cartman kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/cartman/38816893 Ole lahke. Koobusfilter mis käib otse originaal õhulugeja otsa. Kahjuks spets ainult sellele õhulugejale. Eestis väga ei pakuta. Originaalil ja koonusel on alumise otsa kuju täpselt sama.
cartman kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/cartman/38816893 Ole lahke. Koobusfilter mis käib otse originaal õhulugeja otsa. Kahjuks spets ainult sellele õhulugejale. Eestis väga ei pakuta. Originaalil ja koonusel on alumise otsa kuju täpselt sama.
jackpuuk kirjutas:Kui tahate natuke paremat hingamist ja õhuvõtu häält, siis paigaldage parem pestav paneelfilter. Arvestama peab sellega, et see pole väga odav ja nõuab regulaarset hooldust ning spetsõli. Sobib ilusti originaalkopsikusse, seega jääb ära eraldi vaheseinte ehitamine jne. Eesti üks parimaid mootorratta mehhaanikuid Raul Siniväli sõidab sellega aastaid ja soovitab, tema soovitusi julgen aga uskuda. Ka on tema arvutuste põhjal kokkuvõttes paneeli kasutamine odavam kui tavafiltrite vahetamine.
Sander147 kirjutas:Ja õhulugejaid saab pesta vastava õhulugeja pesuainega. On spray purgis. Tungivalt soovitatav tegelt pesta ka mitte koonust omavatel autodel. Õhulugeja saab nii või naa tolmu peale, mille tulemusel õhukoguse mõõtmine on sama täpne, kui aiateibaste lugemine maantee kiirusel. Kõik mõjutab mootori tööd, kütusekulu ja heitgaase.
Niisama paigaldades, ilma vaheseinata ja külmaõhu peale suunamiseta, ei anna ta peale vägeva sportauto hääle midagi. Paljudel keerab hoopis heitgaaside normid paigast ära, kus ülevaatusel läheb raskeks.
Ja see tagumiku düno, võib tulla lihtsalt sport hääle lisandumise kaas-efektina. Kui on hääl, siis peab ka minek olema-loogika.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 81 külalist