raha raiskad niisama. Osta selle raha eest parem lilli :)
Lancer 1.6 '06

LandLord
banned
Postitusi: 372
Liitunud: L Juun 12, 2004 8:55 pm
Asukoht: Läänes
Kontakt:

PostitusPostitas LandLord » R Mai 04, 2007 7:09 am

mina tean niipalju ,et kütust hakkab küll kokku hoidma kui asi kvaliteetne ja õieti paigaldatud nii ,et peaks tagasi teenima...

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » R Mai 04, 2007 7:43 am

LandLord kirjutas:mina tean niipalju ,et kütust hakkab küll kokku hoidma kui asi kvaliteetne ja õieti paigaldatud nii ,et peaks tagasi teenima...


???

1. koonusfiltri müüt on suuremas õhukoguses

2. järele aidatud (loe: suurema läbimõõduga) summuti kergendab mootori tööd ehk hakkab samuti suuremat kogust õhku/gaasi transportima

see kõik tehakse suurema võimsuse saavutamiseks ?

nüüd tahan mina saada koolitust ja olen nõus jääma lolliks :oops: kui keegi seletab kuidas väheneb siin kütusekulu :roll:

ps. kogu see koonusfiltri teema tavalise vabalthingava tänavaauto peal on asi mille kohta ma keeldun uskumast super hüper mega tulemusest. ja tõenäoliselt saate hoopis rohkem tolmu mootorisse kui tavalise tiheda paneelfiltriga.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

LandLord
banned
Postitusi: 372
Liitunud: L Juun 12, 2004 8:55 pm
Asukoht: Läänes
Kontakt:

PostitusPostitas LandLord » R Mai 04, 2007 10:20 am

sssaraxxx kui tige :shock:

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » R Mai 04, 2007 10:46 am

LandLord kirjutas:sssaraxxx kui tige :shock:


ei ole tige
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Mai 04, 2007 12:02 pm

õige ta n jh ega se koonus nyyd jõudu juurde ei anna ega kyttekulu maha võta(kui siis on tulemused niiväikesed et ple aru saadagi). Koonuse panemine seega oma lõbuks ja vb ka kapotialuse välimuse muutmisex, tavaautodel.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: K: Koonusfilter

PostitusPostitas morgan » R Mai 04, 2007 2:10 pm

evvupoiss kirjutas:Tervist
Seoses sellega, et on plaanis mitsubishi galandile peale panna koonusfilter tekkis küsimus, et kui filter peale panna siis kuhu see õhulugeja läheb (algselt on õhulugeja ju õhufiltri karbi sees )
Tänud

Koonusest oleks kasu juhul kui sa suudaksid selle niimoodi paigaldada et, see imeks ainult jahet öhku st. filter saaks öhku mitte kapoti alt kus mootor seda on soendanud vaid ikka otse väljast.
Asi on ära proovitud kunagi sai 2.0 galandile istutatud koonus otse öhulugeja otsa. Nii kaua kui mootor oli jahe oli asjal isegi taguotsaga tuntavat jumet kui aga mootor soojenes läks asi nutuseks.
Kütuse kulu kohapealt mingit vahet ei märganud.
Tihtipeale liiga kriitiline !


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist

cron